Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Femei in Afaceri anunta o noua sesiune Meet the WOMAN! - Evenimente de Business la Feminin


Femei in Afaceri anunta o noua sesiune Meet the WOMAN! - Evenimente de Business la Feminin
de la 21 Sep. 2012
Femei in Afaceri anunta o noua sesiune Meet the WOMAN! - Evenimente de Business la Feminin
Tags: femei in afacerisesiunemeet the womanevenimentebusinessbusiness la feminin

Femei in Afaceri organizeaza o noua sesiune de 6 intalniri de Business la Feminin in perioada 25 septembrie-4 decembrie 2012.


Proiectul Meet the WOMAN! se adreseaza femeilor care sunt la inceputul vietii profesionale, antreprenoarelor sau celor care sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.

Meet the WOMAN! inseamna evenimente de business networking, cu frecventa bilunara, care ofera teme de actualitate, branding personal, promovarea afacerilor si femei-lider care au obtinut excelenta in profesia lor.

Durata unei intalniri: 2 ore (19:00-21:00)

Locul: Capital Plaza Hotel, Bd. Iancu de Hunedoara 54, Bucuresti

CALENDARUL EVENIMENTELOR

• Marti, 25 septembrie 2012, ora 19:00 – Speaker: AMALIA STERESCU, Executive, Outsourcing & Management Consultant. Tema: Femeia-lider si echilibristica rolurilor sale

• Marti, 9 octombrie 2012, ora 19:00 – Speaker: ELIZA ROGALSKI, CEO Tempo Creative Group.  Tema: Branding personal de genul feminin

•  Marti, 23 octombrie 2012, ora 19:00 – Speaker: CAMELIA SUCU,  Owner Class Living.
Tema: Designul propriei afaceri

• Marti, 6 noiembrie 2012, ora 19:00 – Speaker: MIHAELA FEODOROF, Owner Yourway Counseling. Tema: Excelenta in business prin autenticitate

• Marti, 20 noiembrie 2012, ora 19:00 – Speaker: VIRGINIA OTEL, Deputy General Manager Garanti Leasing. Tema: Femeia-lider. Solutii financiare pe masura

• Marti, 4 decembrie 2012, ora 19:00 – Speaker: AURELIA VISINESCU, Owner Domeniile Sahateni. Tema: Antreprenoriat pe gustul meu

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI:

19:00 – Welcome & coffee
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului sau
20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului si interactiune cu participantele
20:45 – Business networking
21:00 – Finalul intalnirii

CINE SUNT SPEAKERII?

AMALIA STERESCU


Absolventa a Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Romano-Americane si a Open University, din Marea Britanie, specializarea Management, Amalia este un Executiv cu experienta intr-o prestigioasa companie multinationala si consultant in outsourcing management. In cei 14 ani de experienta manageriala, a strabatut constant ierarhii verticale, a format echipe de succes pentru suport clienti si a crescut pepiniere de leaderi care astazi se regasesc in pozitii importante de leadership in Romania.

In ultimii 8 ani, s-a specializat in managementul global al operatiunilor de suport, in managementul la distanta al echipelor de o mare diversitate culturala, in implementarea unor procese globale menite sa eficientizeze, sa standardizeze si sa automatizeze procesul de suport al clientilor, indiferent de natura legislativa locala sau comportamentul specific local.

Amalia Sterescu este membru al Bucharest Speakers Bureau, al Asociatiei Business Service Leaders din Romania si mama a trei copii mici, practicanta, dupa propria declaratie, a "mersului cotidian pe sarma al unei femei de cariera".

ELIZA ROGALSKI

Eliza Rogalski este CEO al grupului de comunicare TEMPO, din care face parte si Rogalski Grigoriu Public Relations, agentia specializata in managementul reputatiei al carei co-fondator este. Cu o experienta completa in comunicare, Rogalski si-a inceput cariera ca ziarist la Banii Nostri si ulterior la Ziarul Financiar, apoi ca specialist PR in companii romanesti si internationale.

Din februarie 2004 s-a alaturat agentiei Tempo, preluand conducerea departamentului de PR care ulterior a devenit compania Rogalski Grigoriu Public Relations, una dintre cele mai respectate agentii de PR din Romania, iar in 2010 a preluat conducerea intregului grup de comunicare Tempo. Rogalski are specializare completa in comunicare, absolvind cursuri de Competitive Intelligence, Creative Planning, Idea Management, Chartered Institute for Public Relations de la Londra si un EMBA in cadrul Berlin School of Creative Leadership.

CAMELIA SUCU

Absolventa a Facultatii de Medicina Carol Davila din Bucuresti, Camelia Sucu a fondat Mobexpert in 1993, alaturi de partenerul sau. Un an mai tarziu, se dezvolta in cadrul grupului brandul Class Living, retailer de mobila de lux.

