In aceasta toamna, bancile din Romania s-au angajat intr-o competitie acerba pentru atragerea unui numar mai mare de clienti noi, lansand astfel o serie de oferte tentante. De la bonusuri atractive pentru achizitiile de la parteneri si reduceri de dobanda si pana la costuri zero pe viata pentru anumite pachete, institutiile bancare isi extind arsenalul de beneficii pentru a castiga inima clientilor.
Parteneriatele cu retailerii, inceperea scolii si campaniile de atragere a noilor clienti sunt pretextele folosite de banci pentru a oferi astfel de avantaje. In plus, bancile arata ca sunt dispuse sa investeasca pentru a-si mari baza de clienti pentru serviciile de internet banking, oferta de creditare si pentru a isi creste numarul de carduri active.
In acest sens, avem cateva exemple clare analizate recent de platforma Conso.ro:
Campania celor de la Banca Transilvania s-a desfasurat in perioada 28 august - 10 septembrie si a adus cu sine mai multe oferte pe partea de creditare, carduri de cumparaturi, overdraft, leasing, asigurari, cont curent pentru minori si asa mai departe. Spre exemplu, creditul de nevoi personale cu dobanda fixa acordat in aceasta perioada a avut zero comision de analiza. In mod normal, costul de analiza se ridica la 200 de lei. De asemenea, cardurile de cumparaturi au venit cu puncte cadou in perioada campaniei. In ceea ce a privit leasingul auto in lei, dobanzile fixe au scazut pe perioada campaniei de la 13.25% la 9.5%, iar comisionul de acordare de la 2.975 de lei la 1.487 de lei.
Intesa ofera pana in data de 30 septembrie un nou produs numit “Digital Mobile si Internet Banking”, prin care cei care isi deschid un astfel de serviciu vor avea costuri zero pe viata pentru pachetele de cont curent atasate. Oferta este valabila doar pentru clientii noi ai bancii.
Tot incepand din aceasta toamna, in aplicatia Lidl poate fi gasit contul George Standard la categoria oferte de la parteneri. Cei care vor activa Money Back din aplicatia George si vor folosi cardul la cumparaturile din magazinele Lidl vor primi cashback cate 100 de lei in fiecare luna, in primele trei luni ale campaniei. Cashback-ul de 100 de lei este oferit indiferent de valoarea cumparaturilor. Este important insa ca in fiecare luna sa fie facuta minim o tranzactie. De asemenea, aplicatia Lidl trebuie sa fie activata pe telefon.
Ultimele NOUTATI
Ce am castigat dupa 16 ani de cand suntem membri ai UE?
De luna aceasta, prea multi romani datori la banci platesc rate mai scumpe. Oamenii sunt disperati si spun ca nu au fost informati
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Transmiterea documentelor semnate electronic de angajator
Incetare CIM. Dreptul salariatului la acordarea unui bonus stabilit anterior
Contabilitatea in partida simpla: ce diferente sunt intre PFA, II si IF
Donatie in euro primita de o organizatie non-profit: este necesar un registru de casa in valuta?
Raportarea DAC7: ce informatii cuprinde Formularul F7000 utilizat de operatorii de platforme online
Atentie! Concediul fara plata diminueaza durata concediului de odihna
Fisa postului pentru Manager responsabil cu atragerea de fonduri
Te-ar putea interesa si
Toti clientii Hidroelectrica, vizati de o schimbare radicala: ce se intampla cu facturile
Un deficit bugetar de 6 la suta din PIB n-ar trebui sa ne bucure: nu va exista roman care sa nu fie afectat negativ