Cadourile personalizate sunt cea mai buna alegere in acest sens. Adesea, reprezentantii companiilor aleg sa ofere drept cadou sacose de panza personalizate, deoarece in societatea moderna actuala acestea se vor dovedi de un real folos, atata timp cat sacosele din plastic nu mai sunt o optiune valabila si nici foarte ieftina.
Totodata, alte obiecte promotionale personalizate care pot fi folosite de catre acestia in viata de zi cu zi au rolul de a promova brandul in mod eficient.
De ce sacosa de panza personalizata se va dovedi un dar important pentru imaginea companiei
Sacosa de panza personalizata este un obiect promotional care ii ajuta pe reprezentantii companiilor sa creeze campanii de marketing discrete si sa obtina aprecierea pe care si-o doresc. Faptul ca reprezentantii companiei ofera o sacosa de panza personalizata, iar aceasta este purtata ori de cate ori persoana in cauza merge la cumparaturi, inseamna ca va atrage atentie atat pe strada, cat si in incinta mall-ului sau magazinului de unde cei care o poarta isi fac cumparaturile.
In alta ordine de idei, sacosa de panza personalizata se va dovedi extrem de utila. O astfel de sacosa poate fi folosita de multe ori, poate fi spalata si cusuta in cazul in care exista rupturi, fiind usor de ingrijit, de curatat si de transportat in geanta sau in buzunar. Sacosa de panza personalizata este cu siguranta un cadou personalizat ideal pentru clientii companiei, dar si pentru angajati si colaboratori.
Sacosa de panza poate fi personalizata cu numele si logo-ul companiei, cu un numar de telefon si o adresa, chiar si cu un slogan, astfel incat celelalte persoane care se arata interesate de produsele sau serviciile oferite sa stie unde pot sa gaseasca respectiva companie.
Fara doar si poate, exista si alte obiecte personalizate care pot fi oferite cadou in scopul actiunii de branding extern, si anume de cresterea numelui brandului precum pixuri personalizate, agende personalizate care pot fi scoase ori de cate ori este necesara consultarea agendei si a actiunilor si intalnirilor pe ziua respectiva, dar si mousepad-uri, mouse-uri, accesorii pentru telefon, umbrele personalziate cu numele, logo-ul si numarul de telefon al companiei, pelerine sau lanterne, USB-uri stick personalizate.
Toate aceste cadouri se vor dovedi atat utile pentru cei care le primesc, cat si foarte eficiente pentru promovarea companiei in mod subtil in fata celorlalte persoane cu care intra in contact respectivii clienti, angajati sau colaboratori.
Cadourile personalizate fac parte din procesul de branding extern, dar si de branding intern si de fidelizare a colaboratorilor si clientilor, precum si de stimulare a angajatilor.
Ultimele NOUTATI
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale