Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Robotul bancar Livia vorbeste si la telefon


Robotul bancar Livia vorbeste si la telefon
de la 26 Mar. 2018
Robotul bancar Livia vorbeste si la telefon
Tags: robot bancarlivia de la btrobot banca transilvania

Clientii persoane fizice ai Bancii Transilvania au la dispozitie inca o modalitate de a afla informatii de care au nevoie de la banca.


Astfel, cu robotul Livia al Bancii Transilvania se poate lua legatura non-stop, apeland numarul de call center al bancii, 0264 308 028 sau *8028.
 
Livia ofera informatii despre suma din contul curent deschis in lei sau in alta valuta; suma din contul cardului de cumparaturi STAR;
IBAN-ul contului curent - deschis in lei sau in alta valuta; IBAN-ul contului cardului de cumparaturi STAR; suma care trebuie depusa pe cardul de cumparaturi, dar si cea care a fost depusa in luna in curs.
 
Clientii care au interactionat pana acum cu Livia de la BT si au primit informatiile de care aveau nevoie nu au mai fost nevoiti sa contacteze echipa call center sau sa vina la sediile Bancii Transilvania.
 
La primul apel catre robot, este necesara setarea unei parole de acces, care trebuie folosita de fiecare data cand clientul ia legatura cu Livia. 
 
Livia ofera, de asemenea, informatii prin Facebook Messenger si Skype, prin intermediul carora robotul a oferit, intre lunile ianuarie- februarie 2018, peste 200.000 de raspunsuri.
 
Cele mai solicitate informatii au fost despre soldul contului curent, rulajul pe card, IBAN, popriri si ratele aferente imprumuturilor BT.
 
Lansat in mai 2017, Livia este una dintre optiunile pe care clientii Bancii Transilvania le au la dispozitie pentru a interactiona cu banca, celelalte fiind sucursalele si agentiile, echipa call center, platforma de intrebari si raspunsuri Intreb BT si social media.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016