Experienta clientului cu brandul devine principalul diferentiator, depasind ca importanta pretul si produsul

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Experienta clientului cu brandul devine principalul diferentiator, depasind ca importanta pretul si produsul Experienta clientului cu brandul devine principalul diferentiator, depasind ca importanta pretul si produsul
de Redactia Manager la 23 Nov. 2015
Urmareste-ne pe Google News
customer experienceretail daysconference arenamarketing insidersmarriott bucharest26 noiembrie

Pana in 2020, experienta clientului cu brandul va fi diferentiatorul cheie, depasind ca importanta pretul si produsul, potrivit prestigioasei firme de consultanta, Walker. Companiile care vor reusi sa creeze experientele memorabile intre clienti si branduri vor avea asadar cel mai important avantaj competitiv. Customizarea este cuvantul cheie, iar studiile arata ca multe dintre companii au inteles deja acest lucru. Ultimul studiu realizat de Accenture demonstreaza ca 81% dintre executivii implicati in cercetare considera experienta clientilor cu brandul ca fiind in top 5 al prioritatilor organizatiilor lor.


Trendul este prezent si pe piata de business din Romania, unde tot mai multe companii isi concentreaza atentia pe experienta clientilor cu brandul. Tocmai de aceea, Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizeaza Customer Experience & Retail Days, eveniment care isi propune sa aduca in centrul discutiilor clientul. Evenimentul, la care sunt asteptati aproximativ 80 top & middle manageri, va avea loc pe 25 si 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

"Evolutia tehnologica uimitoare a ultimilor ani, exigentele clientilor, mereu altele, competitia tot mai stransa sunt doar cateva dintre caracteristicile mediului de business in care lucram. in aceste conditii, a fi un bun specialist, un bun strateg este insuficient. Avem nevoie de informatii la zi, de conexiuni si perspective diferite, proaspete, asupra provocarilor pe care le intampinam zilnic. Iar Customer Experience & Retail Days isi propune sa faca exact asta: sa creeze mediul potrivit pentru dezbateri documentate referitoare la experientele clientilor cu brandurile, cu focus pe provocarile din retail." puncteaza Madalina Vilau - Managing Director, Marketing Insiders Group si fondator Conference Arena.

Customer Experience & Retail Days va fi structurat pe 2 directii principale: in prima zi subiectul central va fi evolutia relatiei dintre branduri si clienti, iar in cea de-a doua zi vor avea prioritate particularitatile pietei de retail. Dintre subiectele abordate mentionam: Consecintele revolutiei tehnologice si felul in care influenteaza aceste transformari relatia clientilor cu brandurile, Digital Customer Experience- perceptia clientilor & perspectiva companiilor, Migrarea retailului din online in offline, Evolutia programelor de loializare in retail, Vanzarea asistata si self- service.  

Unul dintre speakerii prezenti la eveniment este Richard Min- EMEA Manager, Air Aroma. Legatura dintre miros si emotii, felul in care acestea ne influenteaza deciziile si atasamentul fata de un brand, comunicarea olfactiva vor fi subiectele abordate de reprezentantul Air Aroma- lider mondial in solutii de parfumare corporate.

Cristina Grigore - Director Executiv, Fundatia Parinti din Romania va fi de asemenea prezenta la eveniment, cu prima prezentare despre serviciul PEDITEL 1791, sustinuta in Bucuresti.  Call center-ul pediatric PEDITEL 1791 a fost initiat si implementat de Fundatia Parinti din Romania, la Spitalul de Copii Cluj urmand ca, datorita succesului inregistrat pe plan local, sa fie extins la nivel national.

Nansi Lungu - Lector univ drd. la catedra de stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu va vorbi despre neuromarketing, mai exact despre modul in care consumatorii iau decizii si despre legatura dintre procesul decizional si ariile creierului uman.

Conferinta se bucura de sprijinul: Mediatel Data - Gold Partner, Alpine Adventure Romania - Supporting Partner, Air-Aroma- Scented Partner.

Parteneri media: Manager.roMarketingportal.roJurnalul de AfaceriBanci si Bancomate, Romania liberaDoing BusinessKompass.

Pentru mai multe informatii despre eveniment va invitam sa accesati http://www.conference-arena.com/customer-experience-retail-days.

Pentru inscrieri de participare sau oportunitati de parteneriere, va rugam sa ne contactati pe adresa registration@conference-arena.com.

Pentru mai multe detalii va rog sa contactati:
Diana Nita | MARKETING INSIDERS GROUP

E-mail: diana.nita@market-insiders.com l Web: www.conference-arena.com

Despre Marketing Insiders Group
Descoperiti generatia de business multidisciplinara!

CONFERINTE INTERNATIONALE | CERCETARE DE PIATA | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC

Pasiti in noua era de business cu cei mai buni experti de marketing, traineri si consultanti ai momentului sub acelasi acoperis vizionar. Cifre: 50 de branduri internationale in portofoliu; competente ATL, BTL si TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociatia Romana a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunitati targetate de social media; mai mult de 100 de conferinte de afaceri organizate in Europa. Aflati mai multe vizitand: market-insiders.com.

Ultimele NOUTATI

Ce nu iti spune nimeni despre bani la 20 de ani: alegeri financiare care pot schimba tot
Ultimele stiri economice

Ce nu iti spune nimeni despre bani la 20 de ani: alegeri financiare care pot schimba tot

today17 Apr. 2025
ESET: Ransomware-ul continua sa fie un element cheie in peisajul amenintarilor cibernetice in 2025
Tehnologie

ESET: Ransomware-ul continua sa fie un element cheie in peisajul amenintarilor cibernetice in 2025

today16 Apr. 2025
De ce sa alegi pompele de caldura pentru racirea unui spatiu?
Casa si gradina

De ce sa alegi pompele de caldura pentru racirea unui spatiu?

today16 Apr. 2025
Top 5 sfaturi cand te muti intr-o casa noua
Casa si gradina

Top 5 sfaturi cand te muti intr-o casa noua

today16 Apr. 2025
Cum iti construiesti o rutina de dimineata care iti creste productivitatea
Life Style

Cum iti construiesti o rutina de dimineata care iti creste productivitatea

today16 Apr. 2025
Cum sa-i oferi casei tale un vibe nou cu un buget redus
Casa si gradina

Cum sa-i oferi casei tale un vibe nou cu un buget redus

today16 Apr. 2025
Cum testezi o afacere sa vezi daca va merge, inainte sa incepi sa bagi bani in ea
Companii

Cum testezi o afacere sa vezi daca va merge, inainte sa incepi sa bagi bani in ea

today16 Apr. 2025
Unul dintre consilierii lui Mugur Isarescu spune ca recesiunea ne va ocoli in 2025, dar trebuie sa ne pregatim sa traim intr-o lume incerta
Economie

Unul dintre consilierii lui Mugur Isarescu spune ca recesiunea ne va ocoli in 2025, dar trebuie sa ne pregatim sa traim intr-o lume incerta

today16 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x