Strategii eficiente de branding folosind accesorii HORECA

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Strategii eficiente de branding folosind accesorii HORECA
Strategii eficiente de branding folosind accesorii HORECA
de Redactia Manager la 25 Mar. 2024
Urmareste-ne pe Google News
horecarestaurante

Strategiile eficiente de branding folosind accesorii HORECA (Hoteluri, Restaurante, Cafenele) se bazeaza pe crearea unei experiente memorabile pentru clienti. Aceste interactiuni reusite se realizeaza prin fiecare element vizual si fizic din locatia respectiva. Cum sa promovezi un restaurant prin branding? Afla in continuare, din sugestiile prezentate!

Personalizarea articolelor de servire in restaurant

Articolele de servire personalizate nu sunt doar estetice, dar pot fi si un instrument eficient de marketing. Crearea unei atmosfere unice si placute in restaurant, alegerea de articole de servire care se potrivesc cu tema restaurantului, care reflecta calitatea mancarii sau care sunt in ton cu un eveniment special, pot avea un impact puternic asupra satisfactiei clientilor:

  • vesela si tacamuri personalizatepersonalizeaza-ti accesoriile Horeca prin imprimarea/gravarea logoului sau a sloganului afacerii pe mape de meniu, farfurii, pahare, cesti de cafea si tacamuri, suporturi, note de plata s.a.;
  • servete, fata de masa si uniforme personalizate: elementele textile purtate de personal sau folosite pe mese pot sa puna in valoare brandul restaurantului prin culori, logo sau alte elemente distinctive.

Ambalaje unice pentru produsele de luat acasa

Utilizeaza ambalaje personalizate pentru mancarurile sau bauturile de luat acasa, care sa pastreze calitatea produsului si sa promoveze in acelasi timp brandul locatiei Horeca pe care o administrezi. Ofera clientilor pungi de cumparaturi, cutii pentru prajituri sau ambalaje pentru cafea, care sa aiba imprimate elementele distinctive ale restaurantului, cafenelei, cofetariei tale.
 
Sustenabilitatea ambalajelor nu mai este o optiune, ci a devenit o adevarata necesitate. Consumatorii apreciaza brandurile care fac eforturi pentru a reduce impactul asupra mediului si pot fi mai dispusi sa achizitioneze produsele acestora. Astfel, ambalajele reciclabile sau biodegradabile pot fi un plus pentru imaginea unei  afaceri din industria ospitalitatii. 


Accesorii si decoratiuni care spun o poveste
 

Utilizeaza obiecte decorative care reflecta tema si valorile brandului. De exemplu, daca ai un restaurant cu tematica orientala, poti folosi elemente artistice, stampe, evantaie, kimonouri si mape meniu cu design specific.
 
Creeaza spatii atractive si locuri instagramabile. Vei oferi clientilor tai ocazia sa realizeze fotografii si filmari, pe care sa le posteze pe retele sociale. Acest lucru ajuta la promovarea brandului si la atragerea de noi publicuri, la prezentarea ofertelor culinare intr-un mod creativ si inedit.  
 
Experiente personalizate pentru clienti

Diversifica meniurile! Oaspetilor le va placea sa aiba posibilitatea de a personaliza produsele comandate, cum ar fi un cocktail cu optiuni de aromatizare la alegere sau un fel principal care poate fi ajustat conform preferintelor dietetice.
 
Implementeaza tehnologiile digitale, pentru a imbunatati experienta clientilor. De exemplu, poti sa utilizezi tablete pentru plasarea comenzilor sau sa creezi aplicatii mobile prin care sa oferi puncte de fidelitate si sa dai ocazia oamenilor de a interactiona cu brandul in stil modern, pentru un plus de confort si flexibilitate.
 
Campanii de marketing si parteneriate Horeca

Organizeaza campanii de marketing care integreaza accesorii HORECA personalizate, pentru a spori recunoasterea brandului. Stabileste parteneriate cu alti furnizori locali sau branduri care impartasesc valori similare, pentru a oferi produse unice sau evenimente tematice.
 
Pune accent pe creativitate, relevanta si impact emotional. Alege canalele de comunicare potrivite, monitorizeaza si evalueaza rezultatele, pentru a face imbunatatiri continue. Solicita feedback de la parteneri si clienti, cu privire la accesoriile si decoratiunile folosite. Acest lucru poate oferi perspective valoroase despre ce functioneaza si unde este nevoie de un upgrade calitativ. 
 
Inspira-te din sugestiile prezentate si creeaza strategii de branding eficiente, cu ajutorul accesoriilor Horeca bine alese. Colaboreaza cu furnizori specializati in articole pentru industria ospitalitatii! 

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x