Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Doua zile pana la deschiderea celui mai important eveniment de business din Bucuresti


Doua zile pana la deschiderea celui mai important eveniment de business din Bucuresti
de la 10 Dec. 2012
Doua zile pana la deschiderea celui mai important eveniment de business din Bucuresti
Tags: deschiderebusiness days 2012bucuresti business daysworkshopstudii de cazteme

Cea de-a noua editie din suita de evenimente Business Days, cea mai importanta conferinta dedicata mediului de afaceri din Romania, isi va deschide portile in mai putin de doua zile si se va desfasura in perioada 12-13 decembrie, fiind gazduita de Hotel Howard Johson Grand Plaza.


La Bucuresti,  Business Days  aduce 100 de speakeri, antreprenori in serie, un multipu campion mondial si olimpic, un  exemplu viu de leadership, business angels, manageri din companii de top, antreprenori de success din Cluj-Napoca, Timisoara, Sibiu, Bucuresti  si din afara tarii, peste 150 de parteneri care sprijina  organizarea  evenimentului si peste 700 de participanti  care sunt asteptati la eveniment.

"Dupa un an plin de evenimente, revenim la Bucuresti, cu editia numarul 9 din suita de evenimente Business Days. Evenimentul din Bucuresti pare sa mentina trendul crescator al participantilor. Si la aceasta editie asteptam un numar mare de participanti. Pana la aceasta ora avem confirmati peste 700 de participanti, peste numarul participantilor de anul trecut si mai sunt 2 zile de inscrieri. Pe durata celor 2 zile ale evenimentului va fi un maraton de prezentari si ateliere de lucru foarte interesante si de actualitate pentru mediul de business. Cei peste 100 de speakeri de top, manageri, antreprenori, specialisti, experti, consultanti si traineri vor aduce o plusvaloarea mare evenimentului prin experienta si expertiza lor" afirma Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului Business Days.

Temele ce vor fi abordate in cadru editiei de Bucuresti includ subiecte de actualitate, in acord cu nevoile si interesul manifestat de antreprenorii si managerii din Bucuresti si imprejurimi. Se vor dezbate pe parcursul a doua zile, in conferintele de dimineata teme ca: Viitorul. Viziune si progres, Leadership vs Management, Arta succesului, o punte intre atitudine si motivare, De la o simpla idee la succes pe termen lung; mese rotunde orientate pe tematici: Impactul evolutiei tehnologiei asupra afacerilor, Dezvoltarea si extinderea afacerii, HR - Managementul performantei si motivarea echipei; workshopuri aplicate si exemplificate prin studii de caz, axate pe tematica vanzarilor, de la cum sa construiesti un plan de vanzari eficient, negocieri de contracte importante, pe teme care abordeaza leadershipul, luarea de decizii inteligente, motivarea echipei, construirea unei echipe productive, cum masori performantele echipei tale in IT si de marketing, pe teme care abordeaza strategii de marketing si online marketing, Blue Ocean Strategy, cum sa faci irelevanta competitia ta, branding si comunicare in era social media, cum sa incepi o afacere de la zero, photoreading sau cum poti citi 25.000 de cuvinte pe minut, visual management - de la discuplina la inovatie, tehnici abordate de agile si learn, prezentari de impact, tehnici de public speaking, business drive - simulare de tip business game, arta succesului in afaceri prin business networking si multe altele.

Pe parcurcursul celor doua zile ale evenimentului, cei interesati pot participa la:

·    4 conferinte

·    25 de workshopuri tematice

·    3 mese rotunde si dezbateri moderate

·    o sesiune de coaching cu Mihai Stanescu

·    workshop de antrenarea atentiei cu Magicianul Augustin

·    o prezentare de moda pentru femeia si barbatul antreprenor, sustinuta de trei designeri Mirela Fraser, Sarto to Measure si Mihaela Glavan

·    degustare de vinuri de colectie specifice oferite de Casa de Vinuri Cotnari,Valea Vinulul

·    expozitie tematica

·    tombola cu premii

Programul complet al evenimentului si descrierea fiecarei actiuni in parte, se poate vizualiza pe pagina oficiala bucuresti2012.businessdays.ro.

Pentru cei interesati, care nu pot ajunge la eveniment, conferintele de dimineata si mesele rotunde vor fi transmise live pe internet.

