Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Raiffeisen Bank si-a lansat noile aplicatii de mobile si internet banking


Raiffeisen Bank si-a lansat noile aplicatii de mobile si internet banking
de la 28 Mai. 2019
Raiffeisen Bank si-a lansat noile aplicatii de mobile si internet banking
Tags: aplicatii raiffeisenmobile bankingonline banking

Raiffeisen Bank a lansat, astazi, noile aplicatii pentru mobile si internet banking. Noul Smart Mobile, aplicatia de mobile banking, si noul Raiffeisen Online, aplicatia de internet banking, au afisate toate informatiile despre conturi intr-un singur ecran, un flux de plati simplificat, un control mai bun al cardurilor si logare 100% online datorita Raiffeisen Smart Token.


Noile aplicatii inseamna, pentru Raiffeisen, inca un pas decisiv spre servicii bancare complet digitalizate, intuitive, sigure si usor de folosit. Utilizarea aplicatiilor nu are costuri pentru clientii care au optat pentru pachetele de cont curent ZERO Tot si ZERO Simplu.

Citeste si: Experti: Masurile antifrauda si evaziune fiscala afecteaza mai mult companiile cinstite

De asemenea, toate platile si incasarile in lei au zero comision, pentru conturile deschise la bancile de pe teritoriul Romaniei. 
 
"Cu un urias efort de echipa, intr-un proces care a implicat toate departamentele bancii in diferite etape ale dezvoltarii, lansam noile aplicatii de mobile si internet banking. 
 
Acestea sunt baza ecosistemului digital pe care il construim, in asa fel incat experienta clientilor la interactiunea cu banca sa fie una placuta si simpla”, a spus Steven van Groningen, CEO & presedinte Raiffeisen Bank. 
 
Noul Smart Mobile, aplicatia nativa de mobile banking a Raiffeisen Bank, poate fi descarcata din AppStore si Google Play si ofera noi optiuni si functionalitati:
 
- logare si autorizare de plati 100% online, in siguranta, prin SmartToken, care genereaza coduri unice pentru fiecare operatiune sau prin metode biometrice (amprenta sau Face ID). Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Raiffeisen Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.
 
- verificarea rapida a soldului cu ajutorul widget-ului Smart Mobile, fara a mai fi necesara logarea, iar posesorii de Apple Watch isi pot activa widget-ul direct pe ceas;
 
- blocarea unui card, solicitarea unui card nou sau reemiterea cardului;
 
- pentru cardurile de credit, vizualizarea planului detaliat de rate;
 
- cautarea rapida a unei plati anterioare;
 
- efectuarea rapida a unei plati repetitive prin functia "repay";
 
- afisarea automata a facturilor viitoare (optiunea devine disponibila la prima plata facuta de client).
 
Raiffeisen Smart Token permite logarea 100% online in aplicatiile de mobile si internet banking, dar si autorizarea platilor in deplina siguranta, indiferent de valoare.
 
Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader. 
 
Noul Raiffeisen Online este aplicatia de internet banking unde clientii Raiffeisen Bank pot face plati sau efectua operatiuni, direct de pe desktop, experienta fiind similara celei de pe mobil, cu exceptia functiilor specifice smartphone-urilor (autorizare si logare biometrice, widget sau scanarea facturilor). 
 
Raiffeisen Bank a intensificat, in ultimii ani, procesul de simplificare si transformare digitala. Banca a investit in noi tehnologii, pentru a pune bazele unei infrastructuri IT sigura si flexibila pe care sa poata dezvolta solutii de banking pentru viitor.

 
Banca are peste 650.000 clienti digitali care folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online, 80% dintre acestia sunt pe mobil, in timp ce 20% acceseaza serviciile online de pe desktop.


Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016