MINISO aduce in Romania calitatea japoneza la preturi accesibile tuturor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
MINISO aduce in Romania calitatea japoneza la preturi accesibile tuturor
MINISO aduce in Romania calitatea japoneza la preturi accesibile tuturor
de Redactia Manager la 05 Sep. 2018
Urmareste-ne pe Google News
minisodeschidere miniso

Retailerul japonez MINISO si-a deschis primul magazin din Romania in Veranda Mall, sambata, 1 septembrie. Lansarea a fost insotita de reduceri, premii si un show inedit.

Show la Veranda Mall


MINISO s-a lansat pe piata din Romania in stilul in care comerciantul japonez si-a obisnuit clientii din toata lumea. Evenimentele de acest gen sunt deja o marca MINISO.


Cei care au ajuns sambata, 1 septembrie, la Veranda Mall au avut parte de un spectacol de percutie la tobe Taiko, traditii japoneze autentice, premii surpriza si reduceri la toate produsele. Astfel, primii 200 de cumparatori au primit cate un cadou din partea gazdelor, in timp ce toata lumea s-a bucurat de 10% discount la toate produsele in ziua lansarii.


Eveline Pauna a prezentat evenimentul, iar printre invitati s-au numarat influencerii implicati in campania de lansare: SORE, Sinziana Iacob, Andreea Retinschi, Andreea Verde si Anais Baby.

Cine este MINISO?


MINISO este un retailer japonez de produse pentru casa, accesorii si jucarii infiintat in anul 2013. In acesti cinci ani a devenit unul dintre comerciantii cu cea mai rapida dezvoltare din lume, ajungand sa detina in acest moment peste 3000 de magazine in peste 70 de tari de pe toate continentele. MINISO are succes pe piete de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada si bineinteles, Japonia sau China.


Expansiunea in Europa este recenta. Incepand din 2017, brandul este prezent in Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia si Ucraina.


Brandul MINISO a fost fondat de catre designerul japonez Miyake Junya si de catre tanarul antreprenor chinez Ye Guofu in Tokyo, Japonia.


Succesul MINISO se datoreaza unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la preturi accesibile pentru clienti. Ye Guofu considera ca sintagma ”calitatea costa” este doar un pretext pentru majoritatea comerciantilor de a realiza profituri mari.


Reprezentantii MINISO spun ca principalele atribute in jurul carora isi desfasoara activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent si preturile accesibile la care sunt vandute acestea. Mediul placut la cumparaturi si serviciul de calitate fata de clienti completeaza ideologia brandului.


Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are in fata competitiei este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de catre producatorul japonez sunt create de designeri proprii si sunt asamblate pe linii de productie proprii.


Produsele comercializate se impart in sapte mari categorii: sanatate si frumusete, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casa, produse pentru viata de zi cu zi si ambalaje speciale.


MINISO vinde si produse cu licenta ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.


Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.

MINISO in Romania


Lansarea MINISO in Romania face parte dintr-un plan indraznet de extindere a brandului, prezenta in 100 de tari pana in anul 2020.


Magazinul din Veranda Mall este doar inceputul, pana la finalul acestui an fiind programate inca doua deschideri, tot in Bucuresti, in Titan si Pantelimon.


Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, se planuieste deschiderea a 40 de magazine in toata tara pana in 2020.


Cu ambianta moderna si serviciile ireprosabile din magazinele sale, MINISO isi doreste sa atraga un public tanar care prefera diversitatea si inovatia la preturi mici. Produsele din magazinele MINISO se vor vinde cu preturi intre 10 si 99 de lei.

Planuiam de multa vreme sa aducem MINISO in Romania. Este o piata de desfacere cu consumatori inteligenti care apreciaza calitatea si experienta placuta la cumparaturi. In egala masura, venirea in Romania reflecta si ambitia noastra de dezvoltare continua la nivel mondial.

 

Suntem convinsi ca vom avea succes, asa cum s-a intamplat in toate tarile in care ne-am extins cu rapiditate din 2013 pana acum. Credem cu tarie ca consumatorii romani vor aprecia produsele si serviciile de calitate pe care le oferim, dar si preturile accesibile.

 

Publicul caruia ne adresam in primul rand are intre 17 si 35 de ani. Știm ca este un segment exigent care pune intotdeauna o mare presiune pe producatori, dar vorbim de o presiune pozitiva care ne face sa ne perfectionam zi de zi. Vom face tot ce ne sta in putinta sa ne multumim clientii. Ii asteptam cu bucurie in primul nostru magazin, dar si in celelalte care vor fi lansate in Romania pentru ca proiectul nostru aici este unul foarte amplu.”, a declarat Jake Liu, CEO Miniso Romania.

 

Pentru mai multe informatii:

Marius Marin, PR Manager Minio Studio

0751.265.507 / marius.marin@minio.ro

Ultimele NOUTATI

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x