Camelia s-a alaturat, printre altele, cauzei UNICEF si Fundatiei Salvati copiii. De asemenea, este membra a Fundatiei Renasterea care dezvolta programe pentru prevenirea cancerului de san, Fundatiei Pro Vita care se ocupa de copiii abandonati, Fundatiei Principesa Margareta care are in grija varstnici fara familie si Fundatiei Classic is Fantastic care incurajeaza tinerii sa asculte si sa aprecieze muzica clasica.

De doi ani, Camelia Sucu a ales sa investeasca in agricultura, cumparand Piata de Gros din Bucuresti. Are perfecta incredere in competentele femeilor din companiile sale care detin 50% dintre pozitiile de top management.

MIHAELA FEODOROF

In urma cu trei ani a pus intr-un raft din biblioteca toate multumirile si realizarile profesionale din lumea angajatului si a pornit pe un drum nou, acela al antreprenorului.

A petrecut in BRD - Groupe Societe Generale 16 ani in care a coordonat echipa de recrutare, acoperind un volum de peste 6.500 de noi angajari. A asigurat gestiunea talentelor timp de cinci ani, implementand primul sistem de consultanta interna de resurse umane. In paralel, a reprezentat imaginea de angajator in mediul studentesc si profesional din tara si strainatate. A creat programe destinate tinerilor cu potential inalt de dezvoltare, resurse care au asigurat planul de succesiune al bancii.

Pe noul drum inceput cu Yourway, a avut ocazia sa construiasca programe de dezvoltare organizationala pentru clientii din Business, sa consilieze tineri din ONG-uri studentesti sau multinationale si, nu in ultimul rand, sa dea viata primei linii de business care are ca scop identificarea si dezvoltarea potentialului copiilor.

VIRGINIA OTEL

Virginia Otel detine si un Executive MBA de la ASEBUSS – Scoala de Afaceri Postuniversitara Romano-Americana in colaborare cu University of Washington in Seattle, USA, absolvit in 1999.

Devine Director General Adjunct al Garanti Leasing in noiembrie 2011. De la inceputul anului 2012 este numita si Communication Leader al Grupului Garanti in Romania. Anterior anului 2006, a detinut pozitia de Director Resurse Umane la Garanti Bank Romania. De asemenea, a ocupat pozitia de Director Resurse Umane, respectiv Director Dezvoltare al bancii UniCredit Romania in perioada 2001-2006. Intre 1998-2001, a fost Director General al Demir Securities Romania, societate de servicii de investitii financiare pe piata de capital, fiind membru in Consiliul de Administratie al societatii. Intre 1995 si 1998, a lucrat ca Business Development Manager pentru Fondul Romano-American pentru Investitii, un fond de $50 milioane infiintat de Guvernul SUA pentru a face investitii de capital in Romania. In toamna anului 1994, Virginia Otel a fost Lector invitat la Hamline University din St. Paul, Minnesota, SUA. Inainte de 1990, a lucrat ca Programator Analist.

AURELIA VISINESCU

Aurelia Visinescu este cea mai cunoscuta femeie oenolog din Romania, producand in crama Domeniile Sahateni vinuri speciale, cu personalitate. Indragostita dintotdeauna de natura si atrasa initial de arhitectura peisagera, in ultimii ani ai Facultatii de Horticultura, Aurelia Visinescu alege sa studieze oenologia, fiind fascinata de stiinta din spatele licorii lui Bachus.

Urmandu-si pasiunea pentru vin, roadele muncii sale nu s-au lasat asteptate, acestea concretizandu-se in propria podgorie si crama, infiintate cu sprijinul si la indemnul asociatului sau, Steve Cacenco. De fiecare data cand este intrebata cum e sa fie o femeie de succes prezenta intr-un domeniu dominat de barbati, Aurelia are un singur raspuns: „Intr-o lume guvernata dupa regulile profesionismului nu exista femei sau barbati, exista doar specialisti!”

De-a lungul timpului, atributele vinurilor semnate de Aurelia Visinescu au fost recunoscute de multe ori, iar in 2012 se mandreste cu opt medalii obtinute la cele mai prestigioase concursuri internationale. Dintre medaliile obtinute in 2011, este de notat Medalia de Aur la Concursul Mondial de la Bruxelles, pentru cupajul Red Artisan 2007.

ACCESUL LA EVENIMENTE

COSTUL unei intalniri este de 80 de lei; accesul la eveniment se face doar dupa confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate.

Inscrierile se fac la: inscrieri@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0745 082 996.

PARTENERI

Capital Plaza Hotel • Rent a Car Kapitolium • Nomenius • Cupcake PR&Events • Madame Lucie • NISSA

PARTENERI MEDIA

businesslive.ro • manager.ro • avocatnet.ro • 2luxury2.ro • incont.ro • romania-insider.com • cariereonline.ro

Web: www.femei-in-afaceri.ro
Facebook/Linkedin: Femei in Afaceri







Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016