Strategii eficiente de branding folosind accesorii HORECA

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Strategii eficiente de branding folosind accesorii HORECA
Strategii eficiente de branding folosind accesorii HORECA
de Redactia Manager la 25 Mar. 2024
Urmareste-ne pe Google News
horecarestaurante

Strategiile eficiente de branding folosind accesorii HORECA (Hoteluri, Restaurante, Cafenele) se bazeaza pe crearea unei experiente memorabile pentru clienti. Aceste interactiuni reusite se realizeaza prin fiecare element vizual si fizic din locatia respectiva. Cum sa promovezi un restaurant prin branding? Afla in continuare, din sugestiile prezentate!

Personalizarea articolelor de servire in restaurant

Articolele de servire personalizate nu sunt doar estetice, dar pot fi si un instrument eficient de marketing. Crearea unei atmosfere unice si placute in restaurant, alegerea de articole de servire care se potrivesc cu tema restaurantului, care reflecta calitatea mancarii sau care sunt in ton cu un eveniment special, pot avea un impact puternic asupra satisfactiei clientilor:

  • vesela si tacamuri personalizatepersonalizeaza-ti accesoriile Horeca prin imprimarea/gravarea logoului sau a sloganului afacerii pe mape de meniu, farfurii, pahare, cesti de cafea si tacamuri, suporturi, note de plata s.a.;
  • servete, fata de masa si uniforme personalizate: elementele textile purtate de personal sau folosite pe mese pot sa puna in valoare brandul restaurantului prin culori, logo sau alte elemente distinctive.

Ambalaje unice pentru produsele de luat acasa

Utilizeaza ambalaje personalizate pentru mancarurile sau bauturile de luat acasa, care sa pastreze calitatea produsului si sa promoveze in acelasi timp brandul locatiei Horeca pe care o administrezi. Ofera clientilor pungi de cumparaturi, cutii pentru prajituri sau ambalaje pentru cafea, care sa aiba imprimate elementele distinctive ale restaurantului, cafenelei, cofetariei tale.
 
Sustenabilitatea ambalajelor nu mai este o optiune, ci a devenit o adevarata necesitate. Consumatorii apreciaza brandurile care fac eforturi pentru a reduce impactul asupra mediului si pot fi mai dispusi sa achizitioneze produsele acestora. Astfel, ambalajele reciclabile sau biodegradabile pot fi un plus pentru imaginea unei  afaceri din industria ospitalitatii. 


Accesorii si decoratiuni care spun o poveste
 

Utilizeaza obiecte decorative care reflecta tema si valorile brandului. De exemplu, daca ai un restaurant cu tematica orientala, poti folosi elemente artistice, stampe, evantaie, kimonouri si mape meniu cu design specific.
 
Creeaza spatii atractive si locuri instagramabile. Vei oferi clientilor tai ocazia sa realizeze fotografii si filmari, pe care sa le posteze pe retele sociale. Acest lucru ajuta la promovarea brandului si la atragerea de noi publicuri, la prezentarea ofertelor culinare intr-un mod creativ si inedit.  
 
Experiente personalizate pentru clienti

Diversifica meniurile! Oaspetilor le va placea sa aiba posibilitatea de a personaliza produsele comandate, cum ar fi un cocktail cu optiuni de aromatizare la alegere sau un fel principal care poate fi ajustat conform preferintelor dietetice.
 
Implementeaza tehnologiile digitale, pentru a imbunatati experienta clientilor. De exemplu, poti sa utilizezi tablete pentru plasarea comenzilor sau sa creezi aplicatii mobile prin care sa oferi puncte de fidelitate si sa dai ocazia oamenilor de a interactiona cu brandul in stil modern, pentru un plus de confort si flexibilitate.
 
Campanii de marketing si parteneriate Horeca

Organizeaza campanii de marketing care integreaza accesorii HORECA personalizate, pentru a spori recunoasterea brandului. Stabileste parteneriate cu alti furnizori locali sau branduri care impartasesc valori similare, pentru a oferi produse unice sau evenimente tematice.
 
Pune accent pe creativitate, relevanta si impact emotional. Alege canalele de comunicare potrivite, monitorizeaza si evalueaza rezultatele, pentru a face imbunatatiri continue. Solicita feedback de la parteneri si clienti, cu privire la accesoriile si decoratiunile folosite. Acest lucru poate oferi perspective valoroase despre ce functioneaza si unde este nevoie de un upgrade calitativ. 
 
Inspira-te din sugestiile prezentate si creeaza strategii de branding eficiente, cu ajutorul accesoriilor Horeca bine alese. Colaboreaza cu furnizori specializati in articole pentru industria ospitalitatii! 

Ultimele NOUTATI

Stima de sine in afaceri si impactul asupra succesului tau profesional
Business

Stima de sine in afaceri si impactul asupra succesului tau profesional

today07 Oct. 2024
Cum sa faci bani din affiliate marketing – invata secretele pro!
Companii

Cum sa faci bani din affiliate marketing – invata secretele pro!

today07 Oct. 2024
Ce sa NU faci daca iti scapa telefonul in apa si ai iPhone
Tehnologie

Ce sa NU faci daca iti scapa telefonul in apa si ai iPhone

today07 Oct. 2024
Ce sa NU faci daca telefonul tau Samsung iti scapa in apa
Tehnologie

Ce sa NU faci daca telefonul tau Samsung iti scapa in apa

today07 Oct. 2024
Semne clare ca ai telefonul pus sub ascultare
Tehnologie

Semne clare ca ai telefonul pus sub ascultare

today07 Oct. 2024
La cat timp e normal sa iti fie majorat salariul?
Companii

La cat timp e normal sa iti fie majorat salariul?

today07 Oct. 2024
De ce e mai bine sa ai un job prost platit decat sa n-ai deloc?
Analize

De ce e mai bine sa ai un job prost platit decat sa n-ai deloc?

today07 Oct. 2024
Cati bani ar trebui sa puna deoparte, pe an, o persoana la 40 de ani?
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cati bani ar trebui sa puna deoparte, pe an, o persoana la 40 de ani?

today07 Oct. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016
Audit gratuit - Gazduire web 12 luni cadou - Fokus Digital Services

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ce sa NU faci daca iti scapa telefonul in apa si ai iPhone
Tehnologie

Ce sa NU faci daca iti scapa telefonul in apa si ai iPhone

today07 Oct. 2024
Ce sa NU faci daca telefonul tau Samsung iti scapa in apa
Tehnologie

Ce sa NU faci daca telefonul tau Samsung iti scapa in apa

today07 Oct. 2024
Semne clare ca ai telefonul pus sub ascultare
Tehnologie

Semne clare ca ai telefonul pus sub ascultare

today07 Oct. 2024
La cat timp e normal sa iti fie majorat salariul?
Companii

La cat timp e normal sa iti fie majorat salariul?

today07 Oct. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x