Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Retailul modern romanesc atinge 60% cota de piata


Retailul modern romanesc atinge 60% cota de piata
de la 19 Mai. 2016
Retailul modern romanesc atinge 60% cota de piata
Tags: crestere consumcota de piata hypermarketuri

Rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic arata ca retailul modern reprezinta un pilon principal de crestere a consumului, atingand o cota de piata record, de 60%, in primul trimestru al anului 2016.

Hipermarketurile inregistreaza cea mai mare rata de crestere dintre toate canalele. Acestea castiga mai bine de un punct procentual, pana la 29% cota de piata datorita cresterii valorii cosului de cumparaturi.
 
In afara de cosuri mai mari de cumparaturi pentru fiecare vizita, supermarket-urile sunt vizitate de mai multe gospodarii si ajung la 17% cota de piata. 
 
Discounterii arata o traiectorie diferita de crestere, reusind sa creasca si frecventa de cumparare. 
 
Potrivit GfK, cele mai recente analize din studiile de monitorizare a consumului casnic arata ca romanii opteaza pentru cosuri mai mari de cumparaturi, mai ales in comertul modern.
 
Primele trei luni din 2016 urmeaza tendintele de consum remarcate dupa prima reducere de TVA din iunie 2015. 
 
Valoarea bunurilor de larg consum este cu 0,4% mai mare, in contextul unei deflatii alimentare de 6%, ceea ce se traduce intr-o crestere de 3,5% in volum pentru cumparaturile pentru acasa. 
 
Romanii continua sa faca uptrading, adica sa achizitioneze marci si categorii de produse mai scumpe.
 
Pestele si fructele de mare, specialitatile de branza sau cidrul sunt cele mai dinamice categorii de produse, oferind oportunitati brandurilor si retailerilor sa inoveze si sa creeze experiente unice pentru consumatori.
 
Cresterile din aceste categorii precum si din altele cum ar fi lactatele, snacks-urile sarate, apa, bauturile racoritoare si cele spirtoase sau vinul si cele de ingrijire personala vorbesc foarte clar despre nevoile consumatorilor de diversificare si de incercare a unor produse nou intrate in consum.
 
Studiul GfK Consumer Panel Services monitorizeaza consumul casnic pentru toate categoriile de bunuri de larg consum, in 3.000 de gospodarii.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016