MANAGER.RO, partener media al evenimentului TIMISOARA BUSINESS DAYS 2012

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
MANAGER.RO, partener media al evenimentului TIMISOARA BUSINESS DAYS 2012 MANAGER.RO, partener media al evenimentului TIMISOARA BUSINESS DAYS 2012
de Redactia Manager la 05 Mar. 2012
Urmareste-ne pe Google News
manager.ropartener mediatimisoara business days 2012afacerievenimentecomunitati de afaceri

In perioada 28-29 martie 2012, la Centrul Regional de Afaceri Timisoara, are loc cea de-a sasa editie din suita de evenimente Business Days, dedicata comunitatii de afaceri locale si nu numai.

Evenimentul Timisoara Business Days este primul eveniment din acest an si al saselea din suita de evenimente Business Days organizate pana acum, dupa patru evenimente de anvergura organizate in 2010-2011 in provincie si un ultim eveniment pe 2011 in Bucuresti, care au reusit sa reuneasca fiecare peste 500 de participanti veniti din toate colturile tarii, alaturi de o suita de speakeri consacrati – nume sonore din business-ul romanesc, facilitatori cu experienta si antreprenori de succes:

1. Targu Mures Business Days (martie & septembrie 2010).
2. Timisoara Business Days (martie 2011);
3. Brasov Business Days (septembrie 2011);

4. Bucuresti Business Days (noiembrie 2011).


"Daca anul 2011 a fost anul in care am extins proiectul Business Days la nivel national, in anul 2012 vom continua sa ducem evenimentul si catre alte centre regionale, pentru a asigura o acoperire cat mai buna la nivel national cu evenimentul si pentru a ajuta mediul antreprenorial din intreaga tara. In plus, in anul 2012, vom extinde aria de influenta si catre tarile vecine, in special cu scopul de a facilita interactiunea dintre firme si pentru a incuraja spiritul de asociere ca un mod eficient de a face fata provocarilor vremurilor pe care le traversam. Crearea unei platforme de oportunitati de business networking pentru mediul de afaceri ramane si in anul 2012 principalul scop al evenimentelor Business Days", a declarat Laszlo Pacso, organizator principal, manager de proiect.

Pastrand conceptul de eveniment de pana acum, Timisoara Business Days se va derula pe parcursul a doua zile si va cuprinde un numar de 5 conferinte (4 conferinte standard si o conferinta tematica speciala, dedicata managerilor de HR) si 16 workshop-uri. Seara, la finalul prezentarilor, in ambele zile se vor desfasura trei tipuri de sesiuni de business networking: o sesiune organizata de micro-intalniri a cate 3 minute intre 50 de oameni, o sesiune de networking de tip open dupa modelul BNI si o sesiune de networking B2B cu o componenta internationala (matchmaking business-to-business). 

Scopul Conferintelor este de a oferi factorilor de decizie din companii si antreprenorilor o viziune din partea unor personalitati ale lumii de afaceri despre: trendurile si tendintele afacerilor, idei de afaceri, exemple de afaceri si proiecte de succes, povesti motivationale si idei inspirationale din partea unor speakeri de calibru.

Scopul Workshop-urilor este de a dezvolta abilitati manageriale si antreprenoriale necesare perioadei dificile pe care o traverseaza economia mondiala si tinand cont de noua paradigma din lumea de business, oferind atat exemple si studii de caz, cat si ateliere de lucru interactive cu cei mai buni traineri si specialisti ai momentului.

Scopul Sesiunilor de networking este de a dezvolta spiritul si cultura de business networking in randul oamenilor de afaceri, fiind organizate fie un cadru placut-informal, fie intr-un cadru formal si oferind numeroase oportunitati de interactiune intre cei prezenti.


Printre invitatii acestei editii, mentionam: Vasile Iuga, Gabriel Biris, Marius Ghenea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Ciprian Stavar, Calin Biris, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Andy Szekely, Cristian Onetiu, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Adrian Florea, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, Adela Jansen si multi altii. Lista completa si mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului: http://timisoara.businessdays.ro.

