5 cai verificate pentru a-ti mentine clientii ultra fericiti!

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 cai verificate pentru a-ti mentine clientii ultra fericiti! 5 cai verificate pentru a-ti mentine clientii ultra fericiti!
de Manager.ro la 03 Mar. 2015 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
afaceri de successucces in afaceriafaceri profitabile

Se prea poate sa fii deosebit de plictisit de articolele de acest gen. Nu ai fi singurul. Si totusi, sunt sfaturi pe care prea putini le pun in aplicare pentru ca: a. prea putini le cunosc b. cei care le cunosc nu au incredere in ele c. cei care le cunosc au incredere in ele dar nu au incredere in afacerile lor

Ori ai cu ce, ori nu ai! Este chiar atat de simplu. Se poate sa fii un as la teorie. Dar la practica se prea poate sa nu ai cu arsenal sa iesi la suprafata. Stii ce trebuie sa faci si totul pare foarte logic, dar nu ai resursele necesare.
 
Nu ai bani, nu ai echipa, nu ai bani sa ii motivezi mai mult, ai trecut deja de perioada in care o strangere prieteneasca de mana face toata munca. Oamenii vor bani daca vrei mai mult de la ei. Nu este de ajuns ca munca lor sa fie investitie pe termen lung. Oamenii vor sa simta si pe termen scurt si mediu o imbunatatire concreta. Mai multe, chiar…
 
5 cai verificate pe care te poti baza pentru a-ti mentine clientii ultra-fericiti:

 
Ofera ce promiti si nu promite niciodata mai mult decat poti oferi. Este tentant. Am simtit-o de multe ori pe pielea mea. Ofer servicii exceptionale acolo unde este zona mea de confort. Daca ma scoti din aceasta zona, nu o sa pot sa ma tin de promisiune. Pot sa invat in timp rapid cum sa livrez rezultate, dar nu pot sa garantez ca vor fi exceptionale.
 
Din pacate, asa procedeaza in mod constant multe afaceri. Promit mult. Ce vrea clientul este lege si el este stapan. Daca el are nevoie de servicii de email marketing, ii oferim. Nu conteaza ca nu ne iese foarte bine in momentul de fata. Nu refuzam, discutam, vedem ce iese.
 
Faceti un bine clientului si spuneti in mod clar ce faceti si ce nu faceti inca, portofoliul exact de servicii pe care le oferiti cu rezultate exceptionale. Ce cade sub exceptional nu este un serviciu pe care sa il pastrati in portofoliu. Nu, nu poate fi nici serviciu pro-bono. Nu oferiti gratuit ce stiti ca nu merge inca perfect! Nu va faceti absolut niciun serviciu sa oferiti servicii proaste gratuit.
 
Practicati, experimentati pe propriile afaceri, in bucataria din spate, niciodata nu in afacerile voastre.
 
Ofera servicii si produse care aduc un plus de bine, de fericire in viata clientilor tai. Orice vinzi, orice oferi, fa-o cu gandul la bunastarea clientului tau. Ce oferi va schimba viata clientilor tai in bine? Ii va aduce un plus de eficienta cand lucreaza? Ii va simplifica viata? Il va ajuta sa economiseasca bani pe termen lung? Il transforma intr-un ambasador al ecologismului?
 
Cautati cat mai multe avantaje pentru clientii vostri. Vindeti fericire sub diverse aspecte, prin intermediul unei serii largi de produse.

Faceti suprize REALE clientilor. Este usor sa spui ca ai produse la reducere sau la promotie. O astfel de campanie de marketing se realizeaza destul de simplu. Da unei echipe de profesionisti cateva cuvinte cheie, un plan de obiective, tool-uri specializate si totul se rezolva mai repede decat iti imaginezi. Marketerii vor vinde ce le oferi, doar sa ai ce sa le oferi.
 
Cheia este sa oferi reduceri si promotii cu adevarat memorabile. Aici este cheia, memorabilitatea, sa ramai in memoria clientului tau ca fiind o afacere ce isi tine promisiunile, locul in care a gasit ce isi dorea la un pret superb.
 
 
De cate ori nu auzim fraze precum: “Da, sunt la reducere, dar mai au cateva zile si expira.”
“Care promotie??? Te obliga sa cumperi mai multe ca sa ajungi la acelasi pret ca mai inainte. Astea nu sunt promotii.”
“Nu vad reducerea, imi pare rau. Sunt preturile umflate si apoi reduse. Ori ne cred idioti, ori ne cred foarte idioti.”
 
Stiu ca frazele de mai sus suna destul dur, insa aceasta este realitatea. Trateaza-ti clientii ca pe familie si vor simtit asta. Vor realiza ce le oferi in mod real si vor deveni clienti fideli, viitori promoteri ai afacerii tale. Si o vor face gratuit, marketing de cea mai buna calitate si de cea mai mare eficienta/
 
 
In fiecare sedinta invitati un party-breaker. Asta inseamna ca va contesta deciziile tuturor celor din sala. Orice propunere va fi direct discutata cu spargatorul de sedinta. Acesta va reprezenta clientul, intr-o ipostaza cat se poate de dificila, morocanoasa, cu obiectii cat mai greu de onorat.
 
Daca faceti fata unui client atat de dificil, veti face fata si majoritatii clientilor si potentialilor clienti. Cerintele exigente reprezinta un bun punct de plecare pentru a opera modificari binevenite in orice afacere.
 
 
Aflati ce nu pot face concurentii vostri si puneti totul in aplicare prin strategii automatizate, preferabil. Nu dati gres acolo unde altii o comit. Cu alte cuvinte, toate nemultumirile legate de competitorii vostri din mediul de afaceri trebuie sa nu se regaseasca sub nicio forma in lista de puncte slabe caracteristice afacerilor voastre.
 
Nu exista mod mai eficient de a va castiga clientii decat prin a rezolva ceea ce alte afaceri concurente nu pot!

Aici va departajati de restul! Aici va construiti puncte de avansare strategica. Cand altii dorm, voi construiti. Asa ca atunci cand altii se pregatesc de ROI, voi sunteti de mult timp pe profit.

Sa aveti succes si afaceri prospere!
 

Sursa: StockPhoto.com
 
 

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x