Folosind acest tip de carduri, beneficiarii primesc reduceri sau puncte de fidelitate, de fiecare data cand efectueaza tranzactii. Specialistii spun ca noua moda este ca bancile sa negocieze cu mai multi retaileri reduceri pentru clientii lor. Acestia sunt inclusi intr-un program de fidelizare.
Cardurile co-branded pot fi utilizate si pentru a retrage numerar de la ATM-uri, pentru a cumpara produse si servicii de la comerciantii agreati sau pentru efectuarea de plati online. Romanii prefera cardurile co-branded cu supermarketuri sau hipermarketuri, in proportie de 76%, potrivit unui studiu efectuat de MasterCard pe un esantion specific. De asemenea, 39% ar vrea ca banca sa aiba contract cu un magazin de haine si incaltaminte, 24% cu farmacii, 23% cu benzinarii si 14% cu agentii turistice.
Ultimele NOUTATI
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea