BCR elimina comisioanele de retragere numerar si interogare sold
bcr eliminarea comisioanecomisioane bcr
De astazi, Banca Comerciala Romana (BCR) elimina comisioanele de retragere numerar si interogare sold la ATM-urile BCR prin cardurile de debit, platile intrabancare in lei si valuta prin Click 24 si Touch 24Banking, pentru persoane fizice.
Noua oferta de cont curent incurajeaza operatiunile prin intermediul canalelor alternative si vine cu o serie de modificari in zona comisioanelor incasate pentru retragerile de numerar de la ghiseu si de la ATM-urile altor banci, dar si pentru platile intra si interbancare la ghiseele bancii.
"Satisfactia clientilor nostri se afla in centrul preocuparilor noastre si de aceea venim cu aceasta oferta clara, simpla si usor de inteles. Suntem cea mai mare banca din Romania si este parte din misiunea noastra sa incurajam romanii sa foloseasca serviciile financiare in fiecare zi.
Mai mult decat atat, ne dorim sa contribuim la schimbarea felului in care clientii fac banking, prin stimularea utilizarii cardurilor de debit si efectuarii de operatiuni prin Internet Banking.
De aceea, am redefinit oferta noastra de cont curent si tranzactii, bazandu-ne pe un principiu simplu: dezvoltarea si reducerea
costurilor operatiunilor efectuate prin canale alternative si cresterea costurilor pentru operatiunile la ghiseu.
Astfel, clientii nostri vor castiga timp, iar consilierii nostri ii vor ajuta sa ia cele mai bune decizii pe plan financiar", a declarat Dana Demetrian, vicepresedinte Retail & Private Banking al BCR.
Modificarea comisioanelor pentru operatiunile de cont curent este etapa premergatoare lansarii noului cont curent cu costuri zero si a pachetelor de cont curent, lansare programata pentru inceputul lunii decembrie 2015.
Clientii BCR vor beneficia de o oferta simplificata de pachete de cont curent si de servicii la preturi competitive, iar BCR va continua sa optimizeze procesele de deschidere de conturi in unitatile bancare. Astfel, incepand cu decembrie 2015, un client va putea sa isi deschida un nou cont curent cu card de debit atasat, emis in mai putin de 10 minute.
De-a lungul timpului, gradul de bancarizare al populatiei din Romania a crescut de la 54%, in 2008, la 63%, in 2015.
In ceea ce priveste gradul de utilizare al conturilor curente, daca, in 2008, numai 29% dintre romani detineau un card de debit, in 2015, gradul de utilizare a crescut la peste 51%.
Potrivit BCR, aceste evolutii sustin cresterea apetitului pentru produsele financiare precum si apropierea treptata a comportamentului romanilor de cel al rezidentilor statelor vest-europene.
Astfel, uniformizarea costurilor pentru cele mai frecvente operatiuni efectuate de clienti (retrageri de numerar, interogarea soldului la ATM-urile BCR si platile prin Internet Banking), cat si lansarea noii oferte si pachete de cont curent sunt parte din strategia BCR de fidelizare si recompensare a propriilor clienti, fiind deopotriva o masura menita sa sustina, in continuare, cresterea nivelului de
utilizare a produselor bancare a intregii populatii.