Din 2020, Dacia adopta GPL-ul, iar Renault trece la variantele hibrid

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Din 2020, Dacia adopta GPL-ul, iar Renault trece la variantele hibrid
Din 2020, Dacia adopta GPL-ul, iar Renault trece la variantele hibrid
de Magda Florea la 11 Oct. 2018
Urmareste-ne pe Google News
daciarenaultmotoare dieselbenzinamotorinagplhibridmeganeclio

Incepand cu anul 2020, politica celor de la Renault va fi guvernata de reducerea costurilor si a emisiilor de dioxid de carbon.

Compania intentioneaza sa renunte la motorizarea diesel, pe care o va inlocui cu GPL pe Dacia, in timp ce  Clio, Captur si Megane vor primi versiuni hibrid.

Compania intentioneaza sa renunte la motorizarea diesel, pe care o va inlocui cu GPL pe motoarele cu benzila, la Dacia, in timp ce Clio, Captur si Megane vor primi versiuni hibrid.
 
 Potrivit oficialilor grupului Renault, brandul francez intentioneaza sa renunte la motoarele Diesel si va veni din 2020 cu o versiune hibrida a lui Clio si versiuni plug-in hybrid – adica masini care pot alimenta bateria pentru motorul electric de la o priza externa - pentru SUV-ul mic Captur si pentru Megane.
 
GPL-ul (Gaz Petrolier Lichefiat) care va fi montat pe motoarele pe benzina ale modelelor Dacia va reduce emisiile de dioxid de carbon, in contextul in care hibridele inca implica un cost suplimentar considerabil, iar CNG-ul, gazul natural comprimat, nu dispune de o retea consistenta la nivel european.
 
Masinile pe GPL emit cu 11% mai putin dioxid de carbon decat cele pe benzina, iar emisiile de oxid de azot sunt mai mici. 
 
”Motoarele pe GPL au emisii mai mici, au un pret bun pentru client si aduc economii cand vine vorba de costuri. Spre exemplu, la un rulaj de 15.000 km anual, o masina consuma in medie 1.000 de litri de benzina, luand in calcul un consum mediu de 7 litri/100 km, adica circa 1.500 de euro. 
 
Cu GPL, costurile ar scadea spre 750 de euro si in plus, exista si o retea extinsa la nivel european. Spre exemplu, pe CNG gasim infrastructura numai in Austria, Germania si Italia. In Franta, Marea Britanie, Spania sau Europa de Est nu avem o astfel de infrastructura“, a explicat Marc Suss, vicepresedinte in cadrul Groupe Renault.

Citeste si: Cu gandul la un buget mai bogat, Romania ar putea deveni a doua Olanda

Sursa foto: pexeles.com
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x