Kaufland Romania publica primul Raport de Sustenabilitate ce arata impactul companiei in comunitate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Kaufland Romania publica primul Raport de Sustenabilitate ce arata impactul companiei in comunitate
Kaufland Romania publica primul Raport de Sustenabilitate ce arata impactul companiei in comunitate
de Redactia Manager la 08 Mai. 2018
Urmareste-ne pe Google News
kauflandangajati kauflandmagazine kaufland

Kaufland Romania anunta publicarea primului Raport de Sustenabilitate ce prezinta realizarile companiei si impactul activitatii sale in anul financiar 2016 – 2017 (01.03.2016 - 28.02.2017). Raportul este realizat cu respectarea celui mai important standard international de raportare, Global Reporting Initiative (GRI), optiunea de conformitate Core, demonstrand astfel transparenta fata de toti partenerii.

Cele mai importante arii ale Raportului de Sustenabilitate Kaufland Romania 2016 includ: etica si guvernanta corporativa, viziunea si strategia de sustenabilitate, reducerea risipei de hrana, mediul de lucru corect, reducerea amprentei de mediu, lantul de furnizori, comunitatea Kaufland Romania si altele.
 
Validarea Raportului de Sustenabilitate 
 
Pentru a oferi partenerilor incredere ca informatiile prezentate in Raport reflecta cu exactitate performanta Kaufland Romania, compania a apelat la serviciile unui furnizor independent care a realizat un proces de verificare a informatiilor conform standardului international AA1000AS. Astfel, am obtinut validarea datelor prezentate in raport.
 
Totodata, Raportul a fost validat de Global Reporting Initiative pentru conformarea cu cerintele impuse de standardele de raportare in ceea ce priveste realizarea Indexului de Continut.  
 
Raportul analizeaza activitatea companiei in ceea ce priveste dezvoltarea angajatilor, contributia in cadrul comunitatilor, investitiile in lantul de aprovizionare sau protectia mediului - si ofera, de asemenea, informatii privind performanta companiei din perspectiva dezvoltarii sustenabile, alaturi de o serie de obiective si tinte asumate pentru urmatorul an financiar.
 
,,Kaufland Romania este o organizatie deschisa, transparenta, al carei obiectiv este sa depaseasca cerintele legislative minime obligatorii si sa atinga sau sa depaseasca cele mai bune practici existente in prezent la nivel international. Acest lucru se poate materializa lucrand impreuna cu partenerii nostri. Credem cu tarie ca raportul este un prim pas pentru a sustine aceasta calatorie comuna catre un viitor mai bun pentru noi si pentru generatiile urmatoare. Suntem aici pe termen lung si vrem sa ne dezvoltam sustenabil impreuna cu societatea si economia Romaniei. Sustenabilitatea este parte integranta din modul nostru de business.

Luam decizii cantarind cu atentie impactul nostru asupra mediului inconjurator, asupra comunitatilor in care ne desfasuram activitatea, asupra lantului de furnizori, a clientilor si a angajatilor nostri, pentru ca avem un rol esential in comunitate”, declara Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.
 
Compania sprijina economia locala, prin incurajarea achizitiilor de la producatori romani, prin promovarea de practici transparente si responsabile in relatiile cu partenerii de afaceri, prin sustinerea si grija acordata angajatilor, dar si prin contributia pe care o aduce la cresterea gradului de constientizare a temelor precum consumul responsabil, grija fata de mediu si sustinerea comunitatilor locale.
 
Rezultate cheie despre activitatea Kaufland Romania 2016 – 2017 (martie 2016 – februarie 2017):
 
Peste 110 milioane de euro a investit compania in 2016 in modernizarea si extinderea retelei, pentru a putea oferi romanilor cea mai moderna experienta de cumparaturi;
2.000 de produse marca proprie si 70 de marci proprii Kaufland reprezinta angajamentul companiei pentru cel mai bun raport calitate-pret;
Peste 70% din furnizorii companiei sunt romani; 
Peste 50% dintre produsele comercializate sunt autohtone, compania avand o politica de achizitii ce ofera prioritate producatorilor locali;
 
Kaufland - angajator responsabil 
 
15.478 de angajati lucrau in companie la data de 28.02.2017.
36 de ani este varsta medie in echipa;
Compania sprijina egalitatea de gen: de exemplu, 47% din functiile de middle management sunt ocupate de femei;
Kaufland crede in sanse egale pentru toti: de exemplu, in 2016, 7,89% dintre angajati aveau peste 50 de ani, iar 69 de angajati erau persoane cu dizabilitati;
Si in 2016-2017, salariul minim la Kaufland a fost mai mare decat cel minim legal; in prezent, venitul oferit de Kaufland Romania lucratorilor comerciali este de 2.800 lei brut pe luna, incluzand atat tichetele de masa, cat si tichetele cadou oferite de Craciun si de Paste.
Compania ofera angajatilor asigurare de sanatate, zile de concediu de odihna in plus, oportunitati de dezvoltare profesionala, tichete de reduceri si alte beneficii;
1.809 angajati au beneficiat de cursurile de instruire pe care le-a implementat compania in 2016;
 
Kaufland este un sustinator activ al comunitatilor locale:
 
Kaufland a investit peste 6 milioane de euro (28.580.183 lei) in comunitate, prin proiectele derulate cu ONG-uri in cursul anului 2016, in cauze sociale, sport & sanatate, educatie, cultura si pentru mediul inconjurator;
Peste 800.000 de oameni au beneficiat de investitiile Kaufland in comunitate;
Protectia mediului e un aspect important pentru Kaufland. Peste 47.000 de tone de deseuri au fost reciclate in 2015 & 2016, dintre care plastic, ambalaje, baterii, ulei de gatit etc.
 
In realizarea raportului, compania a derulat o cercetare de piata in care a implicat toti partenerii sai: angajati, furnizori, clienti, parteneri de afaceri, autoritati, media si ONG-uri, cu scopul de a determina temele care influenteaza relatia acestora cu Kaufland Romania.
 
Raportul face parte dintr-un amplu proces de investitii in sustenabilitate demarat de companie. In cadrul acestui proces, Kaufland a creat si prima sa echipa de sustenabilitate. Echipa reuneste 15 reprezentanti din fiecare departament al companiei, ce au fost instruiti prin intermediul unor sesiuni de formare de catre experti in sustenabilitatea de business. 
 
Raportul de Sustenabilitate este disponibil in intregime pe site-ul www.kaufland.ro
 

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x