22 articole despre conference arena

Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti
Comunicate

Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti

today27 Mar. 2017
Mediatel Data, dublu premiat in cadrul celei de-a 8-a editii a Romanian Contact Center Awards
Comunicate

Mediatel Data, dublu premiat in cadrul celei de-a 8-a editii a Romanian Contact Center Awards

today28 Mar. 2016
Euroanswer a fost desemnat Best Medium Support Center, in cadrul Romanian Contact Center Awards
Comunicate

Euroanswer a fost desemnat Best Medium Support Center, in cadrul Romanian Contact Center Awards

today28 Mar. 2016
Credit Risk & Debt Collection Forum: despre detaliile care definesc succesul in colectarea de creante
Comunicate

Credit Risk & Debt Collection Forum: despre detaliile care definesc succesul in colectarea de creante

today02 Feb. 2016
Credit Risk & Debt Collection Forum initiaza o dezbatere deschisa in domeniul colectarii de creante
Comunicate

Credit Risk & Debt Collection Forum initiaza o dezbatere deschisa in domeniul colectarii de creante

today08 Ian. 2016
Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate
Comunicate

Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate

today07 Dec. 2015
Experienta clientului cu brandul devine principalul diferentiator, depasind ca importanta pretul si produsul
Comunicate

Experienta clientului cu brandul devine principalul diferentiator, depasind ca importanta pretul si produsul

today23 Nov. 2015
Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client
Evenimente

Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client

today05 Nov. 2015
In cadrul Enlightening Leaders Gala au fost desemnati castigatorii Enlightening Leaders Awards
Comunicate

In cadrul Enlightening Leaders Gala au fost desemnati castigatorii Enlightening Leaders Awards

today29 Oct. 2015
Interviu Robert Murray. Importanta brandului personal in construirea carierei
Branding

Interviu Robert Murray. Importanta brandului personal in construirea carierei

today08 Oct. 2015
Robert Murray, expert international de top in leadership si dezvoltare personala, vine in Romania la Enlightening Leadership Series
Comunicate

Robert Murray, expert international de top in leadership si dezvoltare personala, vine in Romania la Enlightening Leadership Series

today25 Sep. 2015
Romania, pe locul doi in UE in topul tarilor cu cele mai multe accidente fatale la locul de munca
Comunicate

Romania, pe locul doi in UE in topul tarilor cu cele mai multe accidente fatale la locul de munca

today04 Sep. 2015
Romania si Marea Britanie, fruntase in Europa la prevenirea riscurilor psihologice in companii
Ultimele stiri economice

Romania si Marea Britanie, fruntase in Europa la prevenirea riscurilor psihologice in companii

today07 Aug. 2015
Renania Academy Safety FORUM da startul seriei de evenimente la nivel national
Comunicate

Renania Academy Safety FORUM da startul seriei de evenimente la nivel national

today09 Apr. 2015
Mobile Advertising, segmentul cu cea mai spectaculoasa crestere in Romania intre 2014-2017
Comunicate

Mobile Advertising, segmentul cu cea mai spectaculoasa crestere in Romania intre 2014-2017

today18 Mar. 2015
88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru
Business Days

88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru

today19 Feb. 2015
12pagina 1 din 2


Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Magda Florea
Editorial de Magda Florea

Cum sa-ti motivezi angajatii sa fie mai productivi intr-o firma mica? 4 metode de succes

Intr-o companie mica, fiecare angajat conteaza, iar motivarea echipei tale poate face diferenta intre succes si stagnare. Prin urmare, e necesar ca managerii sa stie sa incurajeze echipele pentru un randament maxim.     1. Recunoasterea si aprecierea muncii   Primul pas in motivarea angajatilor este sa le recunosti si sa le apreciezi munca. Fiecare persoana doreste sa stie ca eforturile sale sunt vazute si apreciate. Ofera feedback pozitiv si recunoaste public realizarile angajatilor tai. Poti organiza intalniri periodice in care sa evidentiezi succesele echipei si sa oferi recompense simbolice, cum ar...
Magda Florea
Editorial de Magda Florea

Cum sa muncesti eficient cand esti sub presiune? Sfaturi de la experti HR

Munca sub presiune este o realitate frecventa in lumea profesionala, fie ca este vorba de respectarea unor termene limita stranse, gestionarea unor sarcini multiple sau navigarea prin crize neasteptate. Stresul asociat cu aceste situatii poate fi coplesitor, dar exista strategii eficiente care te pot ajuta sa ramai productiv si calm in momentele de presiune intensa.     1. Prioritizeaza si planifica   Atunci cand te confrunti cu presiune, primul pas este sa iti organizezi sarcinile. Incepe prin a face o lista detaliata cu toate responsabilitatile si termenele limita. Prioritizeaza sarcinile in functie de...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri





Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x