Comunicarea este un proces in sens dublu – transmiterea si receptionarea de mesaje. Cand incepi o comunicare detii controlul deplin asupra modului de transmitere a mesajului, dar nu neaparat si asupra modului cum este receptionat. Acesta depinde de cealalta persoana. Si viceversa.
Deci, detii controlul oricarei interactiuni in proportie de 50%. Exista o sansa foarte mare ca lucrurile sa nu mearga bine, asa ca trebuie sa fii convins ca stapanesti cateva reguli esentiale de comunicare inainte de a demara.
Edificiul fericirii la serviciu – doar 10 pasi spre o satisfactie maxima… la munca
Ultimele NOUTATI
Ce nu iti spune nimeni despre bani la 20 de ani: alegeri financiare care pot schimba tot
ESET: Ransomware-ul continua sa fie un element cheie in peisajul amenintarilor cibernetice in 2025
Partenerii nostri
Cum sa creezi un mediu de lucru eficient si placut pentru angajati
Conditiile primirii de interni. Cine poate avea calitatea de intern?
[Q&A] Accesul in REGES-online pentru angajatori si salariati. Raspunsuri de la specialisti
D101 Grup fiscal: Termen de depunere si aspecte importante
Ce cuprind notele explicative la situatiile financiare anuale
Observator la Alegerile Prezidentiale 2025: acreditare, drepturi si obligatii
Alegeri Prezidentiale 2025: Calendar, Candidati, Sondaje si Model sesizare in ziua votului
Tot ce trebuie sa stii despre pensia de handicap si insotitor: acte si grade de handicap
Te-ar putea interesa si