Modalitatile de acces la eveniment sunt flexibile si variate, variantele de pret pot fi consultate pe situl evenimentului, cei interesati se mai pot inscrie pana in 11.12.2012, orele 17.00.

Pentru ca incurajam dezvoltarea unei culturii antreprenoriale sanatoase si durabile in Romania, studenti si profesorii beneficiază de un numar limitat de tichete gratuite care le permite participarea doar la mesele rotunde si o reducere de 50% intr-un numar limitat la tichetele de acces full.

"Ca de fiecare data si la aceasta editie, am oferit o serie de facilitati studentilor si tinerilor care doresc sa invete despre antreprenoriat ca si o alternativa a carierei. Dorim sa sprijinim constant si intens tinerii si vrem sa le oferim posibilitatea de a interactiona si de a comunica cu cei mai buni manageri si antreprenori din Romania, din diverse domenii' continua Laszlo Pacso.

Presa beneficiaza de access gratuit la eveniment in baza legitimatiei de presa.

Cativa dintre speakerii invitati ai acestei editii: Connie Larkin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea,  Amalia Sterescu, Silviu Hotaran,  Dan Bulucea, Rucsandra Hurezeanu, Carmen Neagu, Sorin Manea, Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Balaci, Dragos Roua, Dragos Anastasiu, Radu Tudorache, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Mihaela Stroe, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Florin Campeanu, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu,  Mihaela Perianu, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, Calin Biris si multi altii.

Lista completa si mai multe detalii despre speakeri, program, precum  modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: bucuresti2012.businessdays.ro.

Bucuresti Business Days este organizat cu  sprijinul partenerilor sai: Complete Training, Tiffin Univeristy, Confucius Consulting, Autonom Rent-a-Car, Bosch, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Valea Vinului, Cotnari, LTV.ro, Traducembine.ro, Daedalus MillwardBrown, Timisoara Toastmasters, Promoteus, Dolphin, Rentrop & Straton, Tandem Call Center, 4PAY, Netlogiq, Media IQ, facempromo.ro, ExpertLine, Hotel Marshal Garden, Hotel Duke, FitCurves, Golden Tulip, Raiffeisen Leasing, IBM, UniCredit Tiriac Bank, AON, Arobs, Online Business School, CastEffect, UPC Business, Biris-Goran, Siemens, PwC Romania, Ymens, TMF Group, Global Medical, Agenius.ro, Noerr, Zitec, Global Medical, Universul Juridic, Rowmania, Creartiv3, EuroLines, DV Consulting & Training, KAS, Carturesti, Fashion Tag, Leaders Foundation, Fe[male], Mihaela Glavan, Solutii avansate, Succes pentru Romania, Solver, Aims, Burcash, Dale Carnegie Training, Carturesti, Coaching Vision, Ochelarist, Dental Star Clinic, Platinum Development, RMKT, Breb Consulting, Recrutorii, Azimut, Life Business Skills, MKOffice, Conectoo, SalesAdvisor, Phantom Shopping, LIM, Birou de mediere Marin Adela Alexandra, Trezeste banii din viata ta, Sofiaman, SARTO, Gllitering Generalities, imobiliare.ro, BusinessDrive, Business Mentoring Program, School for startups Romania, FPP, bizz.club, Empower, @nis, Succes pentru Romania, RBL, Standard Business, Cameea flower-shop, Ruxandra Bulzan, Magnolia SPA, SkyMind, Shakti, Sofiaman, Asclepimed.

Parteneri media ai acestei editii: Wall-Street, avocatnet.ro, MassMedia Consulting, Manager.ro, Startups.ro, Kanal D, BusinessAge, Business24, Bani si Afaceri, Retail FMCG, Trilulilu, EVOTV, Cariere Online, CareerAdvisor, 4Career, Learn&Go, bestresource, Portal HR, HR Manager, AIDA, TSM, Romania Libera, 24-Fun, Money.ro, The Money Channel, Zumzi, bestjobs, Tjobs, Calendar Evenimente, inOras.ro, Realitatea.net, Welcome2Cluj, Elevate, roPortal, Ziare.com, greenestenergy.

Lista completa a partenerilor o puteti consulta aici: http://bucuresti2012.businessdays.ro/parteneri/

Bucuresti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting. ADeSCO este o organizatie non-profit al carei  scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasă si durabila in Romania.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016