Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Primul studiu de piata despre content marketing - Perspectiva business-urilor romanesti asupra crearii si promovarii de continut


Primul studiu de piata despre content marketing - Perspectiva business-urilor romanesti asupra crearii si promovarii de continut
de la 02 Oct. 2019
Primul studiu de piata despre content marketing - Perspectiva business-urilor romanesti asupra crearii si promovarii de continut
Tags: wecontentcontent marketingconferinta content marketing

Bucuresti, 2 octombrie 2019. In era continutului rege, 57% din companiile romanesti acorda un interest ridicat Content Marketing-ului. Aflate pe o panta ascendenta a preocuparilor vis-a-vis de content marketing, afacerile locale investesc tot mai mult interes in crearea de content valoros.

Pentru a avea o perspectiva mai buna asupra importantei pe care o acorda business-urile romanesti crearii si promovarii de continut, agentia de Inbound Marketing Beans United a initiat impreuna cu partenerii de la WeContent, cea mai mare conferinta dedicata exclusiv content marketingului, un studiu de piata la care au participat peste 200 de companii din Romania. Raspunsurile si rezultatele pe care le-au obtinut sunt extrem de valoroase atat pentru marketeri, cat si pentru antreprenorii aflati intr-o piata in continua miscare si formare.

Astfel descoperim ca principalele asteptari de la continut sunt: Brand Awareness si Trafic pe website. Tototdata, echipa de marketing isi doreste mai multe leaduri si clienti, iar cei de la Sales monitorizeaza doar nivelul vanzarilor.

Privind la nivel macro, apare un paradox extrem de interesant: desi continutul este un element esential in dezvoltarea business-urilor, companiile inca nu investesc suficient în crearea si promovarea acestuia.

Iata principalale concluzii, pe restul putand sa le descoperiti îi studiul care poate fi descarcat gratuit de aici:

  • 50% din participantii la studiu inteleg foarte bine cine este publicul tinta al companiei in care/pentru care lucreaza.
  • 17% nu știu exact ce este un Buyer Persona, iar 50% nu sunt experti in Content Marketing.
  • Doar 30% stapanesc metode de creare a unui continut diversificat pentru fiecare audienta.
  • Doar 20% din marketeri considera ca au un continut eficient, in timp ce 50% nu sunt foarte siguri de rezultate.
  • 57% din companii acorda un interes ridicat Content Marketing-ului.

 

Acest studiu s-a desfasurat in Romania in perioada august-septembrie 2019 prin intermediul unui chestionar online trimis la peste 200 de companii de dimensiuni variate. Studiul a fost realizat de agentia de Inbound Marketing Beans United impreuna cu partenerii de la WeContent.

 

Despre WeContent

 

WeContent este una dintre cele mai bune conferinte de content marketing din Europa, unde se intalnesc specialisti internationali din domeniu pentru a dezbate ultimele treduri in strategia de continut. Urmatoarea editie va avea loc pe 7 si 8 Noiembrie la Bucuresti.

Despre Beans United

Agentia Beans United a luat nastere in 2014 din nevoia de a crea un alt fel de marketing, unul care nu este intruziv, nu intrerupe oamenii din activitatea lor, ci le ofera o experienta remarcabila in fiecare moment din procesul de cumparare in care se afla.

In 2018, performantele echipei dedicate, certificarile obtinute si numarul de clienti fericiti au adus Beans United la statutul de Partener HubSpot Platinum, devenind astfel cel mai puternic hub de inbound marketing din Europa de Est. Reusitele echipei sunt rezultatul invatarii continue si dorintei de a testa mereu lucruri noi.





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016