Modalitatile de acces la eveniment sunt flexibile si variate, costurile de participare pornind de la 40 Euro (acces la un singur workshop) si pana 125 Euro (tichet VIP 2 – acces complet la conferinte si workshop-uri si la toate manifestarile satelit), fiind acordate reduceri de 15% pentru inregistrarile pana la data de 7 martie (inclusiv), respectiv 10% pentru inregistrarile din perioada 8-14 martie.

Mai multe detalii despre aceste oferte, despre variantele de acces, dar si despre diversele concursuri cu premii constand in tichete de acces gratuit pot fi gasite pe site-ul evenimentului http://timisoara.businessdays.ro si pe blogul http://www.businessdays.ro/blog.

Despre Business Days

Evenimentele Business Days sunt organizate cu scopul de a dinamiza mediul de afaceri si sunt centrate pe subiecte de interes legate de antreprenoriat si management, oferind antreprenorilor si managerilor din companiile romanesti:

1. Idei inspirationale, exemple motivationale;  
2. Analize pertinente;  
3. Estimari ale trendurilor viitoare din diverse domenii;
4. Business networking de calitate;  
5. Posibilitatea de a invata de la cei mai buni specialisti;  
6. Posibilitatea de a identifica noi oportunitati, de a gasi potentiali parteneri de afaceri si colaboratori.

Timisoara Business Days este organizat de ADESCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting, cu sprijinul: AIMS Romania, Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis, Complete Training, Facultatea de Economie si de Administrarea Afacerilor Timisoara (UVT), Pro Tours International, JCI Timisoara, West HR Club.

Coach advisor: Mihai Stanescu

Parteneri educationali: John Maxwell Team Romania, Tiffin University.

Parteneri logistici: Autonom Rent-a-Car, Bosch, Cramele Recas, Porsche Timisoara, Rentrop & Straton.

Parteneri: Aries Timisoara, AscentSoft, Biris Goran, Breb Consulting, Business Mentoring Program, Carnation Group, Creartiv3, Daedalus Millward Brown, Dale Carnegie Training, Dallmayr Kaffee, Editura Universul Juridic, Fundatia Post Privatizare, HART – Human Resource Consulting, Hategan Law Office, Lugera & Makler, Microsoft, Nikon, Promoteus, PwC, Qualteh, Raiffeisen Leasing, RMKT, Roland Garies Consulting, Rowmania, Romanian Business Leaders Summit, Rosenc, Rowmania, School for Startups, Siemens, Sinpro Timisoara, SMSlink.ro, Solutii Avansate, Tandem Call Center, UBIT - Incubatorul de Afaceri Software Timisoara, Unicredit Tiriac Bank, UPC Business, Wisehouse Productions.

Parteneri media: ARBO Interactive, e-Revista afacerii tale, BanatBusiness.ro, BestJobs.ro, Career Advisor, Cariere – Jurnal de leadership, CariereOnline.ro, HR Club, HR Manager, Manager.ro, LTV.ro, Manager.ro, The Money Chanel, Money.ro, Myjob.ro, Neogen.ro, PortalHR.ro, Radio Romania Timisoara, Transilvania Business, Tjobs.ro, Trilulilu.ro, TVR Timisoara, Tvt89, Zi de Zi Mures, Zumzi.

Ultimele NOUTATI

Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile
Imobiliare

Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile

today01 Iul. 2025
E posibila reducerea salariului  unui angajat fara acordul acestuia?
Companii

E posibila reducerea salariului unui angajat fara acordul acestuia?

today01 Iul. 2025
Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?
Casa si gradina

Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?

today01 Iul. 2025
Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate

today01 Iul. 2025
Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia
Travel

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia

today30 Iun. 2025
Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE
Ultimele stiri economice

Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE

today30 Iun. 2025
Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap
Social Media

Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap

today30 Iun. 2025
Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei
Economie

Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei

today30 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x