Daca echipa ta inca lucreaza de acasa, iata cum puteti sa dati dovada de eficienta

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Daca echipa ta inca lucreaza de acasa, iata cum puteti sa dati dovada de eficienta
Daca echipa ta inca lucreaza de acasa, iata cum puteti sa dati dovada de eficienta
de Redactia Manager la 17 Iul. 2020
Urmareste-ne pe Google News
remotelucru de acasaechipaorganizare

Daca detii o companie intr-unul dintre domeniile customer service, IT, marketing, vanzari, media, cel mai probabil o parte dintre angajatii tai inca lucreaza de acasa, in contextul actual al crizei sanitare. Telemunca li se potriveste unora ca o manusa, in timp ce altii resimt perioada petrecuta acasa ca pe una de izolare sociala.

Important e ca tu, in calitate de lider, sa iei mereu „pulsul” echipei tale, sa propui solutii la orice problema ivita in cadrul colectivului. In general, angajatii ar opta, daca ar avea posibilitatea, sa lucreze in medie 3-4 zile de la birou ÅŸi 1-6 zile de acasa. Cel putin aceasta este concluzia unui sondaj recent realizat de catre o companie de consultanta imobiliara
 

Si pentru ca trei luni nu sunt suficiente pentru a te adapta in totalitate muncii remote, de a coordona angajatii de la distanta, din fata unui monitor, aceste recomandari iti pot fi utile. Important e sa incerci sa motivezi zilnic echipa, sa comunici deschis cu fiecare membru al acesteia, sa simplifici procedurile birocratice inutile si sa trasezi clar sarcinile pentru fiecare. In acest fel, vei evita neintelegerile, iar eficienta va fi garantata. 
 

Ajutor specializat din exterior


In această perioada, avand in vedere ca se confrunta cu o situatie cu totul noua, iar fiecare angajat inlocuieste comunicarea fata in fata cu mailuri cu multe fisiere atasate si telefoane, de un real folos ar fi sa recurgi la externalizare servicii, o varianta accesibila, moderna, prin care o mare parte din atributiile Departamentului de HR sunt preluate de o echipa de specialisti care realizeaza toate procesele ce tin de plata si de eliberarea adeverintelor necesare angajatilor: state de plata, fluturasi de salariu, validare pontaj, adeverinte pentru banca/ de venit/ de somaj/ de crestere copil, note contabile etc. In cazul in care exista situatii de somaj tehnic, firma parteneră de outsourcing va sti cum sa gestioneze toate situatiile. 

Eliminarea procedurilor inutile 

Deplasarea fizica pana la locul de munca pentru o adeverinta, obtinerea tuturor semnaturilor necesare pentru aprobarea unei achizitii, sedintele in care nu se discuta nimic concret - toate acestea reprezinta proceduri inutile, pe care ar fi bine sa le simplifici semnificativ, daca nu e posibila anularea lor. Decat sa va cramponati de astfel de bariere birocratice, mai bine v-ati focusa pe demararea unor proiecte noi sau pe cursuri de perfectionare online pentru angajati. 

Fisele postului bine formulate

De multe ori, intr-un colectiv, mai ales atunci cand munca se desfasoara la distanta, nu se mai tine cont de fisa postului sau, in orice caz, sarcinile se amesteca. Pentru  a evita astfel de situatii, e bine sa reamintesti fiecaruia ce are de facut, care sunt responsabilitatile lui stipulate in contractul de angajare. Ar fi nedrept ca unii angajati sa ajunga sa preia si atributiile altora. Pe langa dialogul deschis, le poti solicita celor din echipa ta si rapoarte lunare cu activitatile desfasurate. 

 

Sa coordonezi o echipa reprezinta, pe langa o provocare, si o mare responsabilitate, una cu atat mai mare, cu cat contextul este unul delicat.  Nu uita sa iti motivezi angajatii zi de zi, reamintindu-le ca impreuna puteti rezolva orice problema.


Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x