S-a deschis cel mai mare eveniment al anului din Oradea

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
S-a deschis cel mai mare eveniment al anului din Oradea S-a deschis cel mai mare eveniment al anului din Oradea
de Redactia Manager la 01 Apr. 2013
Urmareste-ne pe Google News
business daysbusiness days oradeaparteneri mediamediu de afacerihotel ramada

Cea de-a 10 editie din suita de evenimente Business Days, cel mai important eveniment dedicat mediului de afaceri din Romania, va avea loc la Oradea in 3-4 aprilie si va fi gazduita de Hotel Ramada, incepand cu ora 09:00.

La Oradea, Business Days aduce peste 70 de speakeri, antreprenori in serie, business angels, manageri din companii de top, antreprenori de success din Oradea, Cluj-Napoca, Timisoara, Bucuresti, peste 100 de parteneri care sprijina organizarea evenimentului si peste 500 de participanti care sunt asteptati la eveniment.

Evenimentul va mentine structura si modul de organizare de la evenimentele anterioare, concepute si construite pe ideea de a crea o platforma de oportunitati si business networking pentru antreprenorii si managerii romani. Sunt singurele evenimente care integreaza in jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanti, speakeri si parteneri. Posibil acum si cu ajutorul aplicatiei software MeetMe creata de organizatori sa faciliteze celor prezenti accesul la baza de date cu participantii in vederea stabilirii de intalniri si matchmaking la locul evenimentului.

Temele ce vor fi abordate în cadrul editiei de la Oradea, includ tematici de actualitate abordate in conferinte ca: Viziune si Anduranta, Felexibilitate si Adaptabilitate, Leadership si Excelenta, Performanta si Atitudine, analizate prin studii de caz, interactiune si schimb de experienta in cadrul workshopurilor: Vanzare si negociere in era digitala, Gestionarea eficienta a resurselor financiare, Tehnici esentiale in organizarea managementului timpului, Managementul schimbarilor, Preturi si politici comperciale, Recrutare si selectie in era digitala, Tehnici esentiale in fidelizarea clientilor, Leadership si fidelizarea echipelor, De ce sa-ti atragi un investitor, Cum sa pornesti azi o afacere?, Marketing digital, Branding, pozitionare, diferentiere, Inteligenta emotionala etc.

Pe durata celor doua zile ale evenimentului cei interesati pot participa la:

1) 4 conferinte;

2) 16 workshopuri tematice;

3) 4 mese rotunde- dezbateri-moderate;

4) 4 sesiuni de business networking:

o    sesiune de tip open

o    sesiunie de tip microintalniri

o    sesiune de tip matchmaking prin aplicatia software MeetMe ce poate fi descarcata si accesata o data cu inscrierea la eveniment

o    VIP BusinessNetworking

5) expozitie tematica

6) degustare de vinuri celebre prin Casa de Vinuri Cotnari si Valea Vinului si prezentare de moda oferita de designerii Anca Manea si A’ime Cristie.

Programul complet al evenimentului poate fi consultat la adresa: oradea.businessdays.ro/program

Modalitatile de acces la eveniment sunt flexibile si variate, costurile de participare pornind de la 50 Euro (acces la un singur workshop) si pâna 100 Euro (tichet de tip PREMIUM 2 – acces complet la conferinte si workshop-uri si la toate manifestarile satelit).

Inscrierile mai sunt deschise pana in data de 2 aprilie ora 18.00. Pana in acest momment au fost confirmati 450 de participanti.

Pentru detalii poate fi accesata adresa: http://oradea.businessdays.ro/inscriere/

De asemenea, studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de 50 de locuri.

O parte dintre speakerii invitaţi ai acestei ediţii: Marius Ghenea, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Florin Campeanu, Cristian Nacu, Adrian Gheara, Sergiu Negrut, Marian Dusan, Dacian Palladi, Felix Daniliuc, Vlad Mihut, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Diana Vitan, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Eusebiu Burcas, Alin Merches, Sorina Bradea si multi altii.

Lista completa si mai multe detalii despre speakeri, program, precum modalitatile de acces sunt disponibile pe site-ul evenimentului: oradea.businessdays.ro/speakeri

Oradea Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor sai: Raiffeisen Leasing, Unicredit Tiriac Bank, AON, IBM, PwC, UPC, ROMCOM. Noerr, ZITEC, RoMarketing, AROBS, Burcash, Daedalus Millward Brown, Autonom Rent-a-Car, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Timișoara Toastmasters, TrainingMasters, Promoteus, Rentrop&Straton, Netlogiq, Imobiliare.ro, TraducemBine.ro, Dental Star Clinic, ANIS, Asociatia firmelor bihorene, CEO Club's, bizz.club, Conectoo si multi altii

Printre partenerii media ai acestei ediţii: Forbes, Capital, AvocatNet, Manager.ro, Money.ro, Realitatea.net, LTV.ro, Antena 1, TVCris, Zumzi, BestJobs, Tjobs, Portal HR, Bani si Afaceri, CareerAdvisor, ziare.com, Business24, Transilvania Business, Today Software Magazine, comunicatedepresa.ro, Idei de afaceri si multi altii.

Bloggeri oficiali: Florin Rosoga, Fashion Tag

Bloggeri locali: Bogdan Pater si Liliana Ianculescu

Oradea Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting. ADeSCO este o organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.

Alte evenimente organizate de echipa Business Days in luna aprilie: Business Days Lite 10 aprilie la Timisoara, un proiect pilot dedicat antreprenoriatului si managementului in domeniul medical si farmaceutic.

Contact presa: codruta.nicolescu@businessdays.ro | +40-741-163700 | Director Executiv ADeSCO

Ultimele NOUTATI

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla
Sanatate

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla

today17 Iul. 2025
V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?
Banii tai - sectiune de educatie financiara

V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?

today17 Iul. 2025
Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat
Protectia datelor cu caracter personal

Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat

today17 Iul. 2025
Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri
Economie

Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri

today17 Iul. 2025
Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de  2 trilioane de euro
Ultima ora

Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de 2 trilioane de euro

today17 Iul. 2025
Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti
Companii

Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti

today17 Iul. 2025
Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional.
Imobiliare

Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional. "Totusi, Capitala ramane una dintre pietele cele mai dinamice din perspectiva evolutiei pe termen lung"

today17 Iul. 2025
Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta
Companii

Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta

today17 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x