Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Porturile romanesti au performat mai bine in 2015


Porturile romanesti au performat mai bine in 2015
de la 19 Ian. 2016
Porturile romanesti au performat mai bine in 2015
Tags: trafic marfuriporturi romanesti

Anul trecut, traficul de marfuri din porturile Constanta, Midia si Mangalia a insumat 56,33 milioane de tone, in crestere cu 1,25% fata de anul 2014.


Potrivit lui Valeriu Ionescu, directorul general al Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime Constanta, pana la finele lui 2015, traficul maritim de marfuri prin cele trei porturi comerciale a fost de 43,60 milioane tone, fata de 43 milioane tone, in 2014.
 
De asemenea, traficul fluvial a insumat 12,73 milioane tone, in comparatie cu 12,58 milioane tone, in 2014.
 
Pentru traficul maritim, cresterea de trafic reprezinta 1,28%, iar, pentru cel fluvial, 1,15%.
 
Cresteri de trafic au fost inregistrate la cereale (de la 17,42 milioane tone, la 19,61 milioane tone); produse petroliere (de la 4,71 milioane tone, la 5,16 milioane tone); produse metalice (de la 1,88 milioane tone, la 2,06 milioane tone) si combustibili minerali solizi (de la 2,15 milioane tone, la 3,20 milioane tone).
 
In acelasi timp, a fost consemnata o scadere la minereuri de fier (de la 5,5 milioane tone la 2,75 milioane tone).
 
Pe ansamblu, cerealele au avut o pondere de 34,8%; petrolul brut 11,7%; articolele diverse 12,2%; produsele petroliere 9,2% si  combustibilii minerali solizi 5,7%.
 
Traficul de containere a totalizat 6,84 milioane tone, respectiv 689.012 TEU (twenty-foot equivalent unit), comparativ cu 2014 cand au fost inregistrate 6,77 milioane tone, respectiv 668.349 TEU.
 
Din punct de vedere al cantitatii, cresterea a fost de 1,04%, iar, din punct de vedere al numarului de TEU-uri, de 3,09%.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016