"Informam contribuabilii ca, incepand cu urmatorul termen legal de depunere, formularul 112 (Declaratia 112) nu se va mai inregistra la sediile locale (ghiseu), declaratia urmand a se depune numai prin mijloace electronice de transmitere la distanta", a anuntat zilele trecute ANAF. Asta inseamna ca, pentru obligatia depunerii pana pe 25 octombrie, toata lumea trebuie sa se conformeze si sa trimita informatiile cerute exclusiv prin mijloace electronice.
Mai mult decat atat, presedintele ANAF, Dragos Doros, a explicat foarte clar faptul ca in 2017 se va extinde aceasta masura. "Vrem sa implementam un dialog informatic cu contribuabilii. De la 1 ianuarie 2017, nu vom mai primi pe format hartie nicio declaratie care se poate depune online".
Asadar, totul se muta online. Ceea ce trebuie sa stie toti contabilii este faptul ca au neaparata nevoie de certificatul digital pentru a putea depune aceste declaratii. Practic, dupa cum anunta Ministerul, fara acesta NU va mai putea face in 2017 nicio actiune legata de "dialogul informatic" cu statul.
Cum puteti obtine rapid certificatul digital pentru a folosi semnatura digitala in relatia cu ANAF?
Relativ simplu, tot online. Este indeajuns sa intrati pe pagina uneia dintre companiile autorizate pentru a emite certificatul digital. In acest moment, AlfaSign are una dintre cele mai bune oferte in ceea ce priveste raportul pret/calitate si, mai ales, rapiditatea livrarii. Intrati, asadar, pe www.alfasign.ro. Veti vedea ca exista o promotie pentru Kitul de Semnatura Electronica, prin care va puteti asigura tot ceea ce va trebuie (certificatul digital, tokenul si aplicatia de semnare. Suportul tehnic pe toata perioada de valabilitate a certificatului si transportul acestuia sunt incluse) cu o reducere de peste 30%.
Pentru a solicita certificatul digital, trebuie mai intai sa completati formularul de aici. Dupa completarea formularului, AlfaSign va trimite prin email link-urile aferente documentelor necesare obtinerii certificatului digital calificat, deja completate cu datele din formularul de inscriere.
Mai ramane sa achitati cei 30 de euro, costul intregului pachet, si, printr-un reprezentant AlfaSing, se vor ridica de la dvs. documentele necesare si veti primi coletul cu certificatul digital si tot ceea ce va trebuie. In doar cateva zile veti fi in posesia semnaturii electronice care devine, dupa cum se vede, cu adevarat obligatorie.
Simplu si cat se poate de rapid, incepand de la un simplu click pe www.alfasign.ro.
Foarte important: conform legislatiei in vigoare, cu un singur certificat se pot semna declaratii fiscale pentru mai multi contribuabilii. Astfel, un contabil poate depune online declaratiile fiscale pentru mai multe companii pentru care presteaza astfel de servicii.
Ultimele NOUTATI
Manevra subtila a lui Calin Georgescu si George Simion. Mare atentie la ce votam duminica!
Leul isi reia picajul in fata euro si se depreciaza chiar si in raport cu francul elvetian! Cursul valutar incepe din nou sa se cutremure
20 de sfaturi despre bani de la miliardari: ce fac ei diferit si ce poti aplica si tu
Romania, incotro? Tara cu cel mai mare deficit bugetar din UE e la rascruce. Dobanzile, cursul valutar si Bursa, pe jar!
Partenerii nostri
Organizarea eficienta a documentelor in companie
Inspectia Muncii vine in ajutorul angajatorilor! Ce anunt a facut legat de REGES ONLINE
Salariatul refuza sa fie sanctionat disciplinar. Ce poate face angajatorul?
Monografie contabila privind rezultatul unei inspectii fiscale
ANAF revizuieste criteriile de evaluare a riscului fiscal
Impozitul pe constructii speciale: Metoda de calcul si exemplu aplicat
Minivacanta de Rusalii 2025 - weekend prelungit in iunie. Afla cate zile libere ai
Recidiva 2025: Infractiunile cu cel mai mare risc si SOLUTIILE propuse in noua Strategie Nationala
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Te-ar putea interesa si