DreptulLaBanking lanseaza sezonul doi al emisiunii de educatie financiara La Taclale si Parale
educatie financiarala taclale si paraleemisiuni net cabralconcursuri financiaredreptul la banking
Platforma DreptulLaBanking invita publicul sa se inscrie la al doilea sezon al show-ului online de educatie financiara La Taclale si Parale. Potrivit Asociatiei Romane a Bancilor, show-ul este conceput sub forma unui concurs de cunostinte generale pe teme financiare, iar gazda emisiunii este Cabral.
Al doilea sezon include sase emisiuni, difuzate saptamanal pe Facebook pe pagina @DreptulLaBanking si pe www.dreptullabanking.ro, sambata, de la ora 11.00.
Dupa succesul din vara acestui an in primul sezon al emisiunii online, sezonul al doilea aduce, pe langa editia consacrata liderilor de companii, si o emisiune pentru elevii de liceu.
La editia dedicata tinerilor, se pot inscrie elevi cu varsta intre 14 si 17 ani, impliniti la data inceperii campaniei, cu consimtamantul reprezentantului legal, premiul pentru castigator fiind in valoare de 500 de lei.
La emisiunile destinate adultilor, pot participa concurenti cu varsta minima de 18 ani, persoane care isi vor sa capete sau sa aprofundeze notiuni de educatie financiara intr-un mod interactiv si placut.
Ocupantii locurilor intai si doi ai primelor trei editii se vor infrunta in marea finala, premiul cel mare fiind oferit de Asociatia Romana a Bancilor in valoare de 1.000 de euro.
Castigatorii primelor trei editii vor beneficia de un premiu de 500 de lei per editie. La fiecare emisiune, Cabral va avea si un invitat special alaturi de care va dezbate subiecte relevante si utile din piata financiar-bancara.
Participantii sunt invitati sa se inscrie in perioada campaniei pe platforma
www.dreptullabanking.ro la concursul La Taclale si Parale, completand sectiunea aferenta cu datele lor de contact.
De fiecare data, mai putin in cazul finalei, se va face o extragere electronica pentru concursul din saptamana respectiva si vor fi anuntati cate 10 participanti pe editie.
Acestia vor intra in emisiune cu ajutorul Zoom si vor raspunde la intrebari cu ajutorul telefonului, printr-un chestionar disponibil pe platforma Kahoot! Castigatorul este identificat automat de aceasta.
Emisiunea online isi propune sa interactioneze cu cat mai multe persoane interesate. Astfel, la fiecare editie, spectatorii online primesc un cod cu ajutorul caruia pot intra in joc pentru a-si testa cunostintele financiare.