Romanii pot consuma berea japoneza numarul 1. Pe langa apa, malt, hamei si drojdie, contine si... orez

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Romanii pot consuma berea japoneza numarul 1. Pe langa apa, malt, hamei si drojdie, contine si... orez
Romanii pot consuma berea japoneza numarul 1. Pe langa apa, malt, hamei si drojdie, contine si... orez
de Vlad Strunescu la 23 Mai. 2018
Urmareste-ne pe Google News
asahi super drybere japoneza romaniaursus breweriesmarci bere romania

Ursus Breweries a lansat in Romania Asahi Super Dry, berea japoneza numarul 1 in lume si berea numarul 1 in Japonia, o bere cu gust fin si racoritor.

Asahi Super Dry este primul produs din portofoliul Asahi Breweries Europe Ltd. lansat pe piata romaneasca sub licenta care completeaza portofoliul Ursus Breweries de marci super premium. 
 
Asahi Super Dry este o bere blonda nepasteurizata, cu o aroma complexa, fabricata din cele mai fine ingrediente, care ii confera o aroma sofisticata, un gust fin, proaspat si racoritor (Super Dry), desavarsit prin tehnologia japoneza.


Citeste si: O familie din Galati produce Braga, bautura energizanta a soldatilor otomani

Pe langa ingredientele de baza, apa, malt, hamei si drojdie, Asahi Super Dry contine si un ingredient inedit, specific culturii japoneze si anume orezul, care ii confera un gust delicat si completeaza aroma produsului.
 
Berea se produce printr-un proces de fabricatie care implica tehnologii inovatoare special create pentru a asigura gustul optim Super Dry. Prin procesul de micro-filtrare si maturare extinsa se obtine prospetimea celui mai pur gust Karakuchi. De asemenea, nivelul de fermentare ridicat imbunatateste prospetimea si contribuie la obtinerea unui gust curat si racoritor, completat de o spuma consistenta.
 
Preocuparea continua pentru imbunatatirea calitatii si a perfectionarii gustului Super Dry a facut ca Asahi Super Dry sa fie medaliata cu aur la numeroase concursuri internationale - la World Beer Cup in 2014 (Olimpiada berii) si la Bruxelles Beer Challenge, in 2015.
 
“Cunoscut sub numele de Karakuchi in limba japoneza, gustul fin si racoritor Super Dry este cu siguranta elementul diferentiator al marcii Asahi Super Dry pe piata din Romania. In 1987, cand s-a lansat in Japonia, a produs o revelatie in categoria de bere datorita gustului unic si mai ales datorita faptului ca era usor de baut si se putea savura langa orice tip de mancare, chiar peste sau fructe de mare, specifice culturii japoneze.


Citeste si: Romanii au cheltuit mai mult pe produse de uz curent

Consumatorii au apreciat imediat acest lucru si Asahi Super Dry a devenit, in scurt timp, nu doar berea nr. 1 in Japonia, ci si cea mai bine vanduta bere japoneza din lume, fiind prezenta deja in circa 70 de tari. Suntem incantati ca lansam acum Asahi Super Dry in Romania in segmentul super premium, unde consumatorii cauta gusturi inedite si sofisticate. 
 
Credem ca acest tip complet nou de bere, care contine si un ingredient inedit - orezul - le va satisface din plin curiozitatea si nevoile", a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries.
 
Ambalajul completeaza, la nivel vizual, povestea berii japoneze cu o eticheta minimalista, urbana si sofisticata. Eticheta argintie contine simbolul Karakuchi, o pictograma kanji care semnifica "dry taste". 
 
Noul sortiment este disponibil in lanturile de comert modern si in variate locatii din intreaga tara, intr-o varianta exclusiva de ambalaj - sticla nereturnabila de 330 ml.
 
Din 31 martie 2017, Ursus Breweries este a Asahi Breweries Europe Group. Marcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd's, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, St Stefanus si marca de cidru Kingswood. 
 
Asahi Group Holdings are operatiuni in peste 100 de tari din intreaga lume, in domenii precum productia de bere, bauturi alcoolice, bauturi racoritoare si produse alimentare. 

Citeste si: Piramida alimentelor. Reguli pentru o alimentatie sanatoasa in fiecare zi
 
In industria berii, Asahi detine un portofoliu diversificat, care include marcile Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro si Grolsch. In 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achizitia fostelor operatiuni de afaceri si marci detinute de SABMiller in Europa Centrala si de Est - care include afacerile din Republica Ceha, Republica Slovaca, Polonia, Ungaria si Romania si alte active conexe, inclusiv operatiunile de export din Europa si Coreea de Sud. Incepand cu 1 aprilie 2017, noua companie functioneaza sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x