BNR a lansat programul Brain Regain prin care vrea sa angajeze specialisti romani din strainatate
angajari bnrbrain regainfinantisti romani
BNR pune la dispozitia specialistilor romani care lucreaza in strainatate posturi de inalta competenta, in mai multe arii de specialitate ale bancii centrale.
Aceste arii de competenta sunt: politica monetara; modelare si prognoze macroeconomice; stabilitate financiara; reglementare si autorizare; operatiuni de piata; studii economice; relatii internationale; rezolutie bancara.
Daca aveti minimum cinci ani experienta profesionala relevanta, obtinuta in strainatate, in cadrul unor institutii financiare internationale, Banca Nationala a Romaniei va ofera posibilitatea valorificarii experientei in tara, prin angajarea cu contract de munca pe perioada nedeterminata.
Posturile disponibile prin Programul "Brain Regain" - 2017, conditiile specifice de participare si calendarul procesului de selectie vor fi publicate pana la data de 1 octombrie 2017.
Iata care sunt conditiile generale de participare: detinerea unei diplome de master si/sau doctorat, dupa caz; experienta profesionala de minimum 5 ani, relevanta pentru postul vacant, obtinuta in strainatate, in cadrul unor institutii financiare internationale, banci centrale, banci comerciale, institutii de invatamant superior, institute de cercetare; cunoasterea limbii engleze; detinerea cetateniei romane si, la momentul depunerii aplicatiei, a unui loc de munca in strainatate.
In vederea recunoasterii diplomelor obtinute in strainatate, inainte de data inceperii activitatii, se vor prezenta atestatele de echivalare (sau dovezi de solicitare a echivalarii) eliberate de Centrul National de Recunoastere si Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educatiei Nationale.
Inscrierea in program se face prin transmiterea pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro a urmatoarelor documente: chestionar; curriculum vitae (model european); scrisoare de intentie; diploma de master si/sau doctorat (dupa caz); alte diplome si certificate care atesta pregatirea; cartea de identitate/pasaport; document/e care sa ateste experienta profesionala in strainatate; recomandari din partea angajatorului sau din partea unor profesori/specialisti de renume, dupa caz.
Daca aveti rude pana la gradul al doilea sau sotul/sotia angajate in Banca Nationala a Romaniei, aplicatia va fi analizata de Directia resurse umane in vederea evitarii aparitiei unui conflict de interese.
In ce consta procesul de selectie:
1. Selectia pe baza documentelor de inscriere
Candidatii vor transmite documentele de inscriere prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro, conform calendarului.
2. Selectia pe baza eseurilor
Candidatii selectati dupa prima etapa vor transmite prin e-mail un eseu intocmit in limba engleza (6.000–8.000 de cuvinte), in termenul solicitat de Comitetul de administrare a Programului.
3. Evaluarea profilului psihologic si a compatibilitatii cu postul
Candidatii selectati in urma etapei anterioare vor completa on-line un chestionar psihometric.
4. Interviul final
Interviul final va fi sustinut in prezenta membrilor Comitetului de administrare a Programului, la sediul Bancii Nationale a Romaniei, din strada Doamnei numarul 8, Sector 3, Bucuresti.
Candidatii admisi in urma procesului de selectie vor fi angajati in Banca Nationala a Romaniei cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata.