Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania
Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania
de Vlad Strunescu la 07 Aug. 2018
Urmareste-ne pe Google News
raul banca transilvaniachatbor btlivia bt

Clientii micro-companii, IMM si Corporate ai Bancii Transilvania au la dispozitie un nou mod de a interactiona online cu banca, prin robotul Raul.

Clientii pot afla non-stop, prin Facebook Messenger si Skype, informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au la BancaTransilvania. Astfel, banca faciliteaza accesul clientilor la informatii in timp real.  

Citeste si: CSALB simplifica depunerea cererilor cu ajutorul unei aplicatii

Banca Transilvania are 250.000 de clienti companii, iar o treime dintre firmele infiintate in 2017 au ales sa colaboreze cu Banca Transilvania.
 
Robotul Raul ofera antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul si soldul contului curent in lei sau in alte valute; sumele de plata aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR, respectiv informatii despre pachetul NELIMITAT in reteaua BT si extraoptiunile acestuia. 
 
Confidentialitatea informatiilor este asigurata de cele doua coduri care trebuie specificate de clienti la inceputul conversatiei cu Robotul Raul, si anume codul unic de identificare si cel primit prin telefon.
 
Robotul Raul comunica online astfel: 
 
Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start →Inregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea intrebarii in scris;
 
Prin Skype: Adaugare in lista de contacte → Start →Inregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea intrebarii in scris.
 
Acesta este al doilea chatbot al Bancii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicarii cu clientii persoane fizice. In medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de raspunsuri/luna in acest an clientilor bancii si ai companiei BT Direct. 

Citeste si: Realitatea virtuala se muta in supermarketuri
 
Ambii roboti reprezinta premiere in comunicarea bancilor din Romania si sunt un pas inainte pentru oferirea unor experiente pozitive clientilor.
 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Economie

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala

today16 Iun. 2025
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Companii

Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar

today16 Iun. 2025
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ultimele stiri economice

Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain

today16 Iun. 2025
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
Ultimele stiri economice

Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv

today16 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Salariatul nu se  poate opune trimiterii lui in delegatie!
Companii

Ghidul angajatorului. Salariatul nu se poate opune trimiterii lui in delegatie!

today16 Iun. 2025
Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?
Sanatate

Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?

today16 Iun. 2025
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate  contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Companii

13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia

today16 Iun. 2025
Birouri reglabile pe inaltime la firma - angajatii merita confort
Business

Birouri reglabile pe inaltime la firma - angajatii merita confort

today16 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x