Folosind acest tip de carduri, beneficiarii primesc reduceri sau puncte de fidelitate, de fiecare data cand efectueaza tranzactii. Specialistii spun ca noua moda este ca bancile sa negocieze cu mai multi retaileri reduceri pentru clientii lor. Acestia sunt inclusi intr-un program de fidelizare.
Cardurile co-branded pot fi utilizate si pentru a retrage numerar de la ATM-uri, pentru a cumpara produse si servicii de la comerciantii agreati sau pentru efectuarea de plati online. Romanii prefera cardurile co-branded cu supermarketuri sau hipermarketuri, in proportie de 76%, potrivit unui studiu efectuat de MasterCard pe un esantion specific. De asemenea, 39% ar vrea ca banca sa aiba contract cu un magazin de haine si incaltaminte, 24% cu farmacii, 23% cu benzinarii si 14% cu agentii turistice.
Pachet Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizare in invatamantul prescolar - EDUCATORI 2 culegeri
Pachet Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizare in invatamantul primar - INVATATORI 2 culegeri
Evaluarea Nationala Matematica clasa a VIII-a - Probleme rezolvate tip Subiectul al III-lea
Ultimele NOUTATI
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Microintreprindere care depaseste pragul de 60.000 euro: care este procedura de impozitare?
Actualizare coduri CAEN: cum arata noua versiune a CAEN, cu aplicare de la 1 ianuarie 2025
Te-ar putea interesa si
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza