"Management for Customer Service Excellence", un simpozion sprijinit de Manager.ro

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Management for Customer Service Excellence, un simpozion sprijinit de Manager.ro "Management for Customer Service Excellence", un simpozion sprijinit de Manager.ro
de Redactia Manager la 29 Mai. 2012
Urmareste-ne pe Google News
management for customer service excellencesimpozionmanager.ropartener mediaclientivbs business solutions

Doriţi să comunicaţi eficient şi să oferiţi credibilitate clienţilor dumneavoastră? VBS Business Solutions vă invită să participaţi la simpozionul despre excelenţă în relaţia cu clienţii - "Management for Customer Service Excellence" în data de 14 Iunie 2012 între orele 10:30 - 18:30 la Capital Plaza - București.

În cadrul evenimentului veÅ£i afla de la cei mai buni speakeri în domeniu tainele fidelizării clienÅ£ilor, având în vedere:

1. Puterea leadership-ului într-o companie orientată către client

2. Marketingul prin educarea clientului


3. Implementarea unei campanii eficiente de mystery shopping

4. Restaurarea încrederii prin gestionarea corectă a reclamaÅ£iilor

5. Ce nu se spune niciodată despre excelenţă

6. Când vânzarea È™i negocierea omoară relaÅ£ia cu clientul

7. Relaţia client-furnizor, un "organism viu"

8. Îmbunătăţirea serviciului ClienÅ£i prin managementul performanÅ£ei

9. Customer Care for "little clients"

10. ExcelenÅ£a în turismul românesc: offline versus online

"Este vital ca fiecare companie să conÅŸtientizeze importanÅ£a loializării clienÅ£ilor în crearea ÅŸi menÅ£inerea unei afaceri de succes, prin investiÅ£ia în perfecÅ£ionarea continuă a angajaÅ£ilor săi,  pentru a oferi de fiecare dată un serviciu excepÅ£ional.
AngajaÅ£ii care relaÅ£ionează direct cu clienÅ£ii fac mai mult decât să aducă venituri firmei, reprezintă imaginea companiei în piaţă, iar dacă reclama negativă ridică costurile pierderii unui client la sume exorbitante, efectul cauzat de pierderea renumelui printr-un serviciu neprietenos este devastator", declara Cosmina VoichiÅ£a MeseÅŸan, Manager VBS - Business Solutions, principalul organizator al evenimentului.

"Leadership-ul într-o organizaÅ£ie orientată spre client se simte ÅŸi se vede atât la fiecare om care reprezintă compania cât ÅŸi în fiecare acÅ£iune a acesteia. De aceea este important să dezvoltăm un spirit de “a ne păsa” de client mai mult decât a ne păsa de obiective, target-uri ÅŸi indicatori. Sigur că ÅŸi acestea sunt importante însă fără clienÅ£i sau cu clienÅ£i nemulÅ£umiÅ£i care se îndreaptă spre concurenţă nici nu mai avem despre ce discuta ÅŸi analiza cu privire la obiective, target-uri, etc. Mai mult, o puternică cultură organizaÅ£ională orientată spre client este mai greu de copiat de către concurenţă ÅŸi poate fi un avantaj competitiv însemnat în zilele noastre", relata Cristian Fertea,  trainer ÅŸi dezvoltator Academia Succesului.

"Pare mult mai uÅŸor să construim ÅŸi să menÅ£inem o relaÅ£ie, decât să vindem ÅŸi să negociem. Targetul de vânzări ÅŸi preÅ£ul sunt două elemente de presiune constantă în relaÅ£ia cu clienÅ£ii. Ce se poate face pentru a vinde suficient de mult ÅŸi a negocia suficient de bine, ÅŸi totuÅŸi să menÅ£inem relaÅ£ia cu clienÅ£ii? Dacă ai o problemă pe care vrei să o rezolvi, vino alături de noi pentru a căuta cele mai potrivite soluÅ£ii pentru tine", menÅ£iona Vlad Dutescu, manager Sandler Training în România

Evenimentul este dedicat companiilor orientate către client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vânzări, Customer Care.

Simpozionul Management for Customer Service Excellence va reuni cei mai importanÅ£i speakeri din domeniu: Cosmina VoichiÅ£a MeseÅŸan – General Manager VBS Business Solutions, Ovidiu Atanasiu – Senior Consultant Accelera Business Strategy, Florin Barhalescu – General Manager Icar Tours, Vlad Dutescu – Manager Sandler Training în România, Adelina Cârstea – PreÈ™edinte AsociaÅ£ia Share Experience, Cristian Fertea – Trainer È™i dezvoltator Academia Succesului, Diana Matache – Business Developement Executive Dent Estet, Cristian Cârstoiu – Fondator editura Audiosfera, Adrian Brudan – Manager Solutii Performanta Strategică Acumen Integra.

PROGRAM EVENIMENT:

A.Management for Customer Service Excellence
10.30 – 11.00: Welcome Coffee
11.00 – 13.00: Partea I – Simpozion
13.00 – 13.30: Business Coffee & Networking
13.30 – 15.30: Partea II – Simpozion

B. Fidelizarea clienÅ£ilor începe la o cafea
15.30 – 16.00: Business Coffee & Networking
16.00 – 18.30: Schimb informaÅ£ional I / II (2 sesiuni de discuÅ£ii) 

Pentru detalii ÅŸi înscrieri, vă rugăm să contactaÅ£i organizatorii la:
Tel: 0725.92 86 00 / 0751.09 00 12

E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro; solutii@solutiideafaceri.ro

http://fidelizareclienti.blogspot.com/2012/05/comunicat-de-presa-management-for.html
http://www.solutiideafaceri.ro/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=6&cntnt01returnid=15

Pentru mai multe detalii:
Simona Straton - PR Manager
simonas@rs.ro
0213172587

Ultimele NOUTATI

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
Fondatorul 5 to go readuce la viata un brand legendar din comunism: surpriza care va rescrie istoria
Companii

Fondatorul 5 to go readuce la viata un brand legendar din comunism: surpriza care va rescrie istoria

today08 Mai. 2025
Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!
Business

Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!

today07 Mai. 2025
Taxe de autostrada in Ungaria explicate simplu – ce trebuie sa platesti si de ce
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Taxe de autostrada in Ungaria explicate simplu – ce trebuie sa platesti si de ce

today07 Mai. 2025
Sa nu uitam promisiunile lui George Simion!
Analize

Sa nu uitam promisiunile lui George Simion!

today07 Mai. 2025
ANAF sprijina cabinetele medicale individuale si PFI-urile cu un nou program de conformare fiscala
Economie

ANAF sprijina cabinetele medicale individuale si PFI-urile cu un nou program de conformare fiscala

today07 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x