Show la Veranda Mall
MINISO s-a lansat pe piata din Romania in stilul in care comerciantul japonez si-a obisnuit clientii din toata lumea. Evenimentele de acest gen sunt deja o marca MINISO.
Eveline Pauna a prezentat evenimentul, iar printre invitati s-au numarat influencerii implicati in campania de lansare: SORE, Sinziana Iacob, Andreea Retinschi, Andreea Verde si Anais Baby.
Cine este MINISO?
MINISO este un retailer japonez de produse pentru casa, accesorii si jucarii infiintat in anul 2013. In acesti cinci ani a devenit unul dintre comerciantii cu cea mai rapida dezvoltare din lume, ajungand sa detina in acest moment peste 3000 de magazine in peste 70 de tari de pe toate continentele. MINISO are succes pe piete de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada si bineinteles, Japonia sau China.
Expansiunea in Europa este recenta. Incepand din 2017, brandul este prezent in Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia si Ucraina.
Brandul MINISO a fost fondat de catre designerul japonez Miyake Junya si de catre tanarul antreprenor chinez Ye Guofu in Tokyo, Japonia.
Succesul MINISO se datoreaza unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la preturi accesibile pentru clienti. Ye Guofu considera ca sintagma ”calitatea costa” este doar un pretext pentru majoritatea comerciantilor de a realiza profituri mari.
Reprezentantii MINISO spun ca principalele atribute in jurul carora isi desfasoara activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent si preturile accesibile la care sunt vandute acestea. Mediul placut la cumparaturi si serviciul de calitate fata de clienti completeaza ideologia brandului.
Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are in fata competitiei este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de catre producatorul japonez sunt create de designeri proprii si sunt asamblate pe linii de productie proprii.
Produsele comercializate se impart in sapte mari categorii: sanatate si frumusete, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casa, produse pentru viata de zi cu zi si ambalaje speciale.
MINISO vinde si produse cu licenta ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.
Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.
MINISO in Romania
Lansarea MINISO in Romania face parte dintr-un plan indraznet de extindere a brandului, prezenta in 100 de tari pana in anul 2020.
Magazinul din Veranda Mall este doar inceputul, pana la finalul acestui an fiind programate inca doua deschideri, tot in Bucuresti, in Titan si Pantelimon.
Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, se planuieste deschiderea a 40 de magazine in toata tara pana in 2020.
Cu ambianta moderna si serviciile ireprosabile din magazinele sale, MINISO isi doreste sa atraga un public tanar care prefera diversitatea si inovatia la preturi mici. Produsele din magazinele MINISO se vor vinde cu preturi intre 10 si 99 de lei.
”Planuiam de multa vreme sa aducem MINISO in Romania. Este o piata de desfacere cu consumatori inteligenti care apreciaza calitatea si experienta placuta la cumparaturi. In egala masura, venirea in Romania reflecta si ambitia noastra de dezvoltare continua la nivel mondial.
Suntem convinsi ca vom avea succes, asa cum s-a intamplat in toate tarile in care ne-am extins cu rapiditate din 2013 pana acum. Credem cu tarie ca consumatorii romani vor aprecia produsele si serviciile de calitate pe care le oferim, dar si preturile accesibile.
Publicul caruia ne adresam in primul rand are intre 17 si 35 de ani. Știm ca este un segment exigent care pune intotdeauna o mare presiune pe producatori, dar vorbim de o presiune pozitiva care ne face sa ne perfectionam zi de zi. Vom face tot ce ne sta in putinta sa ne multumim clientii. Ii asteptam cu bucurie in primul nostru magazin, dar si in celelalte care vor fi lansate in Romania pentru ca proiectul nostru aici este unul foarte amplu.”, a declarat Jake Liu, CEO Miniso Romania.
Pentru mai multe informatii:
Marius Marin, PR Manager Minio Studio
0751.265.507 / marius.marin@minio.ro
Ultimele NOUTATI
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%