eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei in cadrul TeCOMM Bucuresti

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei in cadrul TeCOMM Bucuresti eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei in cadrul TeCOMM Bucuresti
de Redactia Manager la 09 Mar. 2016
Urmareste-ne pe Google News
ecommercemarketingmagazin onlinecopywritingtecomm

eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii, copywriting si nu numai in cadrul TeCOMM Bucuresti

Romanii sunt tot mai mult on-line, iar interesul pentru online creste si in randul celor care detin afaceri in offline. Cumparatorii au puterea, iar business-ul fiecaruia din acest domeniu nu poate supravietui fara clienti, succesul fiind al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor.

Power to the customers este conceptul editiei aVIII-a TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti, eveniment ce va avea loc  in  21 Aprilie in cadrul Athénée Palace Hilton. Aceasta editie va sublinia importanta intelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizarii si a modului in care business-urile online este necesar sa isi realizeze strategiile pentru ca acestia sa se intoarca pe site, convertindu-se in mod repetat.

Printre speakerii care vor trece pragul conferintei de eCommerce din Capitala, TeCOMM Bucharest, se numara si Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK). Acesta lucreaza cu branduri din eCommerce de renume international carora le planifica, le pune in aplicare si le imbunatateste strategia de comert digital precum: Laura Ashley, Next, BBC, Fat Face, Tate si Red Bull.


Chris cunoaste foarte bine toate aspectele ce tin de User Experience, precum “calatoria” online a clientului, arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii si inclusiv copywriting.

Cum transformi o experienta obisnuita a clientului pe site-ul tau intr-una extraordinara ne va spune Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK) in 21 Aprilie la TeCOMM Bucuresti.

“Experienta oferita clientului este una dintre metodele in continua crestere a importantei privind rolul jucat in diferentierea fata de competitori. Insa nu mai este suficient sa oferi clientului doar o simpla experienta; aceasta trebuie legata de alte aspecte ale business -ului, precum magazinul, serviciile de livrare si retururile”.

In prezentarea sa din cadrul TeCOMM “How to make your ecommerce site world-class” Chris Jones va dezvalui de ce experienta pe care clientul o are este esentiala pentru orice business de ecommerce de talie mondiala: “Daca experienta clientului pe site-ul tau este extraordinara, sunt sanse mai mari sa castigi mai mult si mai des. Nu este neobisnuit sa te trezesti gandindu-te la fel de fel de metode care de care mai ciudate si mai minunate de a imbunatati experienta clientilor. De cate ori nu s-a intamplat sa ai idei geniale, care n-au mai ajuns sa fie implementate din cauza costurilor sau incertitudinii cauzate de ROI”.

Acesta va oferi sfaturi tangibile, venite din practica, pentru a ajuta ca business-urile sa ofere clientului o experienta exceptionala. Va oferi studii de caz, exemple de site-uri de ecommerce care mentin clientul pe primul loc, care au pus in practica strategii exceptionale care le-au ajutat afacerea si brandul. ”Succesul in eCommerce pentru noi este in primul rand despre rezultate, adica este vorba despre venit si profit. Implica, totodata, castiguri pe termen lung, prin construirea unei experiente insemnate de brand si de fidelizare a clientilor. Alte considerente precum implicarea de magazine si alte canale -  aspect care sa functioneze fara cusur din punctul de vedere al clientului”.


Retailerii online prezenti la TeCOMM vor avea mai multa claritate despre insemnatatea unei experiente de talie mondiala pentru client si se vor simti pregatiti sa abordeze tot ceea ce functioneaza ca un blocaj in calea experientei clientului pe website.

La TeCOMM Bucuresti (Athénée Palace Hilton) sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialisti/consultanti in ecommerce, agentii de web development, companii de IT, specialisti de marketing design/usability, promovare online si SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat.

Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii. In luna martie, preturile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preturile.

Gold Sponsor: MasterCard
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Partners: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Mediatic, Jobus, Creative News, Champollion

Despre Libero Events
Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si  targuri: Touristica.
-----------------------------------------------------
Laura BiriÅŸ
Project Manager Libero Events
0728484102
laura@liberoevents.ro

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x