Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Brexit se anunta un divort foarte scump, din care se pare ca nimeni nu va avea de castigat


Brexit se anunta un divort foarte scump, din care se pare ca nimeni nu va avea de castigat
de la 02 Oct. 2018
Brexit se anunta un divort foarte scump, din care se pare ca nimeni nu va avea de castigat
Tags: brexituniunea europeanatheresa maymarea britanie

La 29 martie 2019, Brexit-ul, pentru care britanicii au votat, prin referendum, in iunie 2016, ar trebui sa devina realitate. O realitate, insa, care nu arata deloc asa cum era prezentata in campania pro-Brexit de catre eurodeputatul britanic Nigel Farage, principalul incitator la parasirea Uniunii Europene.


Center for European Reform (CER), organizatie independenta, de tipul think tank, care analizeaza realitatile si problemele cu care se confrunta Uniunea Europena, a dat recent publicitatii un raport din care rezulta ca Brexit va avea un impact negativ sever asupra finantelor publice ale Marii Britanii: nu mai putin de 29 de miliarde de euro anual, adica 562 milioane de euro pe saptamana.
Sectoare intregi ale economiei Regatului Unit vor fi afectate.

De la anuntarea rezultatului votului pentru Brexit, PIB-ul Marii Britanii a scazut cu 21% comparativ cu valoarea inregistrata in aceeasi perioada de dinainte de retragere, conform datelor furnizate de compania financiara multinationala UBS.
 
Inasprirea legislatiei privind imigratia a descurajat foarte multi cetateni comunitari sa mai aplice pentru un loc de munca in Regatul Unit, iar criza locurilor de munca a afectat nu doar agricultura, ci si industria hoteliera, activitatea din constructii si din alimentatia publica.

Companiile britanice care activeaza in domeniul financiar vor intampina dificultati in a-si vinde produsele si serviciile catre statele UE, astfel incat multe dintre ele vor fi nevoite sa se relocheze.

Prin urmare, mai multe institutii bancare, printre care colosii HSBC (Hong Kong and Shanghai Banking Corporation), Bank of America si JP Morgan au anuntat ca-si vor muta operatiunile de la Londra la Paris.

Agentia Europeana a Medicamentelor isi va muta, de asemenea, sediul de la Londra la Amsterdam. Producatorii de medicamente britanici obtineau, inainte de Brexit, cca 20-30% din contractele autorizate de Agentia Europeana a Medicamentelor. Dupa votarea Brexit, in 2018, aceiasi producatori au primit doar doua contracte.

De asemenea, va fi afectata si participarea Marii Britanii la proiectele spatiale europene.

Philip Hammond, ministrul de finante britanic, a declarat pentru Sky News ca tara sa (a cincea economie mondiala, in acest moment) are resursele necesare pentru a sustine economia britanica, chiar si in conditiile unui Brexit fara acord.

Philip Hammond, admite, insa, ca economia britanica a fost deja afectata de incertitudinile generate de efectele Brexit.

La randul sau, Theresa May, prim-ministrul Marii Britanii, a declarat ca negocierile pentru Brexit sunt in impas, dupa ce planul de retragere pe care l-a propus nu a fost acceptat de Uniunea Europeana.

"Mai de graba vom accepta un Brexit fara acord decat un Brexit intemeiat pe un acord dezavantajos pentru Marea Britanie." - a adaugat Theresa May.

Recent, Nathalie Loiseau, ministrul francez al afacerilor europene a declarat, la Londra, ca un Brexit fara acord ar avea ca efect si interdictia avioanelor si trenurilor Eurostar care pleaca de la Londra sa mai treaca de frontiera franceza.

Desi partizanii Brexit il considera ca fiind "o chestiune de independenta si de demnitate, pe care economistii nu o pot pricepe", divortul Marii Britanii de Uniunea Europeana se anunta a fi unul extrem de scump.

Citeste si: Bill Gates, al doilea cel mai bogat om din lume: Vom avea inca o criza financiara ca cea din 2008. Este o certitudine

Sursa foto: pexels.com
 
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016