Insa lucrurile se vor petrece un pic altfel: totul va fi difuzat online, astfel incat fiecare participant se va bucura sa participe din confortul propriei lui case.
Dam drumul primei editii pe 30 aprilie, la ora 2:15 PM. Avem o tema foarte relevanta zilele astea: #1 FROM CONTEXT TO CONTENT. Si, pentru ca ne dorim sa profite cat mai multe persoane de expertiza internationala pe aceasta tema, inregistrarea si participarea la intreaga conferinta vor fi gratuite.
“Cu evenimentele offline oprite pentru moment, ne-am regasit intr-o situatie pe care niciunul dintre noi nu a prevazut-o. Dar acesta e farmecul experientei noastre in planificarea evenimentelor: suntem mereu orientati catre solutii. in organizarea de evenimente niciodata nu pornim la drum cu un singur plan in minte. Avem planul B, C si, daca nici ele nu functioneaza, scoatem din maneca si planul Z. Misiunea WeContent ramane aceeasi: credem in continuare in puterea content-ului de calitate, doar ne-am orientat catre un format diferit de conferinta. Asa a aparut ideea ContentDays, un eveniment satelit cu acelasi scop, dar cu un format digital mai potrivit erei #workfromhome. Nu e nevoie sa pleci din casa ca sa descoperi cele mai noi tendinte din industrie, asa ca de ce sa o ratezi?” – Al Kamara, CEO @Wave Division.
Prima editie aduce impreuna experti internationali in content marketing. Noi le zicem Cavalerii Mesei Virtuale Rotunde, dar ei isi zic:
- Jon Mowat - Managing Director @Hurricane Media | *Powering brand growth with emotional content*
- Sabine Schmidt - Inbound Marketing @HubSpot | *Advertising in times of Covid 19*
- Carlijn Postma - Founder @The Post | *Keep up the audience curve to survive your brand post corona*
- Rachel Besenyei - Head of Social @Brand Content | *How to build brand awareness and relevance by monitoring the news through Social*
- Jon Wuebben - CEO @ContentLaunch | *How do we adapt our content strategy to the current crisis and prepare for the coming re-bound*
Toate acestea sunt urmate de un keynote de Jon Burkhart, content strategist si co-autor al “Newsjacking: The Urgent Genius of Real-Time”.
“Misiunea mea personala este sa ajut brand-urile sa fie mai curioase si sa se distreze mai mult. Asa le pot ajuta sa creeze conexiuni mai emotionale cu fanii lor. Poate un brand recunoscut sa fie curios in mod constant si sa se si reseteze in vremuri de criza? Poate ar trebui toti sa luam o mica pauza, sa reflectam si sa redescoperim bucuria in munca noastra – pentru noi si pentru clientii si consumatorii nostri.” – Jon Burkhart, content strategist.
Prima editie are loc pe 30 aprilie 2020, incepand cu 14:15, live pe website-ul nostru. inregistrarea e deja disponibila pe https://wecontentconference.com/. De asemenea, suntem de gasit si pe canalele noastre de Facebook, Instagram si LinkedIn pentru stiri despre conferinta si feedback-ul participantilor.
WAVE DIVISION este una dintre primele agentii de BTL aparute in Romania. A luat fiinta acum aproape 20 de ani, ca o agentie de evenimente dedicate liceelor si facultatilor si a evoluat constant, an de an. Activand intr-o piata dinamica, Wave Division s-a dezvoltat continuu, completand portofoliul agentiei cu noi servicii si competente.
In prezent, agentia ofera clientilor sai platforme complexe de comunicare integrata 360, avand expertiza in-house in domeniul campaniilor integrate, online si offline, desfasurate la nivelul intregii tari. Adaugam valoare prin ceea ce facem pe tot parcursul campaniilor clientilor nostri, de la conceperea strategiei de comunicare si dezvoltarea creatiei, pana la productia si logistica materialelor si implementarea proiectelor, indiferent de locatie.
Portofoliul de clienti ai Wave Division din acest an cuprinde branduri internationale, precum: JTI, Unilever, Algida, Nespresso, PPD, Huggies, Kotex, Bella, Pannini, Rompetrol – Hei, Sun Plaza, dar si branduri de succes locale, precum Farmec, Gerovital, Turbomecanica, Regina Maria sau Artesana.
Intrucat misiunea Wave Division este de a cu un pas in fata inovatiei in marketing, agentia a achizitionat brand-ul WeContent in 2020.
WECONTENT Conference este cea mai mare conferinta de marketing din Europa Centrala si de Est, unde speakeri de top si creatori de content se aduna pentru a-si impartasi cunostintele, pentru a descoperi sau chiar seta tendinte in domeniu. In afara de cele doua editii din trecut ale evenimentului anual principal, conferinta s-a extins de asemenea intr-o serie de webinar-ii si masterclass-uri care au avut loc pe parcusul intregului an. Cel mai nou eveniment satelit este fratele mai mic al conferintei, orientat catre digital, ContentDays.
Ultimele NOUTATI
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori
5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica
Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Peste 50.000 de persoane angajate prin intermediul ANOFM, in primele 3 luni din 2024
OFICIAL! Ce noutati au aparut in legislatia muncii si cum trebuie gestionate de managerii HR
VENITURI incluse in adeverinta pentru pensie, conform Legii nr. 360/2023
Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz
Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor
Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului
Te-ar putea interesa si