Orice salariat isi doreste sa lucreze intr-o organizatie in care mediul de lucru este unul placut. In ultimii ani, ne-am obisnuit o mare parte dintre noi sa lucram chiar de acasa, din confortul propriei locuinte. Analizele ne arata ca angajatii care lucreaza de acasa se dovedesc in cele mai multe cazuri mai productivi decat ar fi fost daca ar fi lucrat de la birou. Mediul de lucru este, asadar, extrem de important atunci cand vine vorba despre productivitatea unui salariat.
Uite sapte moduri prin care iti poti imbunatati mediul de lucru ca sa fii mai productiv la locul de munca!
Un cadru de lucru cu lumina naturala pe o perioada cat mai indelungata de-a lungul zilei este de dorit in orice birou, lumina naturala contribuind la buna ta dispozitie. In general, s-a dovedit ca salariatii care beneficiaza de lumina naturala sunt mai productivi.
Nu numai ca vor infrumuseta aspectul biroului din care lucrezi, insa plantele se vor dovedi extrem de utile in ceea ce priveste starea de spirit. Productivitatea ta va creste, iar stresul va fi indepartat mult mai usor. Si nu numai atat, plantele fiind folositoare si in ceea ce priveste imbunatatirea calitatii aerului!
Iti va fi foarte greu sa te concentrezi la ceea ce ai de facut daca de afara se aud tot felul de zgomote care iti distrag constant atentia. Incearca sa te muti intr-o zona a biroului unde este mai liniste sau sa porti niste casti care indeparteaza zgomotul exterior!
Culorile dintr-un birou sunt extrem de importante atunci cand vine vorba despre starea de spirit a celor care lucreaza acolo. Nuantele deschise de albastru si de verde calmeaza si relaxeaza, in timp ce culorile neutre precum albul sau griul te pot ajuta la concentrare.
Chiar daca lucrezi de la birou, ai nevoie sa te simti la fel de confortabil ca acasa pentru o productivitate crescuta. Daca esti angajator, nu te zgarci asadar atunci cand vine vorba despre mobilierul de birou, o investitie semnificativa in scaune ergonomice se va dovedi o idee extrem de buna!
Pentru a te simti confortabil in locul de unde lucrezi, ai nevoie de obiecte familiare si pe gustul tau in preajma. Incearca sa dai o nota personala biroului tau de lucru, indiferent de unde ai lucra. Spre exemplu, poti apela la o rama foto, la un obiect decorativ sau la orice obiect care te face sa iti aduci aminte de anumite lucruri personale.
Temperaturile prea ridicate creeaza un disconfort termic care ingreuneaza orice tip de activitate, iar temperaturile prea scazute contribuie la slabirea sistemului imunitar. Incearca, asadar, sa iti asiguri o temperatura optima in incaperea in care lucrezi!
Citeste si: Cum sa-ti dai seama daca un interviu de angajare a mers bine: 7 semne ca i-ai dat pe spate
Ultimele NOUTATI
Scoateti banii de la saltea si cumparati acum apartamente. Sunt semnale ca urmeaza scumpiri, iar salariile nu vor tine pasul
Guvernul taie TVA-ul in an electoral. Lista produselor care se ieftinesc obligatoriu
3 modalitati prin care un dezvoltator imobiliar poate sa-ti dea teapa cand cumperi o locuinta in faza de proiect
Creditele in euro devin din nou accesibile romanilor. Dobanzile sunt taiate, vesti mari pentru cei cu datorii
Partenerii nostri
Numirea unui salariat ca vicepresedinte. Contractul individual de munca se suspenda?
CNPP - cati pensionari beneficiaza de pensie de serviciu? Conditii necesare
Rezervele: ce reprezinta, functiunea contului 106 si exemplu practic
[Ghid ANAF] Amnistie fiscala 2024: Cine beneficiaza, ce facilitati se acorda si pasi de urmat
Adeverinta vechime in munca MODEL
Demisie dupa prima zi la locul de munca. "Suntem obligati sa-i platim persoanei ziua respectiva?"
Reducerea programului de lucru de la 5 zile la 4 zile pe saptamana: obligatiile angajatorului
Te-ar putea interesa si
3 modalitati prin care un dezvoltator imobiliar poate sa-ti dea teapa cand cumperi o locuinta in faza de proiect
Creditele in euro devin din nou accesibile romanilor. Dobanzile sunt taiate, vesti mari pentru cei cu datorii