Daca ai afacerea ta si iti sustii comunitatea, inscrie-te in competitia METRO - Starurile Comunitatii si poti castiga premiul de 200.000 de lei!
metrostarurile comunitatiimarius gheneacompaniipremiicamera de comert si industrie romano-germana
METRO Cash & Carry Romania cauta antreprenorii cu afaceri mici sau mijlocii care, prin initiativele lor, contribuie la bunastarea comunitatii din care fac parte. Daca te potrivesti descrierii, te invitam sa te inscrii in competitia METRO - Starurile Comunitatii.
Ce este METRO – Starurile Comunitatii?
Cu ocazia aniversarii a 50 de ani de activitate pe piata internationala, METRO Cash & Carry doreste sa recunoasca si sa recompenseze antreprenorii independenti care sunt implicati in sustinerea unor proiecte sociale, culturale, ecologice din comunitatea lor.
METRO - Starurile Comunitatii in trei etape:
- pana in 5 iunie: inscrieri si votare
- 5 iunie – 12 iunie: desemnarea finalistilor, vizitele pe teren pentru validarea finalistilor si procesul de jurizare
- 19 iunie: anuntarea castigatorului in cadrul Galei de Premiere
Cum si unde te poti inscrie?
Daca esti un antreprenor pasionat care, pe langa succesul afacerii sale, este preocupat si de binele comunitatii, alatura-te programului nostru! Povesteste-ne, in sectiunea dedicata concursului METRO – Starurile Comunitatii de pe www.metro.ro, despre actiunile tale sociale, educationale sau de mediu, printr-o descriere care sa reflecte angajamentul tau fata de comunitate. Te incurajam sa maresti impactul povestii tale cu fotografii si materiale video care sa ilustreze cat mai bine actiunile descrise, astfel incat sa poti strange cat mai multe voturi din partea publicului pana in data de 5 iunie 2014.
Cum poti castiga?
Pentru a castiga competitia „METRO – Starurile Comunitatii”, trebuie sa convingi publicul si membrii comunitatii tale sa iti voteze proiectul pana in 5 iunie. Cele mai votate 20 de povesti intra in finala competitiei, urmand a fi evaluate si validate in teren.
Proiectele finaliste validate vor fi evaluate de catre juriul competitiei, care va oferi un punctaj in baza urmatoarelor criterii:
- Cat de relevante sunt actiunile de responsabilitate sociala pentru nevoile comunitatii
- Ce impact au aceste actiuni din punct de vedere social, cultural sau de mediu
- Daca aceste actiuni sunt sustenabile
Ce poti castiga?
Proiectul cu cel mai mare punctaj acordat de catre juriu va primi din partea METRO Cash & Carry Romania un premiu in valoare de 200.000 de lei.
Cine evalueaza competitorii?
Juriul competitiei “METRO – Starurile Comunitatii” este format din lideri de opinie din domenii cheie, precum antreprenoriat, comert, ONG-uri si media din zona de responsabilitate sociala, si anume:
- Radu Merica, Presedinte Camera de Comert si Industrie Romano-Germana
- Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF
- Lacramioara Botezatu, Redactor-sef CSRmedia.ro
- Ionut Sibian, Director Executiv Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC)
- Marius Ghenea, Profesor de Inovatie si Antreprenoriat, autorul cartii “Antreprenoriat”
- Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania
Vino alaturi de noi in competitia METRO – Starurile Comunitatii pentru a face cunoscuta contributia companiei tale prin proiecte sociale, culturale sau ecologice!