eMag, anuntul primaverii pentru toti clientii: asa se economisesc sute de lei la comenzi
emagemag genius
Cu totii stim reclamele celor de la eMag pentru serviciul Genius, insa acum compania vine si cu cifrele concrete, dupa ce numerosi clienti au testat optiunea. Conform gigantului retailer, se pare ca intr-adevar se economisesc bani frumosi pe transport. La nivelul unui intreg an, ar fi vorba de cateva sute de lei care raman clientilor in buzunar.
Pentru inceput,
eMag anunta numarul urias de utilizatori ai eMag Genius. Dupa doar doi ani de la lansare, vorbim de peste 340.000 de clienti.
Acesti oameni reusesc, datorita optiunii, sa economiseasca anual bani frumosi. Aproximativ 400 de lei le raman in buzunar, datorita noului serviciu.
"Livrarea rapida, gratuita si flexibila a adus clientilor Genius economii in bani, dar le-a adus si timp liber pentru activitatile importante din vietile lor. Astfel, un client Genius care a folosit serviciul timp de un an, a economisit, in medie, 374 de de lei din taxele de transport pe care le-ar fi platit pentru aceleasi comenzi, daca nu ar fi avut abonamentul", explica reprezentantii retailerului.
Un client economiseste anual 4 zile, pe care le-ar fi pierdut deplasandu-se la supermarket
Pe langa banii economisiti, clientii au "pus deoparte" si timp. Pe parcursul unui an, s-au strans patru zile "economisite" de cei care au optat pentru comenzi online in detrimentul deplasarilor in magazinele fizice.
Interesant este ca un client nu are nevoie sa se uite pe aceste date statistice generale si poate verifica situatia economiilor sale direct din contul client.
Liderii companiei sustin ca e-commence-ul este de viitor, deoarece aduce numeroase avantaje clientilor, cu precadere faptul ca nu se mai pierde timp, se economisesc bani si totul se realizeaza simplu, accesibil, fara efort.
"Comertul online a transformat si va continua sa modeleze obiceiurile de consum ale romanilor, prin economia de timp, bani si efort. In contextul in care preturile sunt mai mari, iar bugetele disponibile nu au evoluat semnificativ, fiecare decizie financiara este cantarita mai atent si clientii se orienteaza catre solutii mai avantajoase de a comanda produsele de care au nevoie. Serviciul eMAG Genius este un abonament la cumparaturi fara efort si o solutie prin care clientii pot economisi, mai ales in aceasta perioada", a declarat Andrei Sercanean, VP ecommerce Services eMAG.
Conform eMag, in ultimii doi ani se simt deja importante schimbari in comportamentul de consum al utilizatorilor romani. Compania precizeaza ca utilizatorii si-au diversificat cosul de cumparaturi, comandand produse din mai multe categorii. In medie, un client Genius plaseaza cate o comanda pe saptamana cu livrare gratuita din categorii diverse, de la bauturi, produse pentru copii, ingrijire personala, curatenia casei, fashion, pana la produse pentru casa si gradina, testand permanent categorii noi. Clientii Genius beneficiaza de livrare gratuita la easybox sau prin curier si pot alege dintr-o oferta dedicata de produse cu beneficii Genius atat din oferta eMAG cat si din oferta comerciantilor prezenti pe eMAG Marketplace.
"Clientii au asteptari tot mai mari legate de usurinta in livrare, flexibilitatea si predictibilitatea serviciilor, iar livrarea la easybox este printre metodele preferate. Astfel, 70% dintre comenzile realizate de clientii Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unitati easybox, care le permite sa ridice la orice ora produsele comandate dintr-un punct fix aflat in proximitatea casei sau a biroului.
Clientii eMAG Genius au posibilitatea de retur intr-o perioada extinsa la 60 de zile, de restituirea instant a banilor pentru retururile la easybox.
Serviciul Genius poate fi testat gratuit de catre clientii din toata tara, timp de trei luni, si are acoperire nationala, fiind disponibil in toate resedintele de judet din tara si in localitatile din proximitatea acestora", mai transmite compania.