Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Profit net de 662,7 milioane de lei pentru Banca Transilvania, in primul semestru din 2018


Profit net de 662,7 milioane de lei pentru Banca Transilvania, in primul semestru din 2018
de la 13 Aug. 2018
Profit net de 662,7 milioane de lei pentru Banca Transilvania, in  primul semestru din 2018
Tags: rezultate banca transilvaniaprofit banca transilvaniahoria ciorcila

Grupul Financiar Banca Transilvania a obtinut, in primul semestru din 2018, un profit net consolidat de 864,6 milioane de lei.


Din totalul profitului, cel obtinut de banca a insumat 662,71 milioane de lei. Subsidiarele si investitiile au contribuit cu peste 200 de milioane de lei la profitabilitatea Grupului. 
Banca Transilvania a continuat, in primele sase luni ale anului, cresterea organica sustinuta, bazata pe creditarea companiilor si a populatiei, a continuat sa sprijine antreprenorii romani si economia locala, creand valoare adaugata pentru actionari, clienti si echipa.
BT a depasit pragul de 1 miliard euro credite in sold ale IMM-urilor din Romania si are peste 32.000 de companii mici si mijlocii creditate.
Institutia a acordat aproape 100.000 de imprumuturi noi clientilor persoane fizice, IMM si Corporate.
 
In acelasi timp, BT a depasit borna de 400.000 de carduri de credit, volumele tranzactionate la cumparaturi prin cardurile STAR au crescut cu 43% fata de primul semestru din 2017, iar tranzactiile efectuate cu cele peste 3,2 milioane de carduri BT si cu accesoriile de plata BT Pay - aplicatie, ceas, bratara si sticker contactless - au crescut cu aproape 35% fata de primele sase luni din 2017.
 
"Cresterea organica si profitabilitatea BT sunt impresionante si stim ca, de acum incolo, avem o responsabilitate mai mare fata de clienti si economia Romaniei. 
 
Suntem pregatiti sa sustinem, in continuare, companiile si populatia pentru a-si finanta investiitile si aspiratiile. Pozitia noastra pe piata, situatia financiara extrem de solida si resursele de care dispunem ne permit sa crestem ca business si sa contribuim in continuare la dezvoltarea economica a Romaniei", a declarat Horia Ciorcila, presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania.
 
Grupul Financiar Banca Transilvania are active totale de 75,3 miliarde lei, din care 62,9 miliarde lei este BT individual, creditele nete reprezentand 50% din activele Grupului BT. Grupul BT gestioneaza, in Romania, credite de 37,89 miliarde de lei, din care 31,35 miliarde de lei sunt acordate prin Banca Transilvania. 
 
Creditele acordate clientilor de catre BT au crescut cu 4,8% in sold, fata de decembrie 2017. Totodata, depozitele clientilor Grupului Financiar Banca Transilvania au ajuns la 61,48 miliarde de lei, din care 40,09 miliarde de lei sunt depozite ale clientilor persoane fizice, iar 21,39 miliarde, depozite ale persoanelor juridice.
 
Raportul credite/depozite BT era de 66%, la sfarsitul primului semestru din 2018.
Eficienta operationala BT se pastreaza la nivel confortabil, de 49,7%, in ciuda eforturilor  financiare mari de integrare si pe doua fronturi, in Romania si Republica Moldova.
 
Cresterea veniturilor operationale este bazata pe cresterea consistenta si mai rapida a volumelor tranzactionate prin BT, ceea ce inseamna costuri mai mici pentru clientii BT.
 
Platforma de educatie financiara Intreb BT a fost vizitata de aproape 650.000 de persoane, in prima jumatate a anului. Siteul contine raspunsuri la aproape 1.000 de intrebari despre servicii, produse si operatiuni.
 
Robotul Livia de la BT a oferit clientilor persoane fizice, prin Facebook Messenger si Skype, peste 250.000 de raspunsuri/luna in perioada ianuarie - iunie 2018, cu privire la conturile, produsele si serviciile pe care le au la Banca Transilvania. 
 
Recent BT a lansat Robotul Raul, pentru comunicarea cu antreprenorii, precum si Creditul Online, facand inca un pas spre digitalizare relatiei cu clientii. 
 
De asemenea, aplicatia BT Pay pentru plati contactless cu telefonul mobil, lansata la inceputul acestui an,a fost descarcata de 170.000 de ori in primele 6 luni ale anului. BT Pay este prima aplicatie de tip wallet din Romania.
 
Banca Transilvania are o retea de 43.000 de POS-uri si aproape 1.800 de ATM-uri, bancomate multifunctionale (BT Express Plus) si automate de plati (BT Express).
 
Facebook este unul dintre principalele canale de comunicare si educatie financiara BT. Cu 500.000 de fani, Banca Transilvania are cea mai mare comunitate pe Facebook, dintre bancile din Romania.
 
Rata expunerilor neperformante conform indicatorului EBA este de 5,58% la 30 iunie 2018, iar gradul de acoperire cu provizioane totale a expunerilor neperformante conform standardelor EBA este de 85%. Daca sunt considerate si garantiile, rata de acoperire este de peste 120%. Solvabilitatea bancii este de 22,41%.
 
Peste 28.000 de actionari romani fac parte din povestea de succes BT.
 
Banca Transilvania a continuat sa se implice in viata comunitatii, alocand peste 13 milioane lei pentru educatie financiara si antreprenoriala, sport, cultura, evenimente si cauze sociale.
 
Banca mentioneaza ca integrarea Bancpost, ERB Retail Services si ERB Leasing in Grupul Financiar BT este in plina desfasurare, in grafic cu planul ambitios propus de Banca Transilvania. 
Experienta clientilor Bancpost pe parcursul integrarii si optimizarea costurilor in cadrul Bancpost sunt prioritatile celor doua banci, iar strategia replicarii succesului BT in Republica Moldova, la Victoriabank, este in parametrii asteptati. Cel mai important pas in acest sens a fost reorganizarea activitatii pe doua linii principale de business, Retail si Corporate.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016