Lupta pentru pozitii in motoarele de cautare, accelerata pe toate domeniile de afaceri
seooptimizare seomotoare de cautare
Dupa ce anul 2020 a generat in mod neasteptat un avans fabulos al mediului e-commerce si al utilizarii de internet in general, anul 2021 a consolidat aceste pozitii, cu un efect mai putin bun pentru o parte dintre afacerile din mediul online. Mai exact, in timp ce cumpararea de produse si servicii de pe internet a incetinit ritmul avansului in ansamblu, ceea ce este perfect normal in contextul dat, concurenta a crescut enorm. Foarte multe afaceri au inceput sa utilizeze activ mediul online sau si-au crescut interesul pentru acest mediu de vanzari. In acelasi timp, eliminarea restrictiilor offline legate de pandemia de Covid-19 a determinat oameniii sa revina partial si spre achizitiile offline.
Tinand cont de toate aceste date, fiecare companie (de la IMM la segmentul corporate) a accelerat promovarea online, alegand diverse instrumente pentru cresterea vanzarilor. In unele cazuri, masurile tin de o necesitate absoluta: investitiile online au fost poate exagerat de mari, bazate pe scenarii optimiste luand ca model anul 2020, ceea ce nu se mai potriveste cu realitatea actuala de retail. Mediul online va creste in continuare fara indoiala, insa ritmul este unul mai temperat, iar concurenta intensa face ca nu toate firmele sa poata tine pasul - unele vor disparea, in timp ce altele vor ajunge la performante foarte bune.
Cel mai ieftin si mai profitabil mod de promovare ramane optimizarea in motoarele de cautare, ceea ce se cunoaste pe scurt drept
optimizare SEO. Lupta pentru a fi in prim-plan pe Google este mai apriga decat oricand. In toate domeniile de afaceri, de la comert cu produse pana la servicii de consumat online sau offline, s-a ajuns la un numar foarte mare de firme (si acest numar tot creste) care se lupta pentru primele pozitii in rezultatele cautarilor utilizatorilor. Acestia din urma s-au obisnuit sa aiba mare incredere in aceste rezultate, astfel ca website-urile care apar cat mai bine pozitionate pe Google au un avantaj enorm.
Optimizarea SEO include de obicei servicii SEO On-page si SEO Off-page (link building). Danco Vision, agentie full service care se recomanda a avea "ADN binar si suflet creativ", activeaza inclusiv pe piata digitala inca din anul 2006. Reprezentantii acestei agentii care ofera inclusiv servicii SEO spun ca specialistii din echipa sa au fost nevoiti sa se adapteze an de an la schimbarile din piata si la toate modificarile de mecanisme ale motoarelor de cautare, un proces care asigura astfel pozitii cat mai bune pentru clienti.
Optimizare si pentru utilizatorii de aplicatii mobile
Firma recomanda de asemenea serviciul de App Store Optimization, care este componenta de optimizare SEO ce se refera la optimizarea
aplicatiei mobile, pentru a cuceri pozitii mai bune in cautarile utilizatorilor din App Store sau Google Play Store. "Gandim strategii, dezvoltam si implementam solutii tehnice si creative 360°, care imbina marketingul digital cu cel traditional, intr-o sinergie perfecta!", mai spun cei de la Danco Vision.
Interesul pentru SEO este concurat in prezent de cel pentru promovare pe retelele sociale - Facebook, Instagram, Tik Tok si YouTube.