Produse de birotica si papetarie utile intr-o sala de sedinte
tabla magneticabirotica si papetarieinstrumente de scrismapa de prezentareflipchart
Sala de sedinte este locul in care se implementeaza proiectele si prind viata ideile, astfel ca trebuie sa fie aprovizionata cu produsele de birotica si papetarie potrivite. acestea sunt pilonii de baza ai unor prezentari de succes, in care toti cei prezenti se implica activ si vin cu solutii care sustin afacerea.
Asadar, iata in continuare ce articole de birotica si papetarie nu ar trebui sa lipseasca dintr-o sala de sedinte, indiferent de sectorul in care activeaza compania.
1. Tabla alba magnetica
Practica si interactiva, tabla alba magnetica, cunoscuta si sub denumirea de
whiteboard, este de nelipsit dintr-o sala de sedinte moderna. aceasta joaca o functie esentiala in procesul de prezentare si planificare a unei sedinte, astfel ca reprezinta o investitie inteligenta. ii ajuta pe cei implicati in discutie sa isi sustina mai usor ideile, sa prezinte rapoartele si chiar sa atraga atentia auditoriului. alaturi de tabla alba magnetica, un rol important il indeplinesc si markerele specifice ce se pot sterge usor cu ajutorul unui burete.
2. Caiete mecanice
Printre dotarile utile intr-o sala de sedinte se numara si caietele mecanice. De regula, angajatii au agendele lor personale in care isi noteaza ideile ori scriu punctele esentiale ale intalnirii, insa nu intotdeauna vin cu ele in sala de sedinte. Prin urmare, este indicat sa se puna la dispozitia lor si astfel de obiecte de papetarie, altfel acestia ar putea pierde timp incercand sa gaseasca elementele necesare. Mai mult de atat, ar putea chiar sa rateze anumite informatii si sa ii incurce pe cei din jur in incercarea de a le afla.
3. Coli a4
La fel ca in cazul caietelor mecanice, colile a4 sunt utile pentru notarea informatiilor, astfel ca ar trebui sa se regaseasca intotdeauna pe mesele de consiliu din salile de sedinte. De altfel, hartia de copiator se numara printre obiectele de papetarie indispensabile in orice firma. investeste intr-un pachet cu grad ridicat de alb si opacitate de 95% pentru o imprimare fata-verso fara cusur.
4. Instrumente de scris
Ca sa te asiguri ca totul decurge perfect in timpul intalnirilor de business, completeaza stocul de papetarie pentru sala de sedinte si cu instrumente de scris. acestea trebuie sa fie intotdeauna la indemana celor participanti, astfel incat sa nu se intrerupa activitatea si sa fie starnita agitatie. sunt utile atat pentru luarea notitelor, cat si pentru completarea anumitor documente. in salile de sedinte, pe langa intalnirile colegilor, mai au loc de multe ori si discutiile cu colaboratorii ori cu potentiali parteneri, astfel ca este si locul in care se semneaza contracte importante. Prin urmare, pixurile si stilourile nu trebuie sa lipseasca din acest spatiu office.
5. Flipcharturi
De un real ajutor in timpul sedintelor se dovedesc a fi si flipcharturile care pot transforma o prezentate banala in una interactiva si interesanta. Cuvintele, oricat ar fi de captivante, nu vor reusi sa aiba acelasi impact fara niste mijloace vizuale. informatiile pot fi pregatite in prealabil ori pot fi prezentate pe loc, in fata audientei. in functie de datele ce urmeaza a fi aduse la cunostinta celor prezenti, se poate opta pentru hartie de flipchart velina ori cu patratele.
Intra pe site-ul de papetarie online
austral.ro si alege modelul de flipchart potrivit pentru firma ta.
6. Mape de prezentare
Printre articolele de birotica si papetarie necesare la prezentarea informatiilor se numara si mapele. acestea ajuta speaker-ul sa le arate celor prezenti viziunea lui fara sa tina un discurs lung si greu de memorat. in mape ori in clipboard-uri pot fi trecute rapoarte, grafice, cifre si alte informatii mai greu de explicat, care ar necesita timp pretios. De altfel, aceste date pot fi mai greu de „digerat” intr-o singura intalnire, astfel ca continutul mapelor poate fi luat si pentru o analiza ulterioara.