Romanii au prins gustul educatiei financiare prin joaca
stii cu baniieducatie financiaraprovident romania
Lansata la jumatatea lunii octombrie 2018, platforma de educatie financiara prin jocuri, "Stii cu banii", a inregistrat aproape 10.000 de utilizatori de toate varstele si o durata medie a sesiunii de peste 4 minute.
In numai trei luni de la lansare, platforma a inregistrat peste un milion de vizualizari, potrivit Provident Financial Romania.
Citeste si:
Proiect de colaborare intre piata de capital si piata de energie pentru infiintarea contrapartii centrale
Gandita ca o extensie a portalului sigurantafinanciara.ro, platforma ofera acces si explicatii, in diferite forme si sub diverse tipuri de joc, la peste 150 de termeni financiari utili pentru viata de zi cu zi.
Ca efect direct al succesului inregistrat de initiativa
Stii cu banii, Provident integreaza, de acum, in sigurantafinanciara.ro, unul dintre cele mai accesate jocuri din platforma - Spanzuratoarea - pentru a da posibilitatea utilizatorilor sa acceseze oricand si oriunde jocul.
Toti cei aproape 400 de termeni din cadrul jocului sunt din sfera financiara si le arata si noilor vizitatori o parte a continutului disponibil in platforma de educatie financiara.
Platforma
Stii cu banii are ca rol educatia si contributia la o viata financiara sanatoasa, intr-un mod facil si atractiv, accesibil oricand si oriunde.
Aproape 60% dintre utilizatori au accesat platforma de pe un dispozitiv mobil, tableta sau telefon. Peste 94% dintre utilizatori folosesc terminale cu sistem de operare Android, iar sub 6% utilizeaza iOS.
Aproape o treime din utilizatori au varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani. Fiecare dintre segmentele de varsta 35-44 de ani si 55-64 de ani se apropie de o cincime din totalul utilizatorilor.
Doua treimi dintre utilizatorii platformei sunt femei. Utilizatorii platformei sunt, in proportie de peste 31%, public masculin si, respectiv, aproape 67% feminin.
Fiecare dintre segmentele de varsta 25-34 de ani si 55-64 de ani se apropie de un sfert din totalul utilizatorilor si conduc in clasamentul demografic, iar pozitia a treia este ocupata de categoria 35-44 de ani.
Citeste si:
Actiunile Boromir ies de la tranzactionare
Utilizatorii
Stii cu banii se bucura de 12 jocuri, cu diferite praguri de dificultate, care combina divertismentul cu educatia financiara, trecand de la notiuni elementare, pana la intrebari aplicate, totul cu scopul de a transmite mai clar si mai eficient informatiile care pot asigura o mai buna sanatate financiara pentru romani.