Comunicarea este un proces in sens dublu – transmiterea si receptionarea de mesaje. Cand incepi o comunicare detii controlul deplin asupra modului de transmitere a mesajului, dar nu neaparat si asupra modului cum este receptionat. Acesta depinde de cealalta persoana. Si viceversa.
Deci, detii controlul oricarei interactiuni in proportie de 50%. Exista o sansa foarte mare ca lucrurile sa nu mearga bine, asa ca trebuie sa fii convins ca stapanesti cateva reguli esentiale de comunicare inainte de a demara.
Edificiul fericirii la serviciu – doar 10 pasi spre o satisfactie maxima… la munca
Ultimele NOUTATI
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
HR Barometru: Au crescut salariile specialistilor in industria serviciilor pentru afaceri
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Te-ar putea interesa si
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF