Mastercard este brandul cu cea mai mare crestere in Best Global Brands 2019

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Mastercard este brandul cu cea mai mare crestere in Best Global Brands 2019
Mastercard este brandul cu cea mai mare crestere in Best Global Brands 2019
de Vlad Strunescu la 31 Oct. 2019
Urmareste-ne pe Google News
global brands 2019interbrandmarci celebrebranduri celebremastercard

In cadrul raportului Best Global Brands 2019: Iconic Moves, lansat de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanta in marketing, Mastercard a fost desemnat brandul cu cea mai mare crestere din acest an.

Rezultatul a fost obtinut in urma avansului de 25% in ce priveste valoarea brandului, care a determinat un salt de opt locuri in Top 100 cele mai valoroase branduri din toate industriile, de la 70, la locul 62.

Citeste si: Iohannis se declara INGRIJORAT de DEZECHILIBRUL COMERCIAL al Romaniei
 
Alaturi de cele trei aspecte-cheie, precum evaluarea performantei financiare a companiei, rolul pe care il joaca brandul in preferintele consumatorilor, precum si puterea generala a brandului, Interbrand a punctat o serie de performante obtinute de Mastercard.
 
Printre acestea, se numata intelegerea clara in ce priveste schimbarea peisajului consumatorilor si cresterea continua cu ajutorul inovatiei si parteneriatelor, precum si evolutia identitatii brandului, determinata si de lansarea identitatii audio, care a permis
companiei sa fie usor de recunoscut intr-o lume din ce in ce mai digitala.
 
Interbrand a mai apreciat lansarile continue prin intermediul platformei Priceless si noile parteneriate de tip sponsorizare.

Compana de consultanta in marketing a tinut seama si de recunoasterea globala a statutului de brand de angajator al Mastercard.

"Traim intr-o perioada extrem de efervescenta, presărata cu schimbări sociale, tehnologice si industriale care afecteaza fiecare aspect al vietii, ceea ce inseamna ca actiunile curajoase sunt indispensabile pentru brandurile care isi doresc sa fie intotdeauna aproape de consumatori, iar initiativele imprevizibile care reusesc sa anticipeze nevoile si dorințele consumatorilor sunt absolut necesare pentru acele companii care vor sa ramana relevante.

Citeste si: Rata somajului a crescut la 3,9%

Este extraordinar sa vedem cum eforturile noastre sunt recunoscute in toate industriile. Este un semnal ca suntem pe drumul cel bun", a declarat Ioana Gorgăneanu, Marketing Director Mastercard.
 

Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x