Idei pentru amenajarea spatiilor office intr-un mediu de lucru hibrid
amenajare spatii officedecordesign
Mediul de lucru s-a schimbat in urma pandemiei, iar unele companii au imbratisat munca remote, in timp ce alti angajati s-au intors in birourile lor, iar altii au trecut la un program hibrid. In acest context, amenajarile interioare s-au adaptat la noua dinamica, mai ales pentru mediile de lucru hibrid.
Un birou hibrid trebuie sa imbine nevoile ambelor tipuri munca, deoarece este necesara facilitarea comunicarii intre cei care lucreaza de acasa si cei care sunt prezenti la birou. Iata cateva idei de amenajare.
Tehnologia in prim plan
Sedintele intre cei care lucreaza de acasa si cei de la birou pot fi uneori necesare, motiv pentru care includerea de mijloace tehnologice moderne are o importanta majora. Salile de conferinta cu ecrane si camere video sunt necesare pentru sedintele cu toti membri companiei.
Zoom booths
Un nou element introdus in contextul schimbarilor care au avut loc la locurile de munca sunt “Zoom Boots”, separeuri in care se pot tine call-uri online cu parteneri sau cu colegi care nu se afla in birou. Tratamentul acustic este important pentru atat pentru a asigura intimitatea, cat si pentru a asigura calitatea intalnirii online.
Birouri comune
Birourile mari, in care fiecare angajat are propriul sau loc nu mai sunt necesare. In acest mod, spatiul este optimizat, iar locurile eliberate pot primi o alta utilizare. astfel, daca gandesti la idei
pentru amenajari interioare pentru companii hibrid, nu mai trebuie sa iei in calcul un birou pentru fiecare angajat.
In functie de numarul de persoane care lucreaza in general remote, se poate calcula numarul necesar de birouri, pentru a nu umple incaperile cu mese care raman neutilizate, cand spatiul ar putea fi folosit diferit.
Spatii de relaxare
Avand in vedere ca dinamica s-a schimbat, iar numarul mare de birouri nu mai este necesar, poti lua in calcul introducere unor spatii de relaxare si socializare in
amenajare spatii office. Angajatii care lucreaza si remote sunt obisnuiti cu confortul casei lor, asa ca trebuie sa le oferi o maniera de relaxare intre intalniri sau in pauze.
Gradina interioara
Acum, mai mult ca niciodata, simtim nevoia sa ne reconectam cu natura. Din acest motiv, o mica gradina interioara va da viata biroului si va reusi sa genereze o atmosfera placuta si relaxanta pentru angajati. iluminatul apropiat de lumina naturala este de asemenea important, deoarece lumina rece a neoanelor nu faciliteaza un cadru in care angajatii se pot simti bine. Daca iluminatul natural nu este posibil, este recomandata utilizarea luminii calde.
Angajatorii trebuie sa inteleaga ca stilul de viata si modul de lucru al personalului a suferit schimbari in ultimii ani. Din acest motiv, confortul primeaza, iar sanatatea psihica a angajatilor este importanta, aceasta dictand la randul sau si buna functionare a unei companii.
Un designer de interior va stii cum se poate optimiza cel mai bine spatiul, imbinand elementele functionale cu spatiile de relaxare si elemente de decor care formeaza o atmosfera placuta.