Orice salariat isi doreste sa lucreze intr-o organizatie in care mediul de lucru este unul placut. In ultimii ani, ne-am obisnuit o mare parte dintre noi sa lucram chiar de acasa, din confortul propriei locuinte. Analizele ne arata ca angajatii care lucreaza de acasa se dovedesc in cele mai multe cazuri mai productivi decat ar fi fost daca ar fi lucrat de la birou. Mediul de lucru este, asadar, extrem de important atunci cand vine vorba despre productivitatea unui salariat.
Uite sapte moduri prin care iti poti imbunatati mediul de lucru ca sa fii mai productiv la locul de munca!
Un cadru de lucru cu lumina naturala pe o perioada cat mai indelungata de-a lungul zilei este de dorit in orice birou, lumina naturala contribuind la buna ta dispozitie. In general, s-a dovedit ca salariatii care beneficiaza de lumina naturala sunt mai productivi.
Nu numai ca vor infrumuseta aspectul biroului din care lucrezi, insa plantele se vor dovedi extrem de utile in ceea ce priveste starea de spirit. Productivitatea ta va creste, iar stresul va fi indepartat mult mai usor. Si nu numai atat, plantele fiind folositoare si in ceea ce priveste imbunatatirea calitatii aerului!
Iti va fi foarte greu sa te concentrezi la ceea ce ai de facut daca de afara se aud tot felul de zgomote care iti distrag constant atentia. Incearca sa te muti intr-o zona a biroului unde este mai liniste sau sa porti niste casti care indeparteaza zgomotul exterior!
Culorile dintr-un birou sunt extrem de importante atunci cand vine vorba despre starea de spirit a celor care lucreaza acolo. Nuantele deschise de albastru si de verde calmeaza si relaxeaza, in timp ce culorile neutre precum albul sau griul te pot ajuta la concentrare.
Chiar daca lucrezi de la birou, ai nevoie sa te simti la fel de confortabil ca acasa pentru o productivitate crescuta. Daca esti angajator, nu te zgarci asadar atunci cand vine vorba despre mobilierul de birou, o investitie semnificativa in scaune ergonomice se va dovedi o idee extrem de buna!
Pentru a te simti confortabil in locul de unde lucrezi, ai nevoie de obiecte familiare si pe gustul tau in preajma. Incearca sa dai o nota personala biroului tau de lucru, indiferent de unde ai lucra. Spre exemplu, poti apela la o rama foto, la un obiect decorativ sau la orice obiect care te face sa iti aduci aminte de anumite lucruri personale.
Temperaturile prea ridicate creeaza un disconfort termic care ingreuneaza orice tip de activitate, iar temperaturile prea scazute contribuie la slabirea sistemului imunitar. Incearca, asadar, sa iti asiguri o temperatura optima in incaperea in care lucrezi!
Citeste si: Cum sa-ti dai seama daca un interviu de angajare a mers bine: 7 semne ca i-ai dat pe spate
Ultimele NOUTATI
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
VENITURI incluse in adeverinta pentru pensie, conform Legii nr. 360/2023
Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului
Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?
Microintreprindere care depaseste pragul de 60.000 euro: care este procedura de impozitare?
Te-ar putea interesa si
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza