Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania
Antreprenorii au inca un interlocutor virtual: Raul, noul chatbot al Bancii Transilvania
de Vlad Strunescu la 07 Aug. 2018
Urmareste-ne pe Google News
raul banca transilvaniachatbor btlivia bt

Clientii micro-companii, IMM si Corporate ai Bancii Transilvania au la dispozitie un nou mod de a interactiona online cu banca, prin robotul Raul.

Clientii pot afla non-stop, prin Facebook Messenger si Skype, informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au la BancaTransilvania. Astfel, banca faciliteaza accesul clientilor la informatii in timp real.  

Citeste si: CSALB simplifica depunerea cererilor cu ajutorul unei aplicatii

Banca Transilvania are 250.000 de clienti companii, iar o treime dintre firmele infiintate in 2017 au ales sa colaboreze cu Banca Transilvania.
 
Robotul Raul ofera antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul si soldul contului curent in lei sau in alte valute; sumele de plata aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR, respectiv informatii despre pachetul NELIMITAT in reteaua BT si extraoptiunile acestuia. 
 
Confidentialitatea informatiilor este asigurata de cele doua coduri care trebuie specificate de clienti la inceputul conversatiei cu Robotul Raul, si anume codul unic de identificare si cel primit prin telefon.
 
Robotul Raul comunica online astfel: 
 
Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start →Inregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea intrebarii in scris;
 
Prin Skype: Adaugare in lista de contacte → Start →Inregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea intrebarii in scris.
 
Acesta este al doilea chatbot al Bancii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicarii cu clientii persoane fizice. In medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de raspunsuri/luna in acest an clientilor bancii si ai companiei BT Direct. 

Citeste si: Realitatea virtuala se muta in supermarketuri
 
Ambii roboti reprezinta premiere in comunicarea bancilor din Romania si sunt un pas inainte pentru oferirea unor experiente pozitive clientilor.
 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Oracolul din Omaha, miliardarul Warren Buffet, despre volatilitatea extrema a pietelor de azi:  Pastrati-va calmul si veti fi recompensati pe termen lung
Financiar-Bancar

Oracolul din Omaha, miliardarul Warren Buffet, despre volatilitatea extrema a pietelor de azi: Pastrati-va calmul si veti fi recompensati pe termen lung

today30 Apr. 2025
Finantari uriase pentru IT-isti romani: 60 de milioane de motive sa crezi in ideea ta
Stiri IT 2025, Tehnologie si Gadgeturi, Telefoane Mobile

Finantari uriase pentru IT-isti romani: 60 de milioane de motive sa crezi in ideea ta

today30 Apr. 2025
FMI anunta o franare economica globala: „Nu am mai vazut asa ceva in ultimul secol!”
Economie

FMI anunta o franare economica globala: „Nu am mai vazut asa ceva in ultimul secol!”

today30 Apr. 2025
Romanii si bulgarii, nevoiasii Europei. Un studiu european scoate la iveala saracia din Romania si Bulgaria: un sfert dintre romani sunt in pericol!
Analize

Romanii si bulgarii, nevoiasii Europei. Un studiu european scoate la iveala saracia din Romania si Bulgaria: un sfert dintre romani sunt in pericol!

today30 Apr. 2025
La ce sa fii atent cand iei un credit ipotecar. 4 pasi obligatorii
Imobiliare

La ce sa fii atent cand iei un credit ipotecar. 4 pasi obligatorii

today30 Apr. 2025
Romania, pe ultimul loc in UE la utilizarea AI in business: un semnal serios pentru management
Tehnologie

Romania, pe ultimul loc in UE la utilizarea AI in business: un semnal serios pentru management

today30 Apr. 2025
Cele mai mici vs cele mai mari salarii din tara. Unde muncesc romanii pe mii de euro net si unde primesc doar 3.000!
Economie

Cele mai mici vs cele mai mari salarii din tara. Unde muncesc romanii pe mii de euro net si unde primesc doar 3.000!

today30 Apr. 2025
Piata imobiliara, resuscitata de cei cu bani! Creste puternic numarul romanilor care solicita autorizatii de construire
Economie

Piata imobiliara, resuscitata de cei cu bani! Creste puternic numarul romanilor care solicita autorizatii de construire

today30 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x