Orice salariat isi doreste sa lucreze intr-o organizatie in care mediul de lucru este unul placut. In ultimii ani, ne-am obisnuit o mare parte dintre noi sa lucram chiar de acasa, din confortul propriei locuinte. Analizele ne arata ca angajatii care lucreaza de acasa se dovedesc in cele mai multe cazuri mai productivi decat ar fi fost daca ar fi lucrat de la birou. Mediul de lucru este, asadar, extrem de important atunci cand vine vorba despre productivitatea unui salariat.
Uite sapte moduri prin care iti poti imbunatati mediul de lucru ca sa fii mai productiv la locul de munca!
Un cadru de lucru cu lumina naturala pe o perioada cat mai indelungata de-a lungul zilei este de dorit in orice birou, lumina naturala contribuind la buna ta dispozitie. In general, s-a dovedit ca salariatii care beneficiaza de lumina naturala sunt mai productivi.
Nu numai ca vor infrumuseta aspectul biroului din care lucrezi, insa plantele se vor dovedi extrem de utile in ceea ce priveste starea de spirit. Productivitatea ta va creste, iar stresul va fi indepartat mult mai usor. Si nu numai atat, plantele fiind folositoare si in ceea ce priveste imbunatatirea calitatii aerului!
Iti va fi foarte greu sa te concentrezi la ceea ce ai de facut daca de afara se aud tot felul de zgomote care iti distrag constant atentia. Incearca sa te muti intr-o zona a biroului unde este mai liniste sau sa porti niste casti care indeparteaza zgomotul exterior!
Culorile dintr-un birou sunt extrem de importante atunci cand vine vorba despre starea de spirit a celor care lucreaza acolo. Nuantele deschise de albastru si de verde calmeaza si relaxeaza, in timp ce culorile neutre precum albul sau griul te pot ajuta la concentrare.
Chiar daca lucrezi de la birou, ai nevoie sa te simti la fel de confortabil ca acasa pentru o productivitate crescuta. Daca esti angajator, nu te zgarci asadar atunci cand vine vorba despre mobilierul de birou, o investitie semnificativa in scaune ergonomice se va dovedi o idee extrem de buna!
Pentru a te simti confortabil in locul de unde lucrezi, ai nevoie de obiecte familiare si pe gustul tau in preajma. Incearca sa dai o nota personala biroului tau de lucru, indiferent de unde ai lucra. Spre exemplu, poti apela la o rama foto, la un obiect decorativ sau la orice obiect care te face sa iti aduci aminte de anumite lucruri personale.
Temperaturile prea ridicate creeaza un disconfort termic care ingreuneaza orice tip de activitate, iar temperaturile prea scazute contribuie la slabirea sistemului imunitar. Incearca, asadar, sa iti asiguri o temperatura optima in incaperea in care lucrezi!
Citeste si: Cum sa-ti dai seama daca un interviu de angajare a mers bine: 7 semne ca i-ai dat pe spate
Teste REZOLVATE de limba si literatura romana pentru reusita la examenul de TITULARIZARE - profesori
Pachet Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizare in invatamantul prescolar - EDUCATORI 2 culegeri
Pachet Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizare in invatamantul primar - INVATATORI 2 culegeri
Ultimele NOUTATI
Motive mai putin evidente pentru care instanta de judecata poate anula o concediere disciplinara
1 Mai muncitoresc: De la mitinguri fortate la gratare clandestine - cum se sarbatorea Ziua Muncii in vechiul regim
Chinezii au planuri incredibile! Incep rapid sa construiasca 10 noi reactoare nucleare, investitie de 27 de miliarde de dolari
Program national de formare IT: 1.500 de locuri gratuite pentru romani in 2025
Partenerii nostri
Evolutia conceptului de brand de angajator - diferente si alte tipuri de branding
[MODEL] Instalator ventilare si aer conditionat - cod COR 712606
Vouchere de vacanta 2025: conditii acordare si tratament fiscal
Falsul in declaratii: Ce spune legea si cum te poate afecta
Ghidul alegatorului din strainatate pentru Alegerile Prezidentiale 2025
Actul constitutiv in Romania: Cum se redacteaza si se depune corect
Te-ar putea interesa si