Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Importanta cadourilor personalizate pentru promovarea unui brand


Importanta cadourilor personalizate pentru promovarea unui brand
de Manager.ro la 03 Mar. 2020
Importanta cadourilor personalizate pentru promovarea unui brand
Tags: brandpromovarepersonalizaricadouri

Sunt numeroase situatii in care reprezentantii companiilor simt nevoia sa le ofere atat angajatilor, colaboratorilor, cat si clientilor si partenerilor de afaceri un cadou care sa semnifice ceva, care sa le reprezinte firma, care sa ajute in actiunea de branding, de promovare a serviciilor sau produselor companiei, un dar deopotriva elegant, rafinat si foarte util.

Cadourile personalizate sunt cea mai buna alegere in acest sens. Adesea, reprezentantii companiilor aleg sa ofere drept cadou sacose de panza personalizate, deoarece in societatea moderna actuala acestea se vor dovedi de un real folos, atata timp cat sacosele din plastic nu mai sunt o optiune valabila si nici foarte ieftina.

 

Totodata, alte obiecte promotionale personalizate care pot fi folosite de catre acestia in viata de zi cu zi au rolul de a promova brandul in mod eficient.

 

De ce sacosa de panza personalizata se va dovedi un dar important pentru imaginea companiei

Sacosa de panza personalizata este un obiect promotional care ii ajuta pe reprezentantii companiilor sa creeze campanii de marketing discrete si sa obtina aprecierea pe care si-o doresc. Faptul ca reprezentantii companiei ofera o sacosa de panza personalizata, iar aceasta este purtata ori de cate ori persoana in cauza merge la cumparaturi, inseamna ca va atrage atentie atat pe strada, cat si in incinta mall-ului sau magazinului de unde cei care o poarta isi fac cumparaturile.

 

In alta ordine de idei, sacosa de panza personalizata se va dovedi extrem de utila. O astfel de sacosa poate fi folosita de multe ori, poate fi spalata si cusuta in cazul in care exista rupturi, fiind usor de ingrijit, de curatat si de transportat in geanta sau in buzunar. Sacosa de panza personalizata este cu siguranta un cadou personalizat ideal pentru clientii companiei, dar si pentru angajati si colaboratori.

 

Sacosa de panza poate fi personalizata cu numele si logo-ul companiei, cu un numar de telefon si o adresa, chiar si cu un slogan, astfel incat celelalte persoane care se arata interesate de produsele sau serviciile oferite sa stie unde pot sa gaseasca respectiva companie.

 

Fara doar si poate, exista si alte obiecte personalizate care pot fi oferite cadou in scopul actiunii de branding extern, si anume de cresterea numelui brandului precum pixuri personalizate, agende personalizate care pot fi scoase ori de cate ori este necesara consultarea agendei si a actiunilor si intalnirilor pe ziua respectiva, dar si mousepad-uri, mouse-uri, accesorii pentru telefon, umbrele personalziate cu numele, logo-ul si numarul de telefon al companiei, pelerine sau lanterne, USB-uri stick personalizate.

 

Toate aceste cadouri se vor dovedi atat utile pentru cei care le primesc, cat si foarte eficiente pentru promovarea companiei in mod subtil in fata celorlalte persoane cu care intra in contact respectivii clienti, angajati sau colaboratori.

 

Cadourile personalizate fac parte din procesul de branding extern, dar si de branding intern si de fidelizare a colaboratorilor si clientilor, precum si de stimulare a angajatilor.





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016