Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat timp pierd bucurestenii in trafic si ce facilitati isi doresc la locul de munca


Cat timp pierd bucurestenii in trafic si ce facilitati isi doresc la locul de munca
de la 09 Iul. 2019
Cat timp pierd bucurestenii in trafic si ce facilitati isi doresc la locul de munca
Tags: traficcapitalabucuresticladire birouristudiuromania

Traficul din Capitala Romaniei continua sa fie o problema, mai ales pentru bucurestenii care lucreaza in cele mai noi centre office din Bucuresti. Se pare ca un bucurestean pierde, in medie, 46 de minute pentru a ajunge la birou, arata studiul Working Habits and Commuting Patterns, realizat de compania de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield Echinox.

Angajatii birourilor moderne din Bucuresti fac, in medie, 46 de minute intre casa si locul de munca, 52% dintre acestia considerand ca timpul de deplasare pana la serviciu este lung sau mult prea lung. 
 
Distanta medie dintre casa si locul de munca este de 10,7 kilometri, astfel ca viteza medie de deplasare la orele de varf este de circa 14 kilometri pe ora, in studiu fiind cuprinsi atat angajatii care folosesc masina personala sau de serviciu, cat si cei care folosesc transportul in comun sau mijloace alternative de deplasare.
 
Mai mult de jumatate (54%) dintre angajati folosesc metroul, 38% se deplaseaza cu masina, si un numar semnificativ de respondenti au nevoie de mai multe mijloace de transport pentru a ajunge la birou.
 
Ajunsi la birou, 22% dintre respondenti se declara nemultumiti de facilitatile (servicii, restaurante, spatii pentru petrecerea timpului liber) existente in zona, in timp ce 47% considera ca oferta poate fi imbunatatita, cele mai solicitate fiind cele din zona de restaurante si cafenele (37%), centre de fitness (26%) si supermarketuri (24%).
 
Daca ar putea alege sediul locului de munca, jumatate dintre angajati ar prefera sa lucreze in Centru, Tineretului – Unirii – Universitate (31%), si CBD, Piata Victoriei – Aviatorilor (19%), urmatoarele zone in topul preferintelor fiind Militari – Drumul Taberei (16%) si Piata Muncii – Pallady – Pantelimon (13%), cartiere cu un stoc mai redus de birouri, dar cu o densitate ridicata a populatiei.
 
Timpul petrecut in trafic se reflecta si in apetenta angajatilor de a lucra din birou, astfel ca, daca ar avea libertate totala in stabilirea locului de desfasurare a activitatii, doar 45% din timp l-ar petrece in birou, restul programului fiind alocat lucrului de acasa (35%), dintr-un spatiu de coworking (10%) sau dintr-un spatiu neconventional, precum o cafenea sau food-court (10%).
 
Cu toate acestea, in procesul de alegere a locului de munca cele mai importante criterii luate in calcul raman salariul si descrierea postului, urmate de pachetul de beneficii si flexibilitatea programului de lucru.
 
Madalina Cojocaru, Partener, Office Agency, Cushman & Wakefield Echinox: „Modul in care lucreaza angajatii din Bucuresti este intr-o continua schimbare, fiind influentat de dinamica orasului, noile tehnologii si schimbarea stilului de viata. 
 
Angajatii cauta mai multa flexibilitate pentru a-si eficientiza timpul, au imbratisat rapid mijloacele alternative de transport, precum bicicletele si trotinetele, si au o preferinta catre proiectele mixte, cu o componenta de rezidential si de retail, dar si catre cele situate in zone centrale, mai bine conectate la reteaua de transport public si la punctele majore de interes ale orasului.”
 
Studiul Working Habits & Commuting Patterns a fost realizat de Cristi Moga, Head of Research si Vlad Saftoiu, Research Analyst Cushman & Wakefield Echinox in perioada aprilie – mai 2019, pe un esantion de 500 de respondenti din Bucuresti, datele fiind colectate online de agentia de cercetare de piata MKOR Consulting. Media de varsta a respondentilor este de 34 de ani, iar 92% dintre acestia au studii superioare sau sunt studenti. 

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016