Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate
de Redactia Manager la 07 Dec. 2015
Urmareste-ne pe Google News
retail dayscustomer experiencebranduribusinessconference arena

Experienta clientului cu brandul, ca diferentiator cheie pe o piata de business tot mai aglomerata, a fost subiectul central al discutiilor in cadrul Customer Experience & Retail Days. Cea de-a 7-a editie a evenimentului organizat de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, a avut loc pe 25 si 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. in prima zi continutul prezentarilor s-a concentrat pe evolutia relatiei dintre branduri si clienti in actualul context social si economic, iar in cea de-a doua zi au avut prioritate particularitatile pietei de retail.


Printre subiectele dezbatute s-au numarat: Social CRM, sau ce facem atunci cand clientul conduce conversatia; Emotii vs. ratiune in procesul de cumparare; Rolul empatiei in relatia cu clientii; Revolutia tehnologica si felul in care influenteaza relatia clientilor cu brandurile; Rolul parfumului ambiental in construirea identitatii de brand. Totodata, cei aproximativ 80 top & middle manageri prezenti la Customer Experience & Retail Days au redescoperit jocul si felul in care poate contribui acesta la descoperirea unor principii de business relevante.

Editia din acest an si-a propus sa aduca in atentia comunitatii de business Conference Arena abordari teoretice, structurale, integrate de 2 profesori universitari angajati in proiecte multidisciplinare internationale.

"Relatia dintre oameni este mai importanta decat orice strategie prestabilita. Emotiile create de interactiunea clientului cu brandul sunt mai valoroase decat cuvintele, tocmai de aceea persoana care comunica direct cu clientul transmite mai mult decat orice brand. Sa nu uitam ca noi toti suntem fiinte sociale, iubim sa fim intelesi, sa ni se transmita emotii pozitive. Acest lucru este valabil si in relatia cu companiile." a punctat in cadrul conferintei Nansi Lungu, Lector Univ. dr. la catedra de stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu si Behavior analyst la Bitdefender.

   
Calin Hintea- decanul Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, prezent si el la Customer Experience & Retail Days in calitate de speaker, a vorbit despre rolul strategic al culturii organizationale si despre greseala de a avea incredere supradimensionata in proceduri. Tot el a explicat cum, fiind tentati sa privilegiem siguranta, glorificam trecutul folosind solutii vechi pentru probleme noi. Calin Hintea a invitat managerii prezenti la eveniment sa considere echipa, resursa umana a organizatiei, de o importanta strategica si, in calitate de leaderi, sa isi asume noi functii de socializare.


Speakerii Customer Experience & Retail Days care au initiat dezbateri pe tema evolutiei relatiei dintre consumatori si branduri au fost: Gabriel Vasile - Owner Content Factory RO, Ana Morodan -primul blogger de moda din Romania, Cristina Grigore - Director Executiv al Fundatiei Parinti din Romania, Adrian Popescu - Owner Smart Play, Richard Min - Manager EMEA Air Aroma, Roxana Nica - Managing Director Keysfin, Razvan Predica - Group Finance Director eMAG Group (Naspers).

Moderatorii conferintei au fost Mihai Dragnea, Founder This is Retention & Senior Manager Bitdefender si Roxana serban, Partner Manager, Supplier for a Swiss Company. Evenimentul s-a bucurat de sprijinul: Mediatel Data - Gold Partner, Alpine Adventure Romania, Saveur Fine Treats, Active Life - Supporting Partners, Air-Aroma - Scenting Partner. Parteneri media: Manager.roMarketingportal.roJurnalul de Afaceri, Banci si Bancomate, Romania liberaDoing BusinessKompass.

Pentru mai multe detalii va rog sa contactati:
Diana Nita | MARKETING INSIDERS GROUP

E-mail: diana.nita@market-insiders.com l Web: www.conference-arena.com

Despre Marketing Insiders Group
Descoperiti generatia de business multidisciplinara!

CONFERINTE INTERNATIONALE | CERCETARE DE PIATA | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC

Pasiti in noua era de business cu cei mai buni experti de marketing, traineri si consultanti ai momentului sub acelasi acoperis vizionar. Cifre: 50 de branduri internationale in portofoliu; competente ATL, BTL si TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociatia Romana a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunitati targetate de social media; mai mult de 100 de conferinte de afaceri organizate in Europa. Aflati mai multe vizitand: market-insiders.com.

Ultimele NOUTATI

Dreptul la somaj in 2025. Conditii de acordare a indemnizatiei lunare si documentele necesare
Economie

Dreptul la somaj in 2025. Conditii de acordare a indemnizatiei lunare si documentele necesare

today06 Iul. 2025
Harta celor mai mari salarii, pe judete - Clasamentul incepe cu 5.500 lei net/luna in Bucuresti
Companii

Harta celor mai mari salarii, pe judete - Clasamentul incepe cu 5.500 lei net/luna in Bucuresti

today06 Iul. 2025
Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x