7 moduri prin care iti poti imbunatati mediul de lucru, ca sa fii mai productiv la job

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 moduri prin care iti poti imbunatati mediul de lucru, ca sa fii mai productiv la job
7 moduri prin care iti poti imbunatati mediul de lucru, ca sa fii mai productiv la job
de Adrian Somai la 19 Aug. 2022
Urmareste-ne pe Google News

Orice salariat isi doreste sa lucreze intr-o organizatie in care mediul de lucru este unul placut. In ultimii ani, ne-am obisnuit o mare parte dintre noi sa lucram chiar de acasa, din confortul propriei locuinte. Analizele ne arata ca angajatii care lucreaza de acasa se dovedesc in cele mai multe cazuri mai productivi decat ar fi fost daca ar fi lucrat de la birou. Mediul de lucru este, asadar, extrem de important atunci cand vine vorba despre productivitatea unui salariat.



Uite sapte moduri prin care iti poti imbunatati mediul de lucru ca sa fii mai productiv la locul de munca! 

Creeaza un spatiu luminos 

Un cadru de lucru cu lumina naturala pe o perioada cat mai indelungata de-a lungul zilei este de dorit in orice birou, lumina naturala contribuind la buna ta dispozitie. In general, s-a dovedit ca salariatii care beneficiaza de lumina naturala sunt mai productivi. 

Mai multe plante 

Nu numai ca vor infrumuseta aspectul biroului din care lucrezi, insa plantele se vor dovedi extrem de utile in ceea ce priveste starea de spirit. Productivitatea ta va creste, iar stresul va fi indepartat mult mai usor. Si nu numai atat, plantele fiind folositoare si in ceea ce priveste imbunatatirea calitatii aerului! 

Indeparteaza zgomotele 

Iti va fi foarte greu sa te concentrezi la ceea ce ai de facut daca de afara se aud tot felul de zgomote care iti distrag constant atentia. Incearca sa te muti intr-o zona a biroului unde este mai liniste sau sa porti niste casti care indeparteaza zgomotul exterior! 

Creeaza o atmosfera pozitiva prin culori 

Culorile dintr-un birou sunt extrem de importante atunci cand vine vorba despre starea de spirit a celor care lucreaza acolo. Nuantele deschise de albastru si de verde calmeaza si relaxeaza, in timp ce culorile neutre precum albul sau griul te pot ajuta la concentrare. 

Investeste in mobila de birou 

Chiar daca lucrezi de la birou, ai nevoie sa te simti la fel de confortabil ca acasa pentru o productivitate crescuta. Daca esti angajator, nu te zgarci asadar atunci cand vine vorba despre mobilierul de birou, o investitie semnificativa in scaune ergonomice se va dovedi o idee extrem de buna! 

Personalizeaza-ti spatiul de lucru 

Pentru a te simti confortabil in locul de unde lucrezi, ai nevoie de obiecte familiare si pe gustul tau in preajma. Incearca sa dai o nota personala biroului tau de lucru, indiferent de unde ai lucra. Spre exemplu, poti apela la o rama foto, la un obiect decorativ sau la orice obiect care te face sa iti aduci aminte de anumite lucruri personale. 

Temperatura optima pentru lucru

Temperaturile prea ridicate creeaza un disconfort termic care ingreuneaza orice tip de activitate, iar temperaturile prea scazute contribuie la slabirea sistemului imunitar. Incearca, asadar, sa iti asiguri o temperatura optima in incaperea in care lucrezi! 

Citeste si: Cum sa-ti dai seama daca un interviu de angajare a mers bine: 7 semne ca i-ai dat pe spate

Sursa foto: pixabay.com 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Economie

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala

today16 Iun. 2025
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Companii

Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar

today16 Iun. 2025
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ultimele stiri economice

Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain

today16 Iun. 2025
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
Ultimele stiri economice

Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv

today16 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Salariatul nu se  poate opune trimiterii lui in delegatie!
Companii

Ghidul angajatorului. Salariatul nu se poate opune trimiterii lui in delegatie!

today16 Iun. 2025
Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?
Sanatate

Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?

today16 Iun. 2025
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate  contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Companii

13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia

today16 Iun. 2025
Birouri reglabile pe inaltime la firma - angajatii merita confort
Business

Birouri reglabile pe inaltime la firma - angajatii merita confort

today16 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x