Strategii eficiente de branding folosind accesorii HORECA

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Strategii eficiente de branding folosind accesorii HORECA
Strategii eficiente de branding folosind accesorii HORECA
de Redactia Manager la 25 Mar. 2024
Urmareste-ne pe Google News
horecarestaurante

Strategiile eficiente de branding folosind accesorii HORECA (Hoteluri, Restaurante, Cafenele) se bazeaza pe crearea unei experiente memorabile pentru clienti. Aceste interactiuni reusite se realizeaza prin fiecare element vizual si fizic din locatia respectiva. Cum sa promovezi un restaurant prin branding? Afla in continuare, din sugestiile prezentate!

Personalizarea articolelor de servire in restaurant

Articolele de servire personalizate nu sunt doar estetice, dar pot fi si un instrument eficient de marketing. Crearea unei atmosfere unice si placute in restaurant, alegerea de articole de servire care se potrivesc cu tema restaurantului, care reflecta calitatea mancarii sau care sunt in ton cu un eveniment special, pot avea un impact puternic asupra satisfactiei clientilor:

  • vesela si tacamuri personalizatepersonalizeaza-ti accesoriile Horeca prin imprimarea/gravarea logoului sau a sloganului afacerii pe mape de meniu, farfurii, pahare, cesti de cafea si tacamuri, suporturi, note de plata s.a.;
  • servete, fata de masa si uniforme personalizate: elementele textile purtate de personal sau folosite pe mese pot sa puna in valoare brandul restaurantului prin culori, logo sau alte elemente distinctive.

Ambalaje unice pentru produsele de luat acasa

Utilizeaza ambalaje personalizate pentru mancarurile sau bauturile de luat acasa, care sa pastreze calitatea produsului si sa promoveze in acelasi timp brandul locatiei Horeca pe care o administrezi. Ofera clientilor pungi de cumparaturi, cutii pentru prajituri sau ambalaje pentru cafea, care sa aiba imprimate elementele distinctive ale restaurantului, cafenelei, cofetariei tale.
 
Sustenabilitatea ambalajelor nu mai este o optiune, ci a devenit o adevarata necesitate. Consumatorii apreciaza brandurile care fac eforturi pentru a reduce impactul asupra mediului si pot fi mai dispusi sa achizitioneze produsele acestora. Astfel, ambalajele reciclabile sau biodegradabile pot fi un plus pentru imaginea unei  afaceri din industria ospitalitatii. 


Accesorii si decoratiuni care spun o poveste
 

Utilizeaza obiecte decorative care reflecta tema si valorile brandului. De exemplu, daca ai un restaurant cu tematica orientala, poti folosi elemente artistice, stampe, evantaie, kimonouri si mape meniu cu design specific.
 
Creeaza spatii atractive si locuri instagramabile. Vei oferi clientilor tai ocazia sa realizeze fotografii si filmari, pe care sa le posteze pe retele sociale. Acest lucru ajuta la promovarea brandului si la atragerea de noi publicuri, la prezentarea ofertelor culinare intr-un mod creativ si inedit.  
 
Experiente personalizate pentru clienti

Diversifica meniurile! Oaspetilor le va placea sa aiba posibilitatea de a personaliza produsele comandate, cum ar fi un cocktail cu optiuni de aromatizare la alegere sau un fel principal care poate fi ajustat conform preferintelor dietetice.
 
Implementeaza tehnologiile digitale, pentru a imbunatati experienta clientilor. De exemplu, poti sa utilizezi tablete pentru plasarea comenzilor sau sa creezi aplicatii mobile prin care sa oferi puncte de fidelitate si sa dai ocazia oamenilor de a interactiona cu brandul in stil modern, pentru un plus de confort si flexibilitate.
 
Campanii de marketing si parteneriate Horeca

Organizeaza campanii de marketing care integreaza accesorii HORECA personalizate, pentru a spori recunoasterea brandului. Stabileste parteneriate cu alti furnizori locali sau branduri care impartasesc valori similare, pentru a oferi produse unice sau evenimente tematice.
 
Pune accent pe creativitate, relevanta si impact emotional. Alege canalele de comunicare potrivite, monitorizeaza si evalueaza rezultatele, pentru a face imbunatatiri continue. Solicita feedback de la parteneri si clienti, cu privire la accesoriile si decoratiunile folosite. Acest lucru poate oferi perspective valoroase despre ce functioneaza si unde este nevoie de un upgrade calitativ. 
 
Inspira-te din sugestiile prezentate si creeaza strategii de branding eficiente, cu ajutorul accesoriilor Horeca bine alese. Colaboreaza cu furnizori specializati in articole pentru industria ospitalitatii! 

Ultimele NOUTATI

Caloriile fantoma: cum mancarea ultra-procesata iti fura energia chiar daca e sub 500 kcal
Mananca sanatos

Caloriile fantoma: cum mancarea ultra-procesata iti fura energia chiar daca e sub 500 kcal

today22 Mai. 2025
Stresul invizibil: cum ne distruge sanatatea stimularea constanta, chiar si cand nu simtim stres
Sanatate

Stresul invizibil: cum ne distruge sanatatea stimularea constanta, chiar si cand nu simtim stres

today22 Mai. 2025
Rusia, incoltita: UE loveste in bani, petrol si arme cu un nou val de sanctiuni
Extern

Rusia, incoltita: UE loveste in bani, petrol si arme cu un nou val de sanctiuni

today21 Mai. 2025
Problemele economice ale Romaniei sunt de olimpiada! Camera de comert Americana in Romania:  Suntem constienti ca urmeaza o serie de masuri cu impact economic
Economie

Problemele economice ale Romaniei sunt de olimpiada! Camera de comert Americana in Romania: Suntem constienti ca urmeaza o serie de masuri cu impact economic

today21 Mai. 2025
Salariile din Romania s-au TRIPLAT de la aderarea la UE!
Economie

Salariile din Romania s-au TRIPLAT de la aderarea la UE!

today21 Mai. 2025
Ce e oare in capul celor care nu merg la vot?
Analize

Ce e oare in capul celor care nu merg la vot?

today21 Mai. 2025
ULTIMA ORA. Planul lui Nicusor Dan pentru salvarea economiei romanesti, anuntat acum pe Facebook. Cum vede presedintele ales rezolvarea deficitului bugetar
Ultima ora

ULTIMA ORA. Planul lui Nicusor Dan pentru salvarea economiei romanesti, anuntat acum pe Facebook. Cum vede presedintele ales rezolvarea deficitului bugetar

today21 Mai. 2025
Teapa de la samsarii auto! Ce sa verifici la o masina SH, in primele 60 de minute de testare
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Teapa de la samsarii auto! Ce sa verifici la o masina SH, in primele 60 de minute de testare

today21 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x