Interviu exclusiv despre viitorul in eCommerce cu Ralf Haberich, CCO Webtrekk, Germania si autor al cartii "Future Digital Business"

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Interviu exclusiv despre viitorul in eCommerce cu Ralf Haberich, CCO Webtrekk, Germania si autor al cartii Future Digital Business Interviu exclusiv despre viitorul in eCommerce cu Ralf Haberich, CCO Webtrekk, Germania si autor al cartii "Future Digital Business"
de Redactia Manager la 10 Mar. 2015
Urmareste-ne pe Google News
tecomm bucurestiralf haberichcomert onlinelibero events

"Comertul online este un domeniu aflat in plin boom" spune Ralf Haberich - unul dintre specialistii internationali in comert online, care va fi speaker in cadrul ExpoConferintei de Comert electronic TeCOMM din 7-8 mai, Bucuresti.

Ralf Haberich - CCO Webtrekk (Germania).

Ralf Haberich este responsabil la nivel global de departamentul de vanzari si marketing in cadrul Webtrekk (furnizor global de soluții digitale inteligente pentru optimizarea eforturilor de marketing a companiilor). În plus, Ralf este si lector in cadrul Academiei Germane de Marketing Online in cadrul Universitatii din Muenster si detine functia de redactor-sef al blogului german "Web Analytics Europa", fiind si autorul volumului "Future Digital Business".  

In cadrul Webrekk, conduce o echipa internationala formata din 20 de angajati in birourile din Amsterdam, Beijing, Berlin, Frankfurt, Madrid, Milano si San Francisco.


Intr-un interviu oferit echipei TeCOMM,  Ralf Haberich a vorbit despre tendintele actuale din domeniu, dar si despre cum vede el comertul online din Romania:

Ce stiti despre vanzarile online din Romania?

Romania este una dintre tarile din Europa de Est cu cea mai rapida dezvoltare a comertului online, tocmai de aceea sunt entuziasmat ca o voi vizita si mai ales ca voi putea pune bazele unei retele profesionale.

Din punctul dumneavoastra de vedere, cum a fost 2014 pentru vanzarile online in Germania si Europa?

Comertul online este un domeniu aflat in plin boom. În diferite tari pe care le-am analizat am putut observa cresteri mai mari de 100% in cazul unora dintre clientii nostri. Datorita informatiilor la care ai acces si deciziilor pe care le poti lua pe baza lor, chiar putem spune ca momentan cerul este limita pentru acest domeniu. În Germania am putut observa o crestere puternica in ultimii 5 ani, deci acum viteza este mai mica fata de ceea ce se intampla in tari precum Polonia, Turcia si Olanda.

Atunci cand un antreprenor decide sa deschida un magazin online, care ar fi lucrurile esentiale pe care ar trebui sa le ia in considerare?

Ar trebui sa actioneze doar bazat pe date si pe informatii exacte. Nu are date, sa nu ia decizii.

In cadrul TeCOMM Bucuresti veti vorbi despre importanta utilizatorului. Ce ar trebui sa invete cei care activeaza in acest domeniu legat de acest subiect?

Daca o companie care face comert online sau o companie din orice alt domeniu il pune pe utilizator in centrul deciziilor, cu siguranta va reusi sa creeze un succes puternic decat prin orice alta abordare. În zilele noastre, totul este digital. În viitor, totul va fi cu certitudine dominat de date. Daca o companie nu este pregatita sa ofere continut, servicii sau produse prin canalele digitale, atunci cu siguranta nu are un viitor puternic. Necesitatea de a combina sursele online cu cele offline va face diferenta in calitatea serviciilor pentru clienti.

Cum s-a schimbat cumparatorul online in ultimii ani?

Experienta cumparatorului online a crescut masiv in ultimii ani. Utilizatorul stie unde sa gaseasca produsele si cumparatorul stie cum sa creeze anumite amprente care sa il ajute sa obtina anumite discounturi sau oferte aditionale. În plus, competitia este doar la un click distanta, deci loialitatea fata de brand este un subiect pe care trebuie pus accentul in toate companiile, in special in comertul online. Discutia nu este despre cel mai mic pret, ci despre cel mai performant pret pentru produsul sau serviciul cerut.

Cum ar trebui sa fie abordat cumparatorul?

Inainte de a-l aborda trebuie sa fie folosite informatiile obtinute despre el. Nu trebuie sa va ghidati dupa sfaturile specialistilor care poate nu va cunosc afacerea, ci trebuie sa analizati comportamentul  cumparatorilor. Obtineti informatia. Cresteti engagement-ul.  Atunci veti avea performante peste asteptari.



TeCOMM Bucuresti va avea loc in perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza. Este pentru prima oara cand conferinta de comert online ajunge in capitala dupa alte patru editii care au insemnat 150 de speakeri si 1200 de participanti in Cluj-Napoca si Iasi.

Mai multe informatii despre conferinta puteti afla de pe http://bucharest.tecomm.ro.  Evenimentul este organizat de Libero Events.

Libero Events este o agentie de evenimente in domenii precum: turism, home&deco, comert online, medical si antreprenoriat. Portofoliu nostru contine conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, dar si workshopuri si seminarii. Libero Events organizeaza de doua ori pe an si targul de turism Touristica.

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x