Minio Studio si JYSK Romania iti spun ca nu ai NICIOSCUZA
nicioscuzajyskm minio studiocomitetul national paralimpic.
Prima colaborare dintre Minio Studio si retailerul danez este campania de responsabilitate sociala #NICIOSCUZA, prin care JYSK Romania isi anunta sustinerea pentru Comitetul National Paralimpic.
Campania #NICIOSCUZA vine in intampinarea celor care, dupa primele saptamani din an, uita de rezolutiile propuse si renunta sa mai faca sport. De cele mai multe ori, fiecare dintre noi ne gasim scuze ca sa nu ne punem in miscare. In acest context, campania are in centru trei sportivi paralimpici extraordinari, care ne spun ca nu avem #NICIOSCUZA sa nu facem sport.
Comunicarea il are in prim-plan pe Arian Notretu, un inotator de 12 ani caruia ii lipseste piciorul stang. Arian s-a apucat de mai putin de un an si jumatate de inot si incearca sa realizeze o performanta incredibila prin calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020. Gabriela Constantin si Filip Ghiorghi sunt ceilalti doi eroi ai campaniei.
Gabriela s-a nascut cu focomelie, o afectiune care consta in atasarea directa a palmelor de trunchi. Nimic nu a oprit-o insa sa devina campioana nationala la tenis de masa. Filip e de 24 de ani intr-un scaun cu rotile, dar in tot acest timp a practicat mai multe sporturi, printre care inot, baschet, atletism sau tenis de camp. S-a oprit la tirul cu arcul si a ajuns sa reprezinte Romania la zeci de competitii internationale.
Motivatia si perseverenta lor reprezinta un exemplu demn de urmat, care ii poate inspira si pe altii. Daca ei pot sa faca performanta, noi, toti ceilalti, nu avem nicio scuza sa nu facem sport pentru a ne mentine tonusul si sanatatea.
Componenta de digital este baza campaniei #NICIOSCUZA, Minio si JYSK lansand site-ul
www.nicioscuza.ro, unde utilizatorii se pot inscrie in campanie. Oricine poate alege dintr-o lista de scuze, pe care apoi eroii campaniei incearca sa le demonteze. Daca au fost convinsi, userii au posibilitatea sa semneze un manifesto in care isi promit sa se apuce de sport si sa faca din aceasta activitate o obisnuinta. Apoi, il pot distribui pe retelele sociale pentru a-i inspra si pe altii, folosind hashtag-ul
#nicioscuza.
Componenta vizuala include spotul principal al campaniei - , filmat atat cu drona, cat si cu echipament subacvtic. In plus, mai sunt inca 10 clipuri video realizate pentru a prezenta povestile sportivilor si pentru a demonta scuzele uzuale. Puteti vedea spotul campaniei
aici:
Campania este comunicata si in cele 54 de magazine pe care JYSK le are in Romania, prin postere, executii in-store si un spot audio.
Un numar mare de publicatii si statii TV au preluat mesajul campaniei si au realizat deja ample materiale dedicate celor 3 sportivi si cauzei pe care acestia o sustin. De asemenea, comunitatile online au fost activate de mesajele oneste ale influentatorilor inspirati sa renunte la scuzele lor.
„Campania #NICIOSCUZA a fost realizata in urma unui pitch si ne-am indragostit imediat de povestile sportivilor paralimpici”, a declarat Ioana Mucenic, CEO Minio Studio. „Am lucrat proiectul cu multa umanitate si ne-am dorit sa le facem vocea auzita. Echipa s-a sincronizat foarte bine si a realizat filmarile si montajele in timp record. Si asta s-a intamplat din inima, nu din bici, pentru ca toti partenerii au fost extrem de implicati: clientul a crezut in proiect de la prima prezentare, sportivii s-au lasat pe mana noastra sa ii reprezentam, iar Sally Lamont (presedinte al Comitetului Paralimpic) a avut imediat incredere in abordarea propusa. Sunt mandra de acest proiect si respect enorm efortul JYSK, de a sustine o categorie de sportivi de care auzim mult mai rar decat ar merita”, a incheiat Ioana.
„JYSK sprijina cu mandrie sportivii cu dizabilitati inca din 1989, iar anul trecut am decis sa extindem si in Romania aceasta colaborare. Ideea campaniei #NICIOSCUZA, lansata de Ioana Mucenic, ni s-a parut foarte potrivita si ambitioasa. #NICIOSCUZA are o rezonanta puternica si reprezinta un indemn de a face sport si in acelasi timp multa apreciere si respect pentru toti sportivii paralimpici, care sunt adevarati eroi.
Apreciez foarte mult echipa Minio, entuziasmul cu care lucreaza, propunerile foarte potrivite, in concordanta cu valorile JYSK si executia de calitate. Ma bucur ca am avut ocazia sa lucrez cu Minio si am incredere ca si pe viitor vor veni cu idei minunate care sa ne sustina proiectele”, a adaugat Iraida Paiuc, Sales & Marketing Manager JYSK Romania & Bulgaria.