Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Directia Generala Antifrauda Fiscala a verificat in patru zile peste 600 de firme din Bucuresti


Directia Generala Antifrauda Fiscala a verificat in patru zile peste 600 de firme din Bucuresti
de la 07 Aug. 2019
Directia Generala Antifrauda Fiscala a verificat in patru zile peste 600 de firme din Bucuresti
Tags: controale anafcontroale dgafcontroale case de marcatamenzi dgafamenzi anaf

Intre 1-4 august 2019, inspectorii antifrauda au desfasurat, actiuni de control operativ in Bucuresti, care au avut ca obiectiv principal verificarea respectarii obligatiei de dotare si utilizare a caselor de marcat electronice fiscale, verificarea provenientei legale a produselor comercializate, verificarea utilizarii fortei de munca cu forme legale.


In ceea ce priveste actiunile de control operativ pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale si a muncii nedeclarate, inspectorii antifrauda au derulat 619 de verificari, din care 200 au fost realizate cu participarea inspectorilor ITM.
Directia Generala Antifrauda Fiscala a verificat 619 contribuabili cu activitate preponderent in domeniul serviciilor (alimentatie publica, restaurante/cluburi/baruri/cafenele, patiserii, florarii, pescarii, saloane de infrumusetare/frizerii, vulcanizari, centre de relaxare).
 
Au fost aplicate 491 de sanctiuni contraventionale principale (459 amenzi contraventionale si 32 de avertismente), valoarea totala a amenzilor fiind de 2,2 milioane de lei. 
 
Totodata, au fost confiscate sume/numerar si bunuri in valoare totala de peste 61.500 lei si a fost dispusa masura suspendarii activitatii unui numar de sase contribuabili, din care, in cazul a cinci contribuabili, suspendarea s-a aplicat pentru abateri de la prevederile legale privind dotarea si utilizarea AMEF.
 
Sanctiunile contraventionale au fost aplicate de inspectorii antifrauda, in principal, pentru nerespectarea reglementarilor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative si contabile pentru toate operatiunile efectuate, potrivit Legii 82/1991 (244 de sanctiuni), pentru neemiterea de bonuri fiscale (69 de sanctiuni) si pentru existenta unor sume nejustificate, conform OUG 28/1999 (66 de sanctiuni).
 
Cu ocazia controalelor, inspectorii antifrauda au reiterat obligatia ce le revine contribuabililor in legatura cu dotarea si utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale, emiterea bonurilor fiscale pentru toate bunurile livrate cu amanuntul si serviciile prestate direct catre populatie, obligatia intocmirii de documente justificative pentru sumele introduse in unitatea de vanzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, intocmirea si utilizarea documentelor justificative si contabile pentru toate operatiunile efectuate, inregistrarea in contabilitate a acestora in perioada la care se refera, pastrarea si arhivarea acestora, precum si reconstituirea documentelor pierdute, sustrase sau distruse si nu in ultimul rand, au reiterat obligatia de a respecta regimul privind detinerea si comercializarea produselor accizabile.
ANAF le reaminteste contribuabililor ca, in ceea ce priveste existenta unor sume nejustificate, sanctiunile aplicate de inspectorii antifrauda variaza, in conformitate cu OUG 28/1999, daca sumele ce nu pot fi justificate se incadreaza sub plafonul de 300 de lei, intre 300-1.000 de lei sau peste 1.000 de lei.

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016