Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Toyota este cel mai valoros brand auto din lume in 2019


Toyota este cel mai valoros brand auto din lume in 2019
de la 13 Iun. 2019
Toyota este cel mai valoros brand auto din lume in 2019
Tags: piata autobrand autocel mai valoros brandconstructori autotoyotamercedesbmw

Piata auto globala este dominata an de an de bataliile care se dau intre marii constructori ai lumii pentru suprematie, concurenta ajungand la un nivel extrem de ridicat in ziua de astazi. De multe ori vorbim despre cifrele de vanzari inregistrate de fiecare producator auto in parte, despre popularitatea fiecarui model din portofoliile acestora sau despre diverse statistici care au rolul de a ne arata evolutia fiecarui brand in parte. Si asta pentru ca topurile conteaza foarte mult in lumea auto, constructorii auto avand o imagine pe care trebuie sa si-o apere tocmai prin aceste cifre!

Producatorii auto germani sunt unii dintre cei mai cunoscuti de pe piata auto globala, iar asta nu o poate contesta nimeni. Mai mult decat atat, stim cu totii ca batalia in segmentul premium se da luna de luna si an de an doar intre trei producatori, toti din Germania: Mercedes-Benz, BMW si Audi. Insa, cand vorbim despre piata auto la nivel general, in intreg ansamblul ei, lucrurile stau un pic diferit. In aceste conditii, vrem sau nu sa recunoastem, faptul ca niciunul dintre cei trei producatori mentionati mai devreme nu este considerat ca fiind cel mai valoros brand auto din lume reuseste sa surprinda pe multa lume! 

Toyota, un brand de peste 29 de miliarde de dolari 

Conform datelor publicate de compania de cercetare de piata Kantar Millward Brown intr-un raport complex, cel mai valoros brand auto din lume la acest moment provine din Asia. Mai exact, este vorba despre Toyota, un brand care are o valoare de piata la aceasta ora de nu mai putin de 29.1 miliarde de dolari. Astfel, producatorul nipon reuseste sa ramane pe prima pozitie in acest clasament si in acest an, chiar daca aceasta valoare de piata a scazut acum cu 3% in comparatie cu anul precedent. 

Desi pentru multi poate parea surprinzator, cei de la Toyota domina autoritar acest top de un numar semnificativ de ani. Astfel, in ultimii 14 ani in care a fost intocmit un asemenea top, cei de la Toyota s-au clasat pe primul loc in nu mai putin de 12 ani. Constructorul nipon s-a clasat pe locul secund de doar doua ori in toata aceasta perioada, in anii 2010 si 2012. 

Mercedes-Benz este al doilea cel mai important brand auto din lume la acest moment, avand o valoare de piata de 23.35 miliarde de dolari, in scadere cu 9 procente in comparatie cu anul 2018. La aproape acelasi nivel se afla si cei de la BMW, care se afla insa pe locul al treilea al acestui top. Producatorul bavarez a inregistrat in acest an o scadere tot de 9 procente fata de anul precedent, ajungand la o valoare de piata de 23.32 miliarde de dolari. 

Topul continua cu un alt producator de pe piata auto nipona, Honda reusind sa se claseze pe pozitia a patra. Constructorul japonez are o valoare de piata de 11.7 miliarde de dolari, in scadere cu 7 procente fata de anul 2018. In cele din urma, Top 5 se incheie cu americanii de la Ford, care au o valoare de piata de 11.2 miliarde de dolari. In cazul producatorului american, valoarea de piata a scazut in acest an cu nu mai putin de 12 procente! 

Clasamentul continua cu Nissan pe locul 6, cu o valoare de piata de 10.5 miliarde de dolari. Pe locul 7 ii regasim pe americanii de la Tesla, compania lui Elon Musk avand o valoare de piata de 9.2 miliarde de dolari. In cele din urma, topul este incheiat de alti trei producatori auto de pe piata germana: Audi (8.5 miliarde de dolari), Volkswagen (6.7 miliarde de dolari), respectiv Porsche (5.8 miliarde de dolari). 


Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016