Campania organizata de MasterCard pentru promovarea platilor cu cardul a dus la accelerarea volumelor de plati la comercianti in Q2 2014. Aceasta a contribuit la avansul de 11,1% al pietei (conform datelor BNR, aprilie-iunie 2014) si a dus la o crestere cu 17,3% (conform bancilor comerciale) a volumelor tranzactionate - un ritm cu 56% peste media pietei.
„Cu un mecanism simplu si comunicat eficient, campania completeaza initiativele MasterCard pentru dezvoltarea pietei de plati electronice si reaminteste posesorilor de carduri toate motivele pentru care e mai bine sa folosesti cardul si nu cash-ul pentru plati, in fiecare zi”, a declarat Georgia Baltag, Marketing Manager pentru Romania, in cadrul MasterCard.
„Pentru orice categorie de utilizatori de carduri, MasterCard a creat avantaje personalizate si puncte de diferentiere, relevante atat pentru institutiile financiare partenere, cat si pentru clientii lor”, a adaugat Cosmin Vladimirescu, General Manager pentru Romania, MasterCard. „De la programele de loialitate ca MasterCard Rewards sau MasterCard Elite, la migrarea sustinuta catre tehnologia contactless si beneficiile speciale, cum sunt asigurarile sau accesul in MasterCard Business Lounge, pe Aeroportul Henri Coanda, toate acestea sunt argumente concrete in favoarea platilor cu cardurile MasterCard sau Maestro”, am mai spus Cosmin Vladimirescu.
32 de institutii financiare din Romania s-au alaturat MasterCard in promotia care s-a desfasurat in perioada aprilie - iunie 2014. Castigatorul marelui premiu, un automobil Mercedes Benz Clasa B, desemnat prin tragere la sorti, este Ștefan Galcea din Bailesti, judetul Dolj, client al Bancii Comerciale Romane.
„Initiative de genul campaniei MasterCard, de incurajare a platilor cu cardul sunt intotdeauna binevenite si vor beneficia de suport, in numar cat mai mare, din partea institutiilor financiare. Plata cu cardul le ofera clientilor avantajul de a-si urmari bugetul indeaproape, dar si usurinta utilizarii, rapiditatea tranzactiilor, siguranta platilor, si nu in ultimul rand, rasplata pentru utilizare (bani inapoi de la 2 la 10%, in functie de domeniu). Felicitari castigatorului marelui premiu si MasterCard pentru activare”, a declarat Zoltan Sipos, Director Executiv Carduri, BCR.
In perioada promotiei, toti posesorii de carduri MasterCard si Maestro au primit cate un punct pentru fiecare tranzactie efectuata in sistem chip & PIN la comerciantii din Romania si cate doua puncte pentru cele contactless, realizate cu MasterCard sau Maestro.
Campania a avut in total 36 de premii, constand in produse electronice si electrocasnice si marele premiu, un automobil Mercedes Benz Clasa B, valoarea lor totala depasind 370.000 de lei.
”Am promovat tranzactiile efectuate la comerciantii din Romania, campania noastra avand un scop multiplu: pe de-o parte am incurajat posesorii de carduri sa le foloseasca pentru platile de zi cu zi si, pe de alta parte, am premiat utilizarea noilor tehnologii – contactless prin mecanismul de inscriere la tragerea la sorti,” explica Georgia Baltag.