In aceasta toamna, bancile din Romania s-au angajat intr-o competitie acerba pentru atragerea unui numar mai mare de clienti noi, lansand astfel o serie de oferte tentante. De la bonusuri atractive pentru achizitiile de la parteneri si reduceri de dobanda si pana la costuri zero pe viata pentru anumite pachete, institutiile bancare isi extind arsenalul de beneficii pentru a castiga inima clientilor.
Parteneriatele cu retailerii, inceperea scolii si campaniile de atragere a noilor clienti sunt pretextele folosite de banci pentru a oferi astfel de avantaje. In plus, bancile arata ca sunt dispuse sa investeasca pentru a-si mari baza de clienti pentru serviciile de internet banking, oferta de creditare si pentru a isi creste numarul de carduri active.
In acest sens, avem cateva exemple clare analizate recent de platforma Conso.ro:
Campania celor de la Banca Transilvania s-a desfasurat in perioada 28 august - 10 septembrie si a adus cu sine mai multe oferte pe partea de creditare, carduri de cumparaturi, overdraft, leasing, asigurari, cont curent pentru minori si asa mai departe. Spre exemplu, creditul de nevoi personale cu dobanda fixa acordat in aceasta perioada a avut zero comision de analiza. In mod normal, costul de analiza se ridica la 200 de lei. De asemenea, cardurile de cumparaturi au venit cu puncte cadou in perioada campaniei. In ceea ce a privit leasingul auto in lei, dobanzile fixe au scazut pe perioada campaniei de la 13.25% la 9.5%, iar comisionul de acordare de la 2.975 de lei la 1.487 de lei.
Intesa ofera pana in data de 30 septembrie un nou produs numit “Digital Mobile si Internet Banking”, prin care cei care isi deschid un astfel de serviciu vor avea costuri zero pe viata pentru pachetele de cont curent atasate. Oferta este valabila doar pentru clientii noi ai bancii.
Tot incepand din aceasta toamna, in aplicatia Lidl poate fi gasit contul George Standard la categoria oferte de la parteneri. Cei care vor activa Money Back din aplicatia George si vor folosi cardul la cumparaturile din magazinele Lidl vor primi cashback cate 100 de lei in fiecare luna, in primele trei luni ale campaniei. Cashback-ul de 100 de lei este oferit indiferent de valoarea cumparaturilor. Este important insa ca in fiecare luna sa fie facuta minim o tranzactie. De asemenea, aplicatia Lidl trebuie sa fie activata pe telefon.
Ultimele NOUTATI
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului