Apoi, pe timpul iernii, costurile cu facturile la incalzire si energie electrica pot creste semnificativ, punand presiune pe bugetul operational al companiei tale. Daca vrei sa iti reduci costurile cu spatiile de birouri, exista cateva metode prin care iti poti eficientiza cheltuielile si economisi o suma importanta in fiecare an:
Firmele care nu au sediul in cladiri moderne, izolate termic, stiu ca factura la incalzire pe timpul iernii creste de la an la an si, in ciuda eforturilor, temperatura de la locul de munca nu pare a fi niciodata cea ideala. Acest lucru te poate ajuta la o negociere cu proprietarul, astfel incat sa obtii o chirie mai mica sau sa iti fie permis sa faci cateva modificari ieftine, care sa iti reduca cheltuielile lunare.
De exemplu, izolarea termica a unui spatiu de mari dimensiuni iti poate scadea costurile cu incalzirea cu pana la 20%, in timp ce instalarea unor termopane ieftine este cea mai eficienta metoda pentru a preveni patrunderea aerului rece si a crea o atmosfera mai confortabila, cu minimum de cheltuieli.
Daca proprietarul nu este dispus sa suporte el aceste costuri, atunci poti incerca sa negociezi o scadere a chiriei sau scutirea de la plata ei pe cateva luni, astfel incat sa poti aduce imbunatatiri de lunga durata ale spatiului, fara a-ti compromite bugetul.
Daca firma ta nu are suficienti angajati incat sa poti sustine financiar inchirierea unui spatiu, poti lua in calcul varianta in care le permiti salariatilor tai sa lucreze de acasa. Aceasta optiune inseamna ca nu vei mai plati chiria necesara inchirierii unui spatiu, precum si costurile lunare care vin cu el sau ca va trebui sa acoperi costurile tehnologice.
Alti antreprenori prefera sa inchirieze spatii de co-working, mai ieftine, dar perfecte pentru o echipa mica, aflata la inceput de drum. Ulterior, pe masura ce business-ul tau se extinde, poti lua in calcul mutarea intr-un sediu permanent, insa abia cand vei sti cu certitudine ca poti suporta fara eforturi prea mari cheltuielile aferente.
Tot mai multe companii renunta la ideea ca fiecare angajat sa aiba propriul sau birou si opteaza, in schimb, pentru un spatiu deschis, in care oamenii sa poata munci confortabil, fara a avea un loc special alocat doar lor. Acest lucru inseamna si costuri mai reduse cu mobilarea spatiului si, in plus, poate fi benefic pentru echipele care trebuie sa lucreze impreuna si sa socializeze.
Singurul lucru pe care trebuie sa il iei in calcul este crearea catorva zone linistite, in care angajatii sa se poata retrage atunci cand au de dus la bun sfarsit o sarcina importanta sau trebuie sa participe la o conferinta video sau telefonica. De asemenea, o sala de sedinte poate fi suficienta pentru o companie mica, functionand ca un spatiu in care sa tii sedintele saptamanale si sa iti primesti oaspetii sau partenerii de afaceri.
Ultimele NOUTATI
Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor: "Nu vor sa munceasca"
Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata
Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!
Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?
Stagiul militar si vechimea in munca. Poate fi luat in calcul la stabilirea zilelor de concediu?
Vanzarea tigarilor electronice catre minori, interzisa prin lege
Te-ar putea interesa si
Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului