Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Alibaba vrea sa demonstreze ca ziarele nu au murit


Alibaba vrea sa demonstreze ca ziarele nu au murit
de la 04 Apr. 2014
Alibaba vrea sa demonstreze ca ziarele nu au murit
Tags: ziareqrprodusecataloageconsumatorishopping online

Gigantul chinez din domeniul e-commerce-ului Alibaba colaboreaza cu organizatiile media pentru a le permite cititorilor sa achizitioneze produsele pe care le vad in reclamele print din ziare, informeaza Business Insider.

Cine a crezut ca ziarele au murit, a pierdut pariul. 
 
Cititorii vor putea scana codurile QR din ziarele chineze si acestea ii vor redirectiona catre site-ul online al Alibaba, pentru a face achizitia dorita (ex: Taobao).
 
China dispune de peste o mie de ziare cu editii zilnice, care ajung la 100 milioane cititori, astfel incat parteneriatul ar putea ajuta Alibaba sa se promoveze si in fata acelor consumatori care nu au explorat pana acum shopping-ul online.
 
Alibaba precizeaza ca ziarele reprezinta un produs mobil sau mai degraba, unul portabil.
 
Initiativa Alibaba demonstreaza ca marile companii de comert electronic online nu se tem sa exploreze vechile platforme intr-o modalitate moderna, pentru a-si vinde produsele.
 
Mai mult, unele companii de comert electronic au inceput sa-si imprime propriile cataloage cu produse, pentru a atrage toate categoriile de consumatori. 

 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016