INTERVIU Andrei Iordache, UPDIVISION: Oamenii sunt esentiali. O strategie de HR coerenta este decisiva pentru cresterea sanatoasa a afacerii

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
INTERVIU Andrei Iordache, UPDIVISION: Oamenii sunt esentiali. O strategie de HR coerenta este decisiva pentru cresterea sanatoasa a afacerii INTERVIU Andrei Iordache, UPDIVISION: Oamenii sunt esentiali. O strategie de HR coerenta este decisiva pentru cresterea sanatoasa a afacerii
de Manager.ro la 15 Mai. 2013 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
updivisionandrei iordachestrategie de hrantreprenor

Cei mai multi oameni de afaceri isi doresc o crestere rapida a afacerii pe care o detin. Acest proces atrage insa dupa sine o serie de complicatii care, daca nu sunt rezolvate, pot bloca dezvoltarea sanatoasa a companiei.

Una dintre aceste probleme este cea legata de extinderea echipei, considera Andrei Iordache, Creative Director & Co-Founder al agentiei UPDIVISION, care ofera servicii integrate de publicitate si dezvoltare web.

Gasirea de oameni potriviti este unul dintre cei mai importanti vectori de sustinere a cresterii unei companii, iar strategia de HR este esentiala pentru o extindere sustenabila.

Fara o echipa buna, niciun proiect nu va fi dus la bun sfarsit, considera Iordache. Co-fondatorul UPDIVISION, care estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de circa 100.000 euro, si-a inceput cariera ca si copywriter pentru o mare agentie de publicitate din Bucuresti, dezvoltand campanii ATL si BTL pentru branduri renumite din industria cosmeticelor, electrocasnicelor, bancara, alimentara, carburantilor sau farmaceutica.


1. Ce probleme ati intampinat cand ati vrut sa demarati afacerile?

Din pacate, in urma cu trei ani, cand am infiintat firma, se obtineau foarte greu informatii de la institutiile statului despre ce presupune acest proces. Aceasta a fost cea mai mare problema intampinata la inceput de drum.

2. Ce probleme ati avut dupa start?

Au fost probleme legate in special de crestere. Am castigat in scurt timp foarte multi clienti si a trebuit sa extindem rapid echipa. Oamenii sunt esentiali, iar o strategie de HR coerenta si continua este decisiva pentru cresterea sanatoasa a unei afaceri. Noi am avut noroc de oameni extraordinari inca de la inceput.

3. Ce ar trebui sa faca autoritatile pentru a remedia problemele?

Eu inca resimt o lipsa acuta a informatiilor si existenta unor reguli clare de functionare a mediului de business. Legislatia se schimba de la o zi la alta si este dificil sa fii tot timpul la curent.

Cred ca un portal in care autoritatile sa explice simplu toti pasii pentru pornirea si administrarea unei firme ar fi un lucru incurajator pentru cei care doresc sa-si porneasca si/sau sa administreze o afacere. De asemenea, nu ar fi rau daca toate interactiunile cu statul s-ar putea face online, evitandu-se astfel cozile interminabile de la ghisee.

4. Ati analizat posibilitatea de a va muta afacerile intr-o alta tara? Daca Da, de ce si unde?

Nu, Romania mi se pare o tara foarte buna pentru a lansa o afacere, mai ales, daca o buna parte dintre clienti sunt straini, cum este cazul nostru.

5. Cat a durat sa va infiintati firma si cat v-a costat acest demers?

Infiintarea firmei a durat aproximativ o luna si a costat in jur de 1.000 de euro , aici intrand si costurile avocatilor impreuna cu taxele platite catre stat.

6. Ce costuri presupune desfasurarea activitatii companiei dvs.?

Cheltuielile facute lunar de UPDIVISION sunt de ordinul miilor de euro si implica plata taxelor impozitelor, a salariilor, chiriei, precum si a altor cheltuieli administrative si de promovare.

7. Cat va costa un contabil? Dar un avocat? Cat de importanti sunt acestia pentru afacerea dvs.?

Contabilul ne costa aproximativ 100 de euro pe luna, iar avocatul in jur de 3.000 de euro pe an. Mi se par amandoi foarte importanti pentru desfasurarea in bune conditii a afacerilor. Esti obligat prin lege sa ai un contabil, iar un bun avocat te poate scapa de multe probleme prin redactarea unor contracte solide.

8. Ce calitati considerati ca trebuie sa aiba o persoana pentru a avea succes in afaceri?

In primul rand, perseverenta. Cred cu tarie ca vointa tine loc de orice. Daca ai un obiectiv clar si il urmezi, pana la urma ajungi sa il atingi. Toate celelalte aptitudini necesare conducerii unei afaceri de succes, precum capacitatea de a fi un bun manager, de a negocia, de a gestiona situatii de criza etc., se invata in timp.

9. Ce este mai important in afaceri: banii, relatiile, angajatii sau informatiile pe care le detineti?

Toate la un loc. E un cerc vicios pe care multe afaceri aflate la inceput il depasesc cu greu. Daca nu ai bani, e foarte greu sa demarezi. Daca nu ai relatii, iti va fi greu sa gasesti primii clienti. Daca nu ai o echipa buna, nu vei duce niciun proiect la bun sfarsit. Iar daca nu ai informatiile potrivite, iti poti irosi resursele pe cai gresite.

Foto: Andrei Iordache.

Ultimele NOUTATI

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
Fondatorul 5 to go readuce la viata un brand legendar din comunism: surpriza care va rescrie istoria
Companii

Fondatorul 5 to go readuce la viata un brand legendar din comunism: surpriza care va rescrie istoria

today08 Mai. 2025
Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!
Business

Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!

today07 Mai. 2025
Taxe de autostrada in Ungaria explicate simplu – ce trebuie sa platesti si de ce
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Taxe de autostrada in Ungaria explicate simplu – ce trebuie sa platesti si de ce

today07 Mai. 2025
Sa nu uitam promisiunile lui George Simion!
Analize

Sa nu uitam promisiunile lui George Simion!

today07 Mai. 2025
ANAF sprijina cabinetele medicale individuale si PFI-urile cu un nou program de conformare fiscala
Economie

ANAF sprijina cabinetele medicale individuale si PFI-urile cu un nou program de conformare fiscala

today07